Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Well, You Tell Me! ;)

 

Klarer ikke å konkluderer annet enn en stygg hendelsen, om det var ment eller ikke ment har ingenting med saken å gjøre (Men nå tror jeg selvsagt ikke at det var det) :)

Vel, som jeg har sagt til deg før, hvordan Diaby kan vite at Terry kommer stupende inn i situasjonen, skjønner jeg ikke. INGEN ville klart å trekke seg der. Ingen vil klare å reagere raskt nok til å trekke beinet, når man snur seg halvveis rundt for å klarere.

 

 

 

Faktisk har hensikten ganske mye å si med tanke på om spilleren er en stygg spillertype eller ikke, sånn for å ha nevnt det.

Vel, det er overhode ikke normalt å takle midt inni 16-metern på en corner 2 meter langt oppi lufta!

 

Dessuten, om han kan trekke seg eller ei går på reaksjonsstyrken til gutten, det sier jeg ikke noe på, i ettertid av hendelsen så ser du at han tilkaller på diverse sykefolk osv. :)

Jeg diskuterer hendelsen, ikke om det var ment eller ei - det driter jeg i.

Hendelsen var stygg, og det er ikke naturlig å ha beinet så høyt oppe, og spesielt ikke når det atpåtil er/har vært corner. :)

 

 

 

 

Jeg husker det faktisk nå som du nevner det :p AAAH PL i morgen. Taper vi (utd og arsenal) kan vi kanskje si farvel til gull allerede i morgen!

Øh, Den der burde Limbsey se. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Well, You Tell Me! ;)

 

Klarer ikke å konkluderer annet enn en stygg hendelsen, om det var ment eller ikke ment har ingenting med saken å gjøre (Men nå tror jeg selvsagt ikke at det var det) :)

Vel, som jeg har sagt til deg før, hvordan Diaby kan vite at Terry kommer stupende inn i situasjonen, skjønner jeg ikke. INGEN ville klart å trekke seg der. Ingen vil klare å reagere raskt nok til å trekke beinet, når man snur seg halvveis rundt for å klarere.

 

 

 

Faktisk har hensikten ganske mye å si med tanke på om spilleren er en stygg spillertype eller ikke, sånn for å ha nevnt det.

Vel, det er overhode ikke normalt å takle midt inni 16-metern på en corner 2 meter langt oppi lufta!

 

Dessuten, om han kan trekke seg eller ei går på reaksjonsstyrken til gutten, det sier jeg ikke noe på, i ettertid av hendelsen så ser du at han tilkaller på diverse sykefolk osv. :)

Jeg diskuterer hendelsen, ikke om det var ment eller ei - det driter jeg i.

Hendelsen var stygg, og det er ikke naturlig å ha beinet så høyt oppe, og spesielt ikke når det atpåtil er/har vært corner. :)

Hva i all verden er det du kaller en takling?

 

Og, som jeg også har sagt før, det er IKKE to meter opp i lufta. Diaby kan IKKE vite at Terry (er så oppofrende for Chelsea, Terry må jo vite at han KAN få et spark når han stuper mot ballen) kommer stupende inn i situasjonen. Diaby fokuserer på ballen, han fokuserer på å avklare. Det er en forferdelig ulykke. Det blir feil å skulle fordele skyld, det blir feil å henge denne situasjonen ved Diaby.

 

Og slutt med de tullete smileyene på slutten.

 

(:))

Lenke til kommentar

Enig. Det er klarering, så kan ikke kalle det han GJORDE for stygg. Heller at HENDELSEN endte opp stygt. Men seriøst, det er nok om det som er sagt, er det ikke? :)

 

Heyheyhey, kan ikke tape, skal faktisk se kampen med broren og det blir nervepirrende. Husker ifjor da jeg ringte broren min etter vi scorte i 82. minutt og køddet med han, men så kom Gallas opp i 93. og fikk meg nesten til å gråte resten av dagen. Æsj for en ekkel slutt på den kampen :p

 

Og slutt med de tullete smileyene på slutten.

