Iceman #10 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Uansett, poenget mitt var bare at Spurs ikke har vært og fortsatt ikke er i nærheten av Arsenals lønnsnivå. Det er en påstand som står seg rimelig greit vil jeg anta. Kan tenke meg at Spurs A-lag ligger ganske tett, problemet med Arsenal er at vi overbetaler de unge så sykt. Mark Randall, en 20 år gammel, ganske ubrukelig spiller ble betalt rundt £7000 pr. uke de siste 3 årene for å ta et eksempel, bare fordi han ble sett på som et bra talent da han var 16-17 år gammel. Dette er det store mengder reserve og u spillere som matcher. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Arsenal are on the cusp of agreeing new contracts with Jack Wilshere, Alex Oxlade-Chamberlain and Aaron Ramsey, according to reports. Skandale. BBC Sport reports that Theo Walcott has rejected Arsenal’s attempts to continue contract negotiations, which would see the matter go unresolved beyond Arsene Wenger’s initial Christmas deadline. Ryktes at han er i ferd med å signere for Chelsea. 15m får vi i så fall. Greit nok det, men synd at vi nok engang selger vår beste spiller. Endret 15. desember 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvorfor vil ikke Walcott signere? Er det penger eller har han lyst på trofee? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvorfor vil ikke Walcott signere? Er det penger eller har han lyst på trofee? Kombinasjon av tre ting: 1. Penger 2. Vil spille spiss 3. Ser at tidligere lagkamerater oppnår suksess med en gang de flytter på seg 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvorfor brukes egentlig ikke Walcott som spiss? Helt klart der han er best. Så jeg forstår frustrasjonen hans. Nesten det samme som er med Sturridge, men Sturridge er elendig foran mål. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvorfor brukes egentlig ikke Walcott som spiss? Helt klart der han er best. Så jeg forstår frustrasjonen hans. Nesten det samme som er med Sturridge, men Sturridge er elendig foran mål. Fordi Wenger spiller med enslig spiss og har tydeligvis ikke noen tro på Walcott i den posisjonen. Samme som at Podolski spiller på venstre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Om Wenger ikke har planer om å bruke Theo der han er best så er jo den eneste muligheten til Theo og finne seg en klubb hvor han får den muligheten. Jeg kan derimot ikke se hvordan Theo Walcott så få spiss plass hos Chelsea heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fordi Wenger spiller med enslig spiss og har tydeligvis ikke noen tro på Walcott i den posisjonen. Og det kommer liksom Rafa til å ha? Torres > Walcott. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 For ikke å glemme at det kommer til å hentes en annen spiss i Januar også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Og det kommer liksom Rafa til å ha? Torres > Walcott. Vet ikke jeg. Følger ikke Chelsea. Mulig Walcott er fornøyd med en benketilværelse så lenge han vinner shit og tjener uendelig bra Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvor mye tjener Walcott i Arsenal egentlig? Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Altfor mye. (nei, vet ikke eksakte tall) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvor mye tjener Walcott i Arsenal egentlig? Rundt 60k pund i uka. Krever visstnok 110k Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg tviler på at Walcott vil få det i Chelsea. Da vil han tjene mer enn f.eks. Ivanovic, Mata osv. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Morsom den der, men nå er det vel Wenger som er ute å kjører med laguttak, taktikk, motivasjon og generell spillestil. En annen ting jeg virkelig gremmes over er fotballen vi har spilt de siste 2 sesongene. Det er virkelig ikke pen fotball. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Did we just get knocked out of the cup by a League 2 side yet the manager insists this is his most focused squad ever? Yes -> Sack the nutter. 1 Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Wenger sine dager bør være talte..-.- Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Stoke har utliknet mot Everton og har dominert andreomgangen så langt. West Brom (med tre strake tap) møter West Ham i morgen, mens Tottenham gjester Swansea. Hvis alle tre taper poeng og vi slår Reading på mandag, er vi plutselig på fjerde. 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Oi, da er jo Wenger et geni plutselig. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå