Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha. Neiiiida, men den som ødela mye for Sneijder var egentlig verre dersom det var i PRE-SEASON kamp. Ganske latterlig, tør jeg påstå :)

Diaby og taklinger har jeg diskutert før - da i Real Madrid-tråden. Ta en kikk der, du.

Ja det har vi sanlig meg hatt, og vi vet alle hvordan type han er. :p

Bortsett fra det, så har Diaby en stor fremtid. :)

Lenke til kommentar
Om Diaby unngår skader, kan han bli bra. Ellers er det fare for at han vil ebbe ut som en god spiller for for eksempel Aston Villa/Everton.

 

 

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan dere kan mene at Diaby er en stygg spillertype. Ah, jeg blir så provosert!

Googler ikke ræva av meg for å finne enkelt situasjoner hvor Diaby takler stygt, de eneste gode situasjonene er hvor han "takler" Terry i Hode-høyde og Sneijder. :)

Dessuten blir det feil å henvise til enkelt situasjoner.

 

Han ligner egentlig litt på den tidligere Lazio spillere, (Nå Bolognia) Gaby Mudingayi. :)

Lenke til kommentar
Well, You Tell Me! ;)

 

Klarer ikke å konkluderer annet enn en stygg hendelsen, om det var ment eller ikke ment har ingenting med saken å gjøre (Men nå tror jeg selvsagt ikke at det var det) :)

Vel, som jeg har sagt til deg før, hvordan Diaby kan vite at Terry kommer stupende inn i situasjonen, skjønner jeg ikke. INGEN ville klart å trekke seg der. Ingen vil klare å reagere raskt nok til å trekke beinet, når man snur seg halvveis rundt for å klarere.

 

 

 

Faktisk har hensikten ganske mye å si med tanke på om spilleren er en stygg spillertype eller ikke, sånn for å ha nevnt det.

Endret av Faces Down
Lenke til kommentar
Well, You Tell Me! ;)

 

Klarer ikke å konkluderer annet enn en stygg hendelsen, om det var ment eller ikke ment har ingenting med saken å gjøre (Men nå tror jeg selvsagt ikke at det var det) :)

Om det var meningen eller ikke har alt med saken å gjøre. Hver spiller i verden hadde gjort det samme som Diaby der, gått etter ballen. Å komme med den situasjonen i en slik diskusjon er usaklig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...