Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe å si på at Bradford leder hvertfall. Har vi hatt en eneste sjanse i andre omgang?

 

Med en Henry på topp ville vi sikkert ha scoret 2-3 mål lett. Og da snakker jeg om nåtidens Henry..

 

Hvis vi bare får inn Henry i januar så anser jeg oss som forsterket på spissplass. Fy faen så elendige spissene våre er og hvor tragisk denne klubben fremstår som for tiden..

Lenke til kommentar

Nå var ikke Park sånn fantastisk god, men han var mer enn brukbar og langt bedre enn Chamakh. Allikevel så nektet Wenger å bruke han.

 

Litt som han nekter å bruke Podolski eller Walcott som spiss eller Arshavin som offensiv midtbane.

 

Apropos Podolski så skjønner jeg ikke kjøpet av han. Hva faen var poenget med å hente han inn hvis han skal spilles i en posisjon hvor han helt klart ikke er bekvem?

Lenke til kommentar

Nå var ikke Park sånn fantastisk god, men han var mer enn brukbar og langt bedre enn Chamakh. Allikevel så nektet Wenger å bruke han.

 

Litt som han nekter å bruke Podolski eller Walcott som spiss eller Arshavin som offensiv midtbane.

 

Apropos Podolski så skjønner jeg ikke kjøpet av han. Hva faen var poenget med å hente han inn hvis han skal spilles i en posisjon hvor han helt klart ikke er bekvem?

 

This!

 

 

Wenger ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...