 

(:))

 

Whoops, nesten like guilty her :p

 

EDIT: teller det som tullete smiley på slutten?

Lenke til kommentar
Hva i all verden er det du kaller en takling?

 

Og, som jeg også har sagt før, det er IKKE to meter opp i lufta. Diaby kan IKKE vite at Terry (er så oppofrende for Chelsea, Terry må jo vite at han KAN få et spark når han stuper mot ballen) kommer stupende inn i situasjonen. Diaby fokuserer på ballen, han fokuserer på å avklare. Det er en forferdelig ulykke. Det blir feil å skulle fordele skyld, det blir feil å henge denne situasjonen ved Diaby.

 

Og slutt med de tullete smileyene på slutten.

 

(:))

Haha, dette blir fullstendig latterlig å si, skal Terry virkelig forvente eller vite (Ha det i bakhodet) at han kan få et spark midt i trynet når hna hopper opp i en duell og prøver å ta ballen?

 

Fordele skyld? ALL skylden ligger på Diaby, ikke prøv å komme deg vekk fra det engang, det var Diaby som lempet beinet opp 1.5 meter i luften (:p), ikke Terry. Stå for det!

 

 

Hvis du seriæøst mener at det er normalt/naturlig å ta opp beient så høyt som Diaby gjør og etterpå forsvare han og den taklingen han gjorde - så sier det mer om din fotballkunnskap. :)

Lenke til kommentar
Haha, dette blir fullstendig latterlig å si, skal Terry virkelig forvente eller vite (Ha det i bakhodet) at han kan få et spark midt i trynet når hna hopper opp i en duell og prøver å ta ballen?

 

Fordele skyld? ALL skylden ligger på Diaby, ikke prøv å komme deg vekk fra det engang, det var Diaby som lempet beinet opp 1.5 meter i luften (:p), ikke Terry. Stå for det!

 

 

Hvis du seriæøst mener at det er normalt/naturlig å ta opp beient så høyt som Diaby gjør og etterpå forsvare han og den taklingen han gjorde - så sier det mer om din fotballkunnskap. :)

OK. Etter det du sier nå, har jeg et (meget legitimt) spørsmål.

 

Har du i det hele tatt sett situasjonen?

Lenke til kommentar

Giallorossi, veit ikke om du har spilt fotball før. Men jeg sjølv ville ha gjort det samme når ballen er så nær vårt mål, det er elendig å heade bort. For det vil ikke funke, ergo sparke bort vil være «eneste løsning». Men uheldig så Diaby ikke Terry som kom inn i full fart og prøvde å heade, alt skjedde så fort. Heller at HENDELSEN endte opp stygt som tc47 sa, ikke at han spilte stygt.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Er veldig enig med det som blir sagt av Fox og Faces Down. Diaby går etter ballen, som enhver fotballspiller ville gjort i den situasjonen. Det er latterlig å påstå at han bør la ballen gå fordi det kan være noen kommer og header ballen.

 

Synes situasjonen er grusom, og det er ordentlig synd på Terry, men ærlig talt. Putt inn hvem som helst som har grunnleggende kunnskap om fotball i Diabys sted, og de vil forsøke å klarere.

Lenke til kommentar
Er veldig enig med det som blir sagt av Fox og Faces Down. Diaby går etter ballen, som enhver fotballspiller ville gjort i den situasjonen. Det er latterlig å påstå at han bør la ballen gå fordi det kan være noen kommer og header ballen.

 

Synes situasjonen er grusom, og det er ordentlig synd på Terry, men ærlig talt. Putt inn hvem som helst som har grunnleggende kunnskap om fotball i Diabys sted, og de vil forsøke å klarere.

Han kunne da headet? tatt to steg bakover/fremover. Med tanke på lengden til Diaby så måtte han omtrent ikke hoppet heller. :p

 

Jeg har spilt fotball X-antall timer om dagene, desverre har diverse skader tatt meg igjen og enden på visa har gjort meg til en stor slæsk. :)

 

Det var en stygg hendelse, og en stygg takling. OG det var et uhell. Men fortsatt, gjort er gjort (Pult er pult), situasjonen ble stygg.

