Latias Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 28 skudd, 12 på mål. En forsvarer scorte vårt eneste mål. Chamakh og Gervinho, gis bort. Fy faen. 92 - The number of shots Arsenal have mustered across just three Capital One Cup matches this season. Deluge. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jaja. Hva nå Wenger? Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jaja. Hva nå Wenger? "We lacked consistency. We were a bit jaded physically. " Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jaja gutta? Overmakta ble for stor? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Helt forferdelig pinlig. Har ikke vært så skuffet på lenge. Og mtp. hva vi har prestert så langt i år sier det sitt. Det blir alt for mye rom i mellom leddene. Wilshere, Szczesny og til dels Coquelin var de eneste som dukket opp. Rutinerte spillere som Podolski, Mertesacker, Sagna, Vermaelen og Cazorla lever i en skygge av seg selv og har mange pasningsfeil, posisjoneringsfeil og forferdelige avgjørelser. Så har vi jo Ramsey, Gervinho og Chamakh. Helt utrolig hvordan tre så inkompitente fotballspillere får spille hos en "topp 4 klubb". Dette er rett og slett ikke godt nok. Det finnes ingen unnskyldninger, dommerene, forholdene og oppladningen til kampen. Vi starter med 7-8 av 11(!) faste spillere og taper mot ett hardarbeiende 4.divisjonslag! Hvordan vi klarer å drite oss så veldig ut skjønner jeg ikke, alle ting lå jo til rette. Nå tar jeg natta og skal prøve å sove, noe jeg tviler jeg får gjøre etter dagens forestilling. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 92 - The number of shots Arsenal have mustered across just three Capital One Cup matches this season. Deluge. Det der er jo helt villt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 @piersmorgan Shameful. Utterly, horribly, disgracefully, shameful. #WengerOut Wenger must resign tonight. This humiliation cannot continue - for him, the Club, and the fans. Our supposed 1st XI is being outplayed by a League 2 side. At what point do the pro-Wenger acolytes cry 'ENOUGH'? #Arsenal Chamakh wouldn't get in Bradford's reserves. I'm deadly serious. #Arsenal When #Arsenal fans light up Twitter with 'Bring on Chamakh' - I know the end is nigh. 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg har retweetet alle. Wenger må ut. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Digger dette. Alt er tilbake til normalen i Arsenal-leiren, akkurat som jeg forutså halvveis inn i lokaloppgjøret for noen uker siden. Endret 11. desember 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Payung Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Min ut-liste som dessverre aldri i verden kommer til å skje: - Stan Kroenke - Hele styret - Ivan Gazidis - Arsene Wenger - Halve trenerstaben - Gervinho - Chamakh - Squillaci - Bendtner - Denilson - Mannone - Fabianski - Djourou - Santos - Diaby - Arshavin Sikkert noen jeg har glemt. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 4,5 i odds på at Arsenal går videre. Gratis penger å hente. Nailed it. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Min ut-liste som dessverre aldri i verden kommer til å skje: - Stan Kroenke - Hele styret - Ivan Gazidis - Arsene Wenger - Halve trenerstaben - Gervinho - Chamakh - Squillaci - Bendtner - Denilson - Mannone - Fabianski - Djourou - Santos - Diaby - Arshavin Sikkert noen jeg har glemt. Hvordan i all verden klarte du å glemme Ramsey? 2 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Digger dette. Alt er tilbake til normalen i Arsenal-leiren, akkurat som jeg forutså halvveis inn i lokaloppgjøret for noen uker siden. Og Tottenham er verdensmestere.............................................. i å fucke det opp for seg selv. Alt som normalt ja. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ullevaal er større. Plass til 400 fler mr. kverulant. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hvordan i all verden klarte du å glemme Ramsey? Lenke til kommentar
Payung Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hvordan i all verden klarte du å glemme Ramsey? Gutten har potensiale. Men det må noen andre til for å få det ut. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Og Tottenham er verdensmestere.............................................. i å fucke det opp for seg selv. Alt som normalt ja. Bare herlig at hele TO dager etter at noen herfra godtet seg over at vi tapte 2-1 mot Everton på Goodison Park, så ryker så og si førstelaget til Woolwich ut av cupen takket være Bradford. Karma's a bitch. He knew you were shit! He knew you were shit! Robin van Persie! He knew you were shit! 3 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Det var heldigvis ikke meg! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Meh. Ligacupen er verdiløs uansett. Det eneste som er bittelitt synd, er at vi ikke lenger får brukt disse kampene til å gi reserver og ungdommer kamptid i "competitive" matcher. Ellers tar jeg dette med knusende ro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå