Stefan_B Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Både Gibbs og Sagna var elendig i dag. Gibbs var den verste av de begge to defensivt, men Gibbs reddet seg i det minste opp litt på det offensive med en assist til Walcott. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Arsenal hadde blitt slått av et bedre lag i dag (formessig). Savner mertersacker. Synes også at de 10 første minuttene bestemmer Podolskis kamp. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Herlig kamp! Gleder meg som en unge til å reise på Arsenal-Bayern nå Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Da har jeg gjort noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle gjøre: Satt Walcott som kaptein på Fantasy. Går sikkert til helvete uansett. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Da har jeg gjort noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle gjøre: Satt Walcott som kaptein på Fantasy. Går sikkert til helvete uansett. Vi vet jo alle at Arsenals kapteiner pleier å stikke så fort som fy så dette var nok neppe en god move.. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Går til hodet på de vettu. Håper han greier å holde seg rolig selv om han er kaptein på Fantasy. 1 Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår! Håper vi går et godt Arsenal år i møte! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Arsenal; Szczesny - Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs - Arteta, Wilshere - Chamberlain, Cazorla, Podolski - Walcott #2pl Walcott som midtspiss i dag og. Har Wenger gitt han nok til at han endelig ønsker å bli værende i Arsenal? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Arsenal; Szczesny - Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs - Arteta, Wilshere - Chamberlain, Cazorla, Podolski - Walcott #2pl Walcott som midtspiss i dag og. Har Wenger gitt han nok til at han endelig ønsker å bli værende i Arsenal? Nja det er vel heller et siste desperat forsøk å få han til å bli Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Haha fy faen Boruc er elendig når det kommer til å holde ballen. Herregud. Dritt fyren har gode reflekser. Kommer sikkert til å gjøre en god feberredning og deretter ta seg opp stort.. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Nå tuller vi igjen... irriterende! Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Banen er tilsynelatende vannet veldig godt. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Rett og slett elendig forsvarsspill. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Soton klart best og fortjent ledelse. Igjen faller vi ned på nivået til et Championship lag Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Helt elendig. Det offensive er så langt også vanvittig svakt.. håper så jævlig at vi får inn en midtbanespiller i januar som kan ta tak i midtbanen i kamper som det her. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Idiotisk... Vi er elendige på mange områder. Gir Sagna minus poeng til nå... Endret 1. januar 2013 av infinety Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Fin assist av Sagna, jævla tosk med toskete frisyre. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Komedie. Sagna og Podolski med sjokkerende pasninger/klareringer, Koscielny med en halvhjerta takling og Szczesny med et ikke imponerende forsøk på å ta skuddet. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Southampton er raske i presset og tvinger Arsenal til å spille høyt. Trenger vel ikke å nevne at Walcott har fått 0 baller å jobbe på så langt. Sagnas dager begynner å bli talte. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Southampton er raske i presset og tvinger Arsenal til å spille høyt. Trenger vel ikke å nevne at Walcott har fått 0 baller å jobbe på så langt. Sagnas dager begynner å bli talte. Har lenge sagt at Sagna er past it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå