Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Oi, da er jo Wenger et geni plutselig.

Er det nødvendig å gjøre alt om til en Wenger-diskusjon? Før forrige runde var vi på tiendeplass. På mandag kan vi være på fjerde. Det bør det være lov å glede seg over.

Endret av Le Professeur
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke miste Walcott men nå må folk faen meg gi seg med det der jævla tullet om at han er best som spiss. Det er helt på trynet og totalt feil. Han duger kun som kant i dagens Arsenal og det er ingen andre topp klubber i verden han kan komme til som bruker han som spiss. Isåfall er de temmelig desperate.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke miste Walcott men nå må folk faen meg gi seg med det der jævla tullet om at han er best som spiss. Det er helt på trynet og totalt feil. Han duger kun som kant i dagens Arsenal og det er ingen andre topp klubber i verden han kan komme til som bruker han som spiss. Isåfall er de temmelig desperate.

Helt enig. Per dags dato er han uansett som en slags angrepsspiller i vårt system. Ser man på gjennomsnittlige posisjonskart fra de kampene han har spilt i, er det faktisk som regel han som står høyest på banen av samtlige.

Lenke til kommentar

Ingen har nevnt at han er best som (enslig) spiss.

Lenke til kommentar

Det ryktes at afrikanske Stoppila Sunzu er klar for oss. Han er 23 år gammel, har 32 landskamper for Zambia og kan spille både stopper og midtbaneanker. Absurd kjøp hvis det stemmer, men vil ikke dømme ham før vi eventuelt får se ham i aksjon. Det kan selvsagt også være en ny Ricky Alvarez.

Lenke til kommentar

#Readingfc team: Federici; Cummings, Shorey, Gorkss, Mariappa; Leigertwood, Tabb, Kebe, McAnuff; Hunt, Pogrebnyak.

@Le Professeur:

Le Grove ‏@LeGrove

RT News that #Sunzu is close to #Arsenal are false. TP MAZEMBE chief Moïse Katumbi says he's close to a lower team.Not Arsenal Via @S_Cro11

Tviler på at det stemmer. Men kan hende jeg tar feil, ikke plassen vi trenger å forsterke først.

Arsenal XI v Reading: Szczesny (GK), Sagna, Mertesacker, Vermaelen ©, Gibbs, Arteta, Wilshere, Cazorla, Chamberlain, Walcott, Podolski.

Sterk XI!

Endret av cfthompson
Lenke til kommentar

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Arteta - Wilshere

Chamberlain - Cazorla - Podolski

Walcott

Wow, Walcott på topp. Det hadde jeg virkelig ikke trodd. Det kan også være at Poldi spiller på topp med Theo på høyre og Ox på venstre, eventuelt en 4-4-2 med Cazorla på kanten. Spennende! Liker uansett laget. Herlig å se at Gervinho vrakes, selv om jeg gjerne ville sett Giroud i startelleveren.

Edit: For øvrig fire engelskmenn i startelleveren i dag. Godt å se at en britisk stamme begynner å ta form.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Vi har tapt 4 av de siste 6 bortekampene våre.

2 seiere, 2 uavgjorte og 3 tap på 7 bortekamper så langt.

Wenger derimot mener at vi har like god bortestatistikk som United og City til tross for at United har 7 seiere og 2 tap på 9 kamper og City står med 4 seiere og 4 uavgjort på 8 kamper..

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...