Benbjo Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Nesten så jeg håper nesa hans er brukket. Bare nesten 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Døde Sumo hos noen andre? Bildet forsvant og er bare sort. Kanskje like greit. Er vel omtrent som å se på oss spille allikevel Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Oxlade og Rosicky på vei inn. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Driter i capital one pokalen men, det at vi spiller så dårlig er helt bedritent. Det er helt klart at en har fucket opp mer enn andre. Jævla ramsey! Vi spiller mot folk som jobber på den lokale dagligvarebutikken ffs! Endret 11. desember 2012 av infinety Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Oxlade og Rosicky på vei inn. Sikkert for Ramsey og Podolski.. Første stemmer hvertfall.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ikke noe å si på at Bradford leder hvertfall. Har vi hatt en eneste sjanse i andre omgang? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Arsenal virker friske etter dobbeltbyttet. Blir enveiskjøring nå. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Åffer kom Ox inn? Han suger like mye som en viss. Heller Arshavin! Savner ham utpå i banen jeg! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ikke noe å si på at Bradford leder hvertfall. Har vi hatt en eneste sjanse i andre omgang? Med en Henry på topp ville vi sikkert ha scoret 2-3 mål lett. Og da snakker jeg om nåtidens Henry.. Hvis vi bare får inn Henry i januar så anser jeg oss som forsterket på spissplass. Fy faen så elendige spissene våre er og hvor tragisk denne klubben fremstår som for tiden.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Vel, vi hadde faktisk Park. Men Wenger er så rar at han ikke liker å ha gode spisser. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ikke kjør Drillo-stil ffs. Vi blir ass-fucked i hver hodeduell. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Park var og er søppel. Ubegripelig at Wenger hentet ham. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Han har spilt godt i koreansk landslaget og gjør det fortsatt. Hva med Chamakh? Han er jo mye verre! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Nå var ikke Park sånn fantastisk god, men han var mer enn brukbar og langt bedre enn Chamakh. Allikevel så nektet Wenger å bruke han. Litt som han nekter å bruke Podolski eller Walcott som spiss eller Arshavin som offensiv midtbane. Apropos Podolski så skjønner jeg ikke kjøpet av han. Hva faen var poenget med å hente han inn hvis han skal spilles i en posisjon hvor han helt klart ikke er bekvem? Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Nå var ikke Park sånn fantastisk god, men han var mer enn brukbar og langt bedre enn Chamakh. Allikevel så nektet Wenger å bruke han. Litt som han nekter å bruke Podolski eller Walcott som spiss eller Arshavin som offensiv midtbane. Apropos Podolski så skjønner jeg ikke kjøpet av han. Hva faen var poenget med å hente han inn hvis han skal spilles i en posisjon hvor han helt klart ikke er bekvem? This! Wenger ut! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Helt ubegribelig Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Dette blir nok det siste jeg orker å se av Arsenal i år. Laget er beyond saving når det ikke klarer å hamle opp med et league 2 lag engang. Greit nok hvis vi spilte de ut og skapte masse, men vi gjør jo ikke det heller. Bradford er helt på høyde. Spiller til tider også meget bra. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Chamakh Gervinho Ramsey. Alt jeg trenger å nevne. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Synes at vi kan ikke klandre spillerne, når det er at vi har et åpenbart større problem enn kun disse spillerne. Jeg mistenker at det er Wenger. Endret 11. desember 2012 av Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå