Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4 plassen kan vi bare drite i

 

Cazorla forøvrig ekstremt oppskrytt.

 

Tøv. Aldri i verden om Arsenal havner utenfor topp 4. Glemt starten deres i fjor? Det var triste saker, men likevel ble det en 3. plass til slutt. Starten i år har jo vært en god del bedre. Chelsea starter alltid forrykende, men har de siste sesongene slitt voldsomt underveis. Tror dere tar 3. plassen i år også om dere styrer unna alvorlige skader.

 

Cazorla oppskrytt?! Om ikke annet så er fyren en av de mest undervurderte av samtlige spanske spillere. Klart, om man forventer at han med en gang skal levere som Cesc på sitt beste så er det naturlig at man blir litt skuffet. Gi ham litt tid til å tilpasse seg så er jeg overbevist om at han kommer til å leke med de fleste forsvarerne i PL.

 

Ja, Benbjo. Cazorla fortsatt oppskrytt eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Meningsløst med innlegg f.eks. Ingen som kan holde ballen på topp i pressede situasjoner, osv. Tror Walcott ville funket best i tospann med en spiller som Giroud

 

Nja. Innlegg for Arsenal er som regel meningsløst uansett med hvordan vi slår de, men lave harde innlegg er like farlige når Walcott er på andre enden som en stor spiss.

 

Jeg liker veldig godt 4-4-1-1 (4-1-3-2). Disse formasjonene mener jeg vi burde spille med Podolski og Walcott på topp. Defensivt så blir det nesten en 4-5-1 når Cazorla trekker ut på kant sammen med Chamberlain og Podolski trekker dypt.

 

Som dette offensivt:

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Arteta

Chamberlain - Wilshere - Cazorla

Podolski - Walcott

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Fortsatt ikke den beste spanske midtbanespilleren som spiller i PL. Det er iallefall 2 stk som er bedre pdd.

 

Poenget står? Cazorla er en fantastisk fotballspiller. Du sikter selvfølgelig til gullguttene Mata og Torres, og ikke Silva og Michu?

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Fortsatt ikke den beste spanske midtbanespilleren som spiller i PL. Det er iallefall 2 stk som er bedre pdd.

 

Over tid er Cazorla bedre enn både Mata og Michu. Silva har vært en skygge av seg selv denne sesongen. Leste nylig at Cazorla var den spilleren som hadde skapt nest flest målsjanser av samtlige spillere i PL, kun slått av Baines.

Lenke til kommentar

Bytt ut Chamberlain og Arteta med 2 andre spillere så ser det bra ut. Arteta er for veik og treg til å spille alene i en slik ankerrolle. Chamberlain er rett og slett for dårlig.

 

Syntes Chamberlain har mye gode bevegelser og tidvis gode involveringer, men han trenger å utvikle seg. Er et bedre valg enn både Giroud og Gervinho hvertfall, men vi burde satse på en ny kantspiller i vinter. I en slik formasjon hadde faktisk Nani vært jævlig spennende selv om jeg hater fyren.

 

Er også enig angående Arteta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Sikter til Mata og Silva selvfølgelig. Jeg sier ikke Cazorla er dårlig, men jeg mener Mata og Silva er bedre spillere.

 

Du må jo underbygge påstandene/synspunktene dine.

Lenke til kommentar

Jeg kan godt

Du må jo underbygge påstandene/synspunktene dine.

 

Det kan gjerne du også gjøre.

 

Jeg synes Mata pdd. er den av de tre som er best, og det er ikke fordi han spiller for Chelesa, men Mata har en fantastisk evne til å gjøre de andre gode. Pasningene, spilleforståelsen og finessene er klasse, tvers igjennom. Med og uten Mata er stor forskjell. Han skaper, han scorer og i det hele tatt er der.

 

Silva på sitt beste er veldig lik Mata, men jeg er enig i at han er en skygge av seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...