Xanman Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Oi, da er jo Wenger et geni plutselig. Er det nødvendig å gjøre alt om til en Wenger-diskusjon? Før forrige runde var vi på tiendeplass. På mandag kan vi være på fjerde. Det bør det være lov å glede seg over. Endret 15. desember 2012 av Le Professeur 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg vil ikke miste Walcott men nå må folk faen meg gi seg med det der jævla tullet om at han er best som spiss. Det er helt på trynet og totalt feil. Han duger kun som kant i dagens Arsenal og det er ingen andre topp klubber i verden han kan komme til som bruker han som spiss. Isåfall er de temmelig desperate. 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg vil ikke miste Walcott men nå må folk faen meg gi seg med det der jævla tullet om at han er best som spiss. Det er helt på trynet og totalt feil. Han duger kun som kant i dagens Arsenal og det er ingen andre topp klubber i verden han kan komme til som bruker han som spiss. Isåfall er de temmelig desperate. Helt enig. Per dags dato er han uansett som en slags angrepsspiller i vårt system. Ser man på gjennomsnittlige posisjonskart fra de kampene han har spilt i, er det faktisk som regel han som står høyest på banen av samtlige. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg vil ikke miste Walcott men nå må folk faen meg gi seg med det der jævla tullet om at han er best som spiss. Det er helt på trynet og totalt feil. Han duger kun som kant i dagens Arsenal og det er ingen andre topp klubber i verden han kan komme til som bruker han som spiss. Isåfall er de temmelig desperate. Ingen har nevnt at han er best som (enslig) spiss. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Fellaini har både slått og skallet ned Shawcross i dag. Tror nok han kan belage seg på noen kamper på tribunen. Gode nyheter for oss. Endret 15. desember 2012 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvorfor vil ikke Walcott signere? Er det penger eller har han lyst på trofee? I tillegg til det som ble nevnt er Walcott uenig i at spillerene skal ned i lønn, hvis de ikke blir blandt topp fire. Noe som er helt forståelig synes jeg... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Det ryktes at afrikanske Stoppila Sunzu er klar for oss. Han er 23 år gammel, har 32 landskamper for Zambia og kan spille både stopper og midtbaneanker. Absurd kjøp hvis det stemmer, men vil ikke dømme ham før vi eventuelt får se ham i aksjon. Det kan selvsagt også være en ny Ricky Alvarez. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) #Readingfc team: Federici; Cummings, Shorey, Gorkss, Mariappa; Leigertwood, Tabb, Kebe, McAnuff; Hunt, Pogrebnyak. @Le Professeur: Le Grove @LeGrove RT News that #Sunzu is close to #Arsenal are false. TP MAZEMBE chief Moïse Katumbi says he's close to a lower team.Not Arsenal Via @S_Cro11 Tviler på at det stemmer. Men kan hende jeg tar feil, ikke plassen vi trenger å forsterke først. Arsenal XI v Reading: Szczesny (GK), Sagna, Mertesacker, Vermaelen ©, Gibbs, Arteta, Wilshere, Cazorla, Chamberlain, Walcott, Podolski. Sterk XI! Endret 17. desember 2012 av cfthompson Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Szczesny Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs Arteta - Wilshere Chamberlain - Cazorla - Podolski Walcott Wow, Walcott på topp. Det hadde jeg virkelig ikke trodd. Det kan også være at Poldi spiller på topp med Theo på høyre og Ox på venstre, eventuelt en 4-4-2 med Cazorla på kanten. Spennende! Liker uansett laget. Herlig å se at Gervinho vrakes, selv om jeg gjerne ville sett Giroud i startelleveren. Edit: For øvrig fire engelskmenn i startelleveren i dag. Godt å se at en britisk stamme begynner å ta form. Endret 17. desember 2012 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Hadde egentlig ikke tenkt til å se denne kampen, men lurer på om jeg ikke skal det allikevel. Ta pause fra pakking kan ikke skade Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Theo på topp. Vi vinner 1-4. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 3-0, Poldi og Theox2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Nå sier gutta i studio mye fornuftig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Arsenal-kamp! Bra at jeg husket det. Lyste opp en ellers dårlig dag. Om ikke Reading-poeng, gi meg litt mål, da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Sist gang Arsenal vant en bortekamp var mot nettopp Reading. Forventer samme utfall i dag. Reading er det nest dårligste hjemmelaget. 1-3. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Vi har tapt 4 av de siste 6 bortekampene våre. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Fuck, ligaens dårligste linjedommer er med idag... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Vi har tapt 4 av de siste 6 bortekampene våre. 2 seiere, 2 uavgjorte og 3 tap på 7 bortekamper så langt. Wenger derimot mener at vi har like god bortestatistikk som United og City til tross for at United har 7 seiere og 2 tap på 9 kamper og City står med 4 seiere og 4 uavgjort på 8 kamper.. Endret 17. desember 2012 av Stefan_B Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Enveiskjøring allerede. Reading er ræva bakover. Fuck, ligaens dårligste linjedommer er med idag... Han fra Manchester-derbyet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå