MartinF Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Meh. Ligacupen er verdiløs uansett. Det eneste som er bittelitt synd, er at vi ikke lenger får brukt disse kampene til å gi reserver og ungdommer kamptid i "competitive" matcher. Ellers tar jeg dette med knusende ro. Oh, please. Vi har ikke vunnet en dritt på over sju år. Å vinne ligacupen hadde vært fantastisk for klubben, selvom det er en mindre turnering. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Meh. Ligacupen er verdiløs uansett. Det eneste som er bittelitt synd, er at vi ikke lenger får brukt disse kampene til å gi reserver og ungdommer kamptid i "competitive" matcher. Ellers tar jeg dette med knusende ro. Er verdiløst, men så jo ut som om Arsenal satset veldig på ligacupen og stilte med en tropp som burde ha overkjørt lille Bradford lol. Hadde jeg vært Arsenal supporter så hadde jeg rett og slett vært flau. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Er verdiløst, men så jo ut som om Arsenal satset veldig på ligacupen og stilte med en tropp som burde ha overkjørt lille Bradford lol. Hadde jeg vært Arsenal supporter så hadde jeg rett og slett vært flau. Ok - men jeg er altså Arsenal-supporter, og går ikke og skyter meg fordi vi taper en Carling Cup kamp Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Så du er fornøyd med å ikke vinne noe? 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ligacup eller ikke, dette er faen meg et spark i kukken. 7 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Så du er fornøyd med å ikke vinne noe? Pokaler og titler betyr mindre for meg enn selve spillet som presteres, ja. Det er mer bekymrende for meg å se at spillet for tida ikke er bra, enn at vi ikke vinner noe sølvtøy å putte i skapet. Jeg vil selvsagt gjerne ha begge deler, men hvis vi skal vinne noe, skal det være fordi vi spiller bra best. Ellers kan det være det samme. Edit: Jeg kan legge til; Jeg vil gjerne slå Barcelona i CL jeg også, men det skal være fordi vi spiller bedre enn dem i så fall - ikke ved å spille anti-fotball mot dem, som et visst annet London-lag gjorde ... Endret 11. desember 2012 av thomit Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Vil tru det er irriterande, spesielt når så mange førstelagsspelarar underpresterer og for meg virka litt for uniteresserte. Det er på ein måte det minste ein kan forvente, og noko av det mest irriterande eg ser når United spelar. Dersom såpass godt betalte spelarar ikkje gidder berre fordi motstandar skal vere nokre kaliber dårlegare så er det på ein måte eit slags svik mot fansen. CC er det ikkje så mykje å bry seg om, men for fansen sin del og for ein del spelarar også, så kunne det nok vore positivt å vinne noko med Arsenal, om enn berre for å faktisk øke motivasjonen litt. Å vinne trofe hjelper, uansett om det er ein mikke mus-cup. Når ein då har to kampar igjen før ei evt finale, så ville eg forventa av United at dei ville klare å motivere seg og vere skjerpa nok til å gjere ein skikkelig innsats, men det har vist seg for vår del også at det altfor ofte er lett å falle utruleg mange hakk i prestasjonane mot både litt og mykje svakare motstand. Forresten, har Limbeck blitt Arsenal-supporter? Endret 11. desember 2012 av archanios Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Pokaler og titler betyr mindre for meg enn selve spillet som presteres, ja. Det er mer bekymrende for meg å se at spillet for tida ikke er bra, enn at vi ikke vinner noe sølvtøy å putte i skapet. Jeg vil selvsagt gjerne ha begge deler, men hvis vi skal vinne noe, skal det være fordi vi spiller bra best. Ellers kan det være det samme. Edit: Jeg kan legge til; Jeg vil gjerne slå Barcelona i CL jeg også, men det skal være fordi vi spiller bedre enn dem i så fall - ikke ved å spille anti-fotball mot dem, som et visst annet London-lag gjorde ... Hail too that! Husk å bestille CL biletter det kan bli lenge til vi får sjangsen til å se Arsenal i CL... Endret 12. desember 2012 av infinety Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Edit: Jeg kan legge til; Jeg vil gjerne slå Barcelona i CL jeg også, men det skal være fordi vi spiller bedre enn dem i så fall - ikke ved å spille anti-fotball mot dem, som et visst annet London-lag gjorde ... For det endte så dårlig? Selv om vi spilte defensivt, så endte alt i en drøm. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 For det endte så dårlig? Selv om vi spilte defensivt, så endte alt i en drøm. Mulig det endte i en drøm, men det var et mareritt å se på. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Stoppet nettopp Sumo abonnementet mitt. Gidder ikke betale for å se bedriten fotball. Så får vi se om jeg tar det opp igjen når Wenger gir seg 1 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Stoppet nettopp Sumo abonnementet mitt. Gidder ikke betale for å se bedriten fotball. Så får vi se om jeg tar det opp igjen når Wenger gir seg Definisjonen på medgangssupporter? 8 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Nei, men jeg har annet å bruke min tid og penger på. Jeg har ikke gått over til et annet lag. Arsenal slik det fremstår i dag fortjener ikke min tid, dessverre. Har ingenting med med- eller motgangssupporter å gjøre. Fortsett gjerne og følg saueflokker som ukritisk følger destruksjonen av et topplag. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Nei, men jeg har annet å bruke min tid og penger på. Jeg har ikke gått over til et annet lag. Arsenal slik det fremstår i dag fortjener ikke min tid, dessverre. Har ingenting med med- eller motgangssupporter å gjøre. Fortsett gjerne og følg saueflokker som ukritisk følger destruksjonen av et topplag. Mer medgangssupporter kan man vel ikke bli når man kun vil se på når laget spiller bra fotball og har en manager en liker. Takk for alt Benbjo. 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Whatever. Du legger ord i munnen på meg. Om du missforstår med vilje vet jeg ikke, men du missforstår hvertfall. At du presterer å kalle hvilken som helst arsenalsupporter for medgangssupporter på dette stadiet er jo i seg selv absurd. Kansellasjon av Sumo betyr forøvrig ikke at jeg ikke kommer til å se noen kamper, men det betyr at jeg ikke kommer til å gjøre alt jeg kan for å se lørdagskampene f.eks. Da prioriteres noe annet sannsynligvis. Gidder ikke betale 200 for å kanskje se 1-2 kamper i måneden. Endret 12. desember 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Payung Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Godt mulig jeg misforstår deg, men hvordan skal jeg ellers tolke "Gidder ikke betale for å se bedriten fotball. Så får vi se om jeg tar det opp igjen når Wenger gir seg"? Hva mener du hvis du ikke mener ordrett hva som står der? 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Fordi du unnlater å ta det i konteksten det er skrevet, altså kanselleringen av Sumo. Mulig jeg tar opp abonnement igjen når Wenger gir seg. Om vi spiller bra igjen innen den tid er altså irrelevant. Som med det meste annet går ting i bølger og daler. Pdd er det ikke verdt min tid eller penger. Betyr ikke at jeg er mer eller mindre supporter av den grunn. Kall det gjerne en protest eller hva du enn ønsker Lenke til kommentar
Payung Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Fordi du unnlater å ta det i konteksten det er skrevet, altså kanselleringen av Sumo. Mulig jeg tar opp abonnement igjen når Wenger gir seg. Om vi spiller bra igjen innen den tid er altså irrelevant. Som med det meste annet går ting i bølger og daler. Pdd er det ikke verdt min tid eller penger. Betyr ikke at jeg er mer eller mindre supporter av den grunn. Kall det gjerne en protest eller hva du enn ønsker Syns fortsatt det hele er tullete, men det er ditt valg og jeg burde egentlig ikke brydd meg i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Støtter Benbjo her. Akkurat som å ikke ville betale høyeste kampbilettprisen i england for å ikke få valør for pengene, fordi forestilligen på matta er bedritent. Det betyr ikke at jeg stopper å være supporter fordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå