Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest at det er vanskelig å komme tilbake som toppsidrettsutøver etter en slik skade, men vi får håpe på det beste!

 

Rosicky - Denilson - Fabregas - Nasri/Walcott ser relativt fryktinngytende ut.

 

En drøm hadde selvsagt vært å bytte ut Denilson med en spiller som er relativt mye bedre. Alonso f.eks :p

Lenke til kommentar
Har lest at det er vanskelig å komme tilbake som toppsidrettsutøver etter en slik skade, men vi får håpe på det beste!

 

Rosicky - Denilson - Fabregas - Nasri/Walcott ser relativt fryktinngytende ut.

 

En drøm hadde selvsagt vært å bytte ut Denilson med en spiller som er relativt mye bedre. Alonso f.eks :p

 

Sikler etter den midtbanen :p

 

Tror Denilson blir en klassespiller etterhvert, men for øyeblikket ligger han litt bak.

Lenke til kommentar
Jeg håpet i det lengste på at Veloso ville ta plassen ved siden av Fabregas på midtbanen denne sesongen, og ærlig talt ser jeg ikke helt hvorfor Wenger ikke styrket denne lagdelen ved forrige overgangsvindu.

Fordi han ikke vil ødelegge utviklingen til Denilson/Song/Diaby.

 

Nettopp dette tror jeg gjør at vi ikke er i stand til å ta gull i år.

Lenke til kommentar

Irritasjon når man underpresterer regner jeg med. Vet egentlig ikke :p Er ikke _alltid_ negativ.

 

Av det jeg har sett av Diaby synes jeg ikke han har vært spesielt god. Det kan kanskje komme av at han har spilt mye venstrekant? Han var god på det målet ja. Var i veldig overrasket da, men har ikke sett at han har spilt noe særlig bra ellers.

 

Og han har jo vært mye skadet. Du må dessuten ikke forveksle negativtitet med sannhet :) Har større tro på Denilson enn Diaby. Håper også Ramsey kan slå til skikkelig om ikke denne sesongen så neste. Har ikke sett så mye av han, men det jeg har sett er lovende. Han er jo også veldig ung.

 

Er Diaby bare 22 sier du? Hmm, trodde han var rundt 24 minst. Jaja, vi får se hva det blir av han, men jeg ønsker meg mest enn som man vet kan prestere og ikke gamble på ungguttene hele tiden. Denilson har vært ganske god og blir vel bedre og bedre. Det får vi håpe hvertfall. Er dog litt rett for at midtbanen er blir litt for pinglete. Så kanskje Diaby hadde vært noe. Vet du noe om arbeidskapasiteten hans?

 

Ellers har jeg tro på at Song kan bli god. Både som midtstopper og som midtbane-anker. Hvis han finner tonen med Fab så er jo det fantastisk. Hadde vært spennende å se de to sammen. Kanskje i kamper som ikke betyr så mye (eks hvsi vi er videre i CL uansett og slikt).

 

Er uansett litt mer positiv når enn på en stund. 4-0 seieren over Porto var deilig, men likevel ikke helt overbevisende spillermessig. Jeg synes vi hadde flaks i begynnelsen av kampen, er en ball ble reddet på strek og de hadde et skudd i tverlegger (?). Men litt flaks må man jo ha. Dessuten må de store sjansene settes. Bomme på åpent mål 3-4 ganger bør jo ikke skje. Gleder meg en del til Sunderland kampen som kan bli vanskelig, men vi får vinne uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...