theHerd Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 FYFAEN! Endelig er han kvitt den forpulte grisestygge sveisen sin! Kunne ikke fått bedre gave fra Bacary. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Husker dere da Adebayor klippet seg og plutselig ikke klarte å score lenger? 100 % sikker på at det skjer noe lignende med Bac nå. Edit: Når jeg tenker meg om, så har jeg alltid trodd at håret hans var fake. Er vi sikre på at bildet er legit? Endret 25. desember 2012 av Le Professeur Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Alexander Schau og han andre kisen som er med han på TV nevnte at håret var fake en eller annen gang. Om dette stemmer vet jeg ikke. Men jeg trodde det var fake selv. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Nesten sånn at Sagna ble kjekk jo. Kommer til å savne de blonde flettene hans, men han virker å kle den sveisen der en milliard ganger bedre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ligna litt på han mørke som var med i idol/norske talenter/x-factor her for en liten stund siden. En sånn gladneger som danset og sang som mikkel jakkeson. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ligna litt på han mørke som var med i idol/norske talenter/x-factor her for en liten stund siden. En sånn gladneger som danset og sang som mikkel jakkeson. Omar Bhatti? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Neeeh... Ble ikke noe kjent han her. http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00891/mo_891606i.jpg Sikkert bare lik fordi han er brunere enn snittet i min familie Endret 25. desember 2012 av Jotun Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Nevermind Endret 25. desember 2012 av Fox Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Sagna var ganske fett! Men over til noe amnet. Polakken vår i mål har ikke fått så mye skryt i det siste. Føler han har gjort en god jobb i buret. Forsvaret virker tryggere enn på lenge, og selv om keeperen vår ikke har gjort noen eksteme redninger, er han trygg og god å ha. Velfortjent creds til szczesny! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Sagna var ganske fett! Men over til noe amnet. Polakken vår i mål har ikke fått så mye skryt i det siste. Føler han har gjort en god jobb i buret. Forsvaret virker tryggere enn på lenge, og selv om keeperen vår ikke har gjort noen eksteme redninger, er han trygg og god å ha. Velfortjent creds til szczesny! Enig angående Szczesny. Syntes han generelt sett har vært strålende siden han kom tilbake. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) @AnonymousFC0: Theo Walcott has held talks with CFC but will sign a new bumper 4-year deal at Arsenal by the end of January. #AnonymousFC Aner ikke hvem han er, men det er tydeligvis en jeg fulgte fra før av som har byttet navn. Han har 6402 followers. Mystisk. Edit: Det er tydeligvis KIP. Han har hatt rett før, men dette bør likevel tas med en stor klype salt. Endret 27. desember 2012 av Le Professeur Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Elsker Chamberlain: When I bought the Rolls Royce they thought it was leased, then I bought that new Ferrari, hater rest in peace! #DreamsAndNightmares #Meek Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 @AnonymousFC0: Aner ikke hvem han er, men det er tydeligvis en jeg fulgte fra før av som har byttet navn. Han har 6402 followers. Mystisk. Edit: Det er tydeligvis KIP. Han har hatt rett før, men dette bør likevel tas med en stor klype salt. Stor klype salt ja. Tror dessverre Theo er så godt som borte, men signerer han ny kontrakt samtidig som vi får inn et par av de spillerene vi snakket om tidligere i tråden så begynner vi i å nærme oss noe stort. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Wenger har allerede gått tilbake til å si at vi bare er ute etter "exceptional quality players", pluss at vi ikke får Henry tilbake på lån, så det å håpe på nye spillere i januar blir nesten bare dumt, atter engang. Ikke at det kom som noe stort sjokk, men fortsatt kjedelig. Kilde: @YoungGunsBlog Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Blir nok ikke mange singeringer i januar nei, muligens en tolvåring! Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hvem skal kjøpe Theo? Liverpool? Der får han i hvert fall ikke spille midtspiss som han vil. Hva skal City med han? Kanskje Manu, men da må han ut på kanten i så fall. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hvem skal kjøpe Theo? Liverpool? Der får han i hvert fall ikke spille midtspiss som han vil. Hva skal City med han? Kanskje Manu, men da må han ut på kanten i så fall. Chelsea, som han har holdt samtaler med Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Vær så snill og fjern den GIFen fra signaturen din, arsenalfan. Utrolig irriterende. -- Jeg har ingen forhåpninger til store overganger i januar. Mulig noen kanskje kaller Wilfried Zaha for en stor overgang, jeg er uenig i det. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Synes gifen din er vakker , arsenalfan. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Vet, men måtte fjerne den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå