Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker dere da Adebayor klippet seg og plutselig ikke klarte å score lenger? 100 % sikker på at det skjer noe lignende med Bac nå.

 

Edit: Når jeg tenker meg om, så har jeg alltid trodd at håret hans var fake. Er vi sikre på at bildet er legit?

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Sagna var ganske fett! Men over til noe amnet. Polakken vår i mål har ikke fått så mye skryt i det siste. Føler han har gjort en god jobb i buret. Forsvaret virker tryggere enn på lenge, og selv om keeperen vår ikke har gjort noen eksteme redninger, er han trygg og god å ha. Velfortjent creds til szczesny!

Lenke til kommentar

Sagna var ganske fett! Men over til noe amnet. Polakken vår i mål har ikke fått så mye skryt i det siste. Føler han har gjort en god jobb i buret. Forsvaret virker tryggere enn på lenge, og selv om keeperen vår ikke har gjort noen eksteme redninger, er han trygg og god å ha. Velfortjent creds til szczesny!

 

Enig angående Szczesny.

 

Syntes han generelt sett har vært strålende siden han kom tilbake.

Lenke til kommentar

@AnonymousFC0:

Theo Walcott has held talks with CFC but will sign a new bumper 4-year deal at Arsenal by the end of January. #AnonymousFC

 

Aner ikke hvem han er, men det er tydeligvis en jeg fulgte fra før av som har byttet navn. Han har 6402 followers. Mystisk.

 

Edit: Det er tydeligvis KIP. Han har hatt rett før, men dette bør likevel tas med en stor klype salt.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

@AnonymousFC0:

 

 

Aner ikke hvem han er, men det er tydeligvis en jeg fulgte fra før av som har byttet navn. Han har 6402 followers. Mystisk.

 

Edit: Det er tydeligvis KIP. Han har hatt rett før, men dette bør likevel tas med en stor klype salt.

 

Stor klype salt ja. Tror dessverre Theo er så godt som borte, men signerer han ny kontrakt samtidig som vi får inn et par av de spillerene vi snakket om tidligere i tråden så begynner vi i å nærme oss noe stort.

Lenke til kommentar

Wenger har allerede gått tilbake til å si at vi bare er ute etter "exceptional quality players", pluss at vi ikke får Henry tilbake på lån, så det å håpe på nye spillere i januar blir nesten bare dumt, atter engang. Ikke at det kom som noe stort sjokk, men fortsatt kjedelig.

Kilde: @YoungGunsBlog

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...