Lenke til kommentar
Han kunne da headet? tatt to steg bakover/fremover. Med tanke på lengden til Diaby så måtte han omtrent ikke hoppet heller. :p

 

Jeg har spilt fotball X-antall timer om dagene, desverre har diverse skader tatt meg igjen og enden på visa har gjort meg til en stor slæsk. :)

 

Det var en stygg hendelse, og en stygg takling. OG det var et uhell. Men fortsatt, gjort er gjort (Pult er pult), situasjonen ble stygg.

Du har faktisk ikke SETT situasjonen? Jeg skjønner bare ikke uttalelsene dine. De henger jo ikke på greip i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Han kunne da headet? tatt to steg bakover/fremover. Med tanke på lengden til Diaby så måtte han omtrent ikke hoppet heller. :p

 

Jeg har spilt fotball X-antall timer om dagene, desverre har diverse skader tatt meg igjen og enden på visa har gjort meg til en stor slæsk. :)

 

Det var en stygg hendelse, og en stygg takling. OG det var et uhell. Men fortsatt, gjort er gjort (Pult er pult), situasjonen ble stygg.

Du har faktisk ikke SETT situasjonen? Jeg skjønner bare ikke uttalelsene dine. De henger jo ikke på greip i det hele tatt.

Blir vanskelig å kommentere imot slik innelgg.

 

Igjen:

 

Diaby gjør noe unormalt - Og deter å lempe beient høyt oppi lufta for å nå ballen og sparke den bort. Hensikten er grei, men utfallet er noe helt annet.

Diaby mente på ingen måte dette med vilje eller siktet på Terry.

Lenke til kommentar

Enig at det ikke er en takling. Det er noen (JT) som kommer i veien for klareringen, og det hele blir rotete pga. Terry sin måte å spille fotball på; kjempe for alt. Viktigste her er at Diaby ikke vet at det kan påføre noe som helst skade, og bare prøver på en god og lang klarering.

Lenke til kommentar
Etter min mening gjør han det alle fotballspillere ville ha gjort i den situasjonen, skjønner ikke hvilken tulling ville prøvd å heade ballen der. Han fokuserer jo på ballen og ser dermed ikke Terry (som mange her har påpekt allerede).

 

Men nå begynner vi å gjenta oss selv. :p

Jeg ser ikke på det som normalt nei. Men det er en uviktig del egentlig.

Han fokuserer på ballen og ser ikke Terry- Helt enig!

 

Men som jeg har sagt:

 

Det er Utfallet som teller, ikke hensikten.

Lenke til kommentar
Blir vanskelig å kommentere imot slik innelgg.

 

Igjen:

 

Diaby gjør noe unormalt - Og deter å lempe beient høyt oppi lufta for å nå ballen og sparke den bort. Hensikten er grei, men utfallet er noe helt annet.

Diaby mente på ingen måte dette med vilje eller siktet på Terry.

 

Igjen:

 

Diaby gjør IKKE noe unormalt. Han gjør det alle andre fotballspillere ville gjort.

Lenke til kommentar

Dette kan vi gjenta til det kjedsommelige. Alle er ihvertfall enige om at han ikke mener å skade Terry. Men jeg er uenig i at han gjør noe unormalt når han løfter foten høyt for å klarere. Han prøver å klarere ballen, noe som i mine øyne er ekstremt naturlig i den situasjonen han er i, han forsvarer sitt eget mål.

 

Sett deg selv i den situasjonen Diaby er i. Du forsvarer ditt eget mål på en corner, og etter litt klabb og babb får du ballen i brysthøyde like ved deg. Du får et brøkdel av et sekund å bedømme situasjonen på, og du vet at hvis du ikke sparker vekk ballen, skaper du en veldig farlig situasjon for laget ditt. Jeg klarer bare ikke å se for meg en situasjon der noen hadde trukket seg her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...