Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gallas, greit nok, to tabber, veldig unødvendig og dumt. Men er Ade katastrofe denne sesongen? Da ser vi på forskjellige kamper. Fyren har blitt mye mer av en team player denne sesongen, og riktignok så hadde han (må sies at nesten hele laget hadde det) en dårlig kamp mot Hull. Ellers har han vært med på nesten alle målene og har hatt assist og til og med et hat-trick. Skjønner ikke Arse-supportere og hvor stygge de er mot Ade. Han ble jo til og med buet ganske heftig i pre-season. Har sikkert sagt tusenvis av ganger men broren min er stor Arsenal supporter og han er også det samme med Adebayor. Hver gang Arsenal ikke scorer eller har noen problemer på banen så er det "Ade løp ikke. Ade leste det ikke."

 

Syns synd om fyren, han jobber ganske hardt for laget og er alltid postiiv i intervjuer og sånt, og får ikke tilbake samme sympati fra Arsenal supportere.

Helt enig med deg, blir for mye slakting av spillere her inne, og på andre forum for øvrig. Forresten er broren din NegerUngenSharu? Spør siden du har truet ham med bank her inne før og jeg føler at det er en ganske broderlig ting å gjøre. :p

Lenke til kommentar
Prøvde meg i dag på stream fra Viasat OnDemand, og tviler sterkt på at det blir noe jeg gjentar hvis de ikke gjør noe med kvaliteten på streamen. Dette var rett og slett skuffende for en stream man betaler for.

 

Dette er mitt intrykk også, derfor bruker jeg heller gratis alternativ.

Devserre kun JustinTV som sender stream av kampen i dag da, så er utrolig mye folk på og derfor håpløst å se noe:(

Lenke til kommentar

Faen, nå henger streamen av og til også. Var borte i et drøyt halvminutt nå nettopp, og det er ikke fordi linja brukes. Har oppe monitor, og det er en god del ubrukt.

 

Har også sendt klagemail til Viasat nå, dette er ikke et produkt jeg er fornøyd med. Når jeg betaler for en stream forventer jeg at den ikke henger rett som det er uten at det skyldes for liten linje.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Walcott, RvP og til dels adebayor best så langt.

 

Nasri, Fabregas har vært gode også. Denilson har jeg ikke sett så mye til. Forsvaret har vært ok, men på dødballer er dfet tragisk, spesielt corner. Her må man ta ansvar!

 

Sagna har også vært litt svak. Gallas hadde en meget god involvering mot slutten av omgangen.

Lenke til kommentar

Herlig! Deilig med 2 scoringer i førsteomgangen. Lettelse at vi kommer tilbake etter en svak kamp mot Hull sist. Viktig for spillerne dette her.. Men er veldig nervøs når vi får dødballer imot, der er vi alt for svake. Håper Wenger gjør noe med dette når neste overgangsvindu åpner.

 

Men yay, herlig å følge med Walcott og co nå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...