tom watt Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Diaby har ikke vært i nærheten av sitt potensiale etter at han ble kvestet av Sunderlandjævel for en stund siden. God spiller, men kommer ikke til å nå helt opp i Arsenal over tid. Muligens en etablert i en mindre Premier League klubb. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sunderlandjævel? Da er Diaby faen meg den største jævelen, bare se på utvisningene/taklingene hans Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sunderlandjævel? Da er Diaby faen meg den største jævelen, bare se på utvisningene/taklingene hans Den idiotiske kommentaren der håper jeg alle overser. ( ;);););)) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Haha. Neiiiida, men den som ødela mye for Sneijder var egentlig verre dersom det var i PRE-SEASON kamp. Ganske latterlig, tør jeg påstå Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Haha. Neiiiida, men den som ødela mye for Sneijder var egentlig verre dersom det var i PRE-SEASON kamp. Ganske latterlig, tør jeg påstå Diaby og taklinger har jeg diskutert før - da i Real Madrid-tråden. Ta en kikk der, du. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg husker det faktisk nå som du nevner det AAAH PL i morgen. Taper vi (utd og arsenal) kan vi kanskje si farvel til gull allerede i morgen! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Haha. Neiiiida, men den som ødela mye for Sneijder var egentlig verre dersom det var i PRE-SEASON kamp. Ganske latterlig, tør jeg påstå Diaby og taklinger har jeg diskutert før - da i Real Madrid-tråden. Ta en kikk der, du. Ja det har vi sanlig meg hatt, og vi vet alle hvordan type han er. Bortsett fra det, så har Diaby en stor fremtid. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Om Diaby unngår skader, kan han bli bra. Ellers er det fare for at han vil ebbe ut som en god spiller for for eksempel Aston Villa/Everton. Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan dere kan mene at Diaby er en stygg spillertype. Ah, jeg blir så provosert! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Om Diaby unngår skader, kan han bli bra. Ellers er det fare for at han vil ebbe ut som en god spiller for for eksempel Aston Villa/Everton. Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan dere kan mene at Diaby er en stygg spillertype. Ah, jeg blir så provosert! Googler ikke ræva av meg for å finne enkelt situasjoner hvor Diaby takler stygt, de eneste gode situasjonene er hvor han "takler" Terry i Hode-høyde og Sneijder. Dessuten blir det feil å henvise til enkelt situasjoner. Han ligner egentlig litt på den tidligere Lazio spillere, (Nå Bolognia) Gaby Mudingayi. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Googler ikke ræva av meg for å finne enkelt situasjoner hvor Diaby takler stygt, de eneste gode situasjonene er hvor han "takler" Terry i Hode-høyde og Sneijder. Nei. IKKE nevn Terry-situasjonen i denne sammenhengen. Hvor er forståelsen din? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Enig, Terry saken har dessverre (at jeg må være enig i Gooner! neida ) lite å gjøre med det. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Well, You Tell Me! Klarer ikke å konkluderer annet enn en stygg hendelsen, om det var ment eller ikke ment har ingenting med saken å gjøre (Men nå tror jeg selvsagt ikke at det var det) Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 ^^Slutten på en lovende karriere. Smith er en jævel. Det er jo ikke noe å diskutere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har sett den så mange ganger at ja, jeg kan skjønne begge sidene. Men tror det var mer unødvendig enn stygg. ^^Slutten på en lovende karriere. Smith er en jævel. Det er jo ikke noe å diskutere. Hvilken Smith er det? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Well, You Tell Me! Klarer ikke å konkluderer annet enn en stygg hendelsen, om det var ment eller ikke ment har ingenting med saken å gjøre (Men nå tror jeg selvsagt ikke at det var det) Vel, som jeg har sagt til deg før, hvordan Diaby kan vite at Terry kommer stupende inn i situasjonen, skjønner jeg ikke. INGEN ville klart å trekke seg der. Ingen vil klare å reagere raskt nok til å trekke beinet, når man snur seg halvveis rundt for å klarere. Faktisk har hensikten ganske mye å si med tanke på om spilleren er en stygg spillertype eller ikke, sånn for å ha nevnt det. Endret 3. oktober 2008 av Faces Down Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dan. Spiller i Aberdeen nå. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har sett den så mange ganger at ja, jeg kan skjønne begge sidene. Men tror det var mer unødvendig enn stygg. Hvilken Smith er det? Dan Smith. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Well, You Tell Me! Klarer ikke å konkluderer annet enn en stygg hendelsen, om det var ment eller ikke ment har ingenting med saken å gjøre (Men nå tror jeg selvsagt ikke at det var det) Om det var meningen eller ikke har alt med saken å gjøre. Hver spiller i verden hadde gjort det samme som Diaby der, gått etter ballen. Å komme med den situasjonen i en slik diskusjon er usaklig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Åja. Vet faktisk ikke hvem det er. Vi dropper Diaby diskusjonen da, den er tatt allerede. Jeg gleder meg til Rosicky er tilbake, herlig spillertype. Men like greit at han ikke vil være klar til Emirates showdown med oss i November Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vi rundjuler dere med eller uten Rosicky, vær trygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå