Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Erhm... Okei? Nani har 25 mål og 55 assists på 8829 PL-minutter siden 07/08. Målpoeng pr. 110. minutt. I samme periode har Walcott 30 mål og 33 assists på 9321 minutter. Målpoeng pr. 148. minutt. Nani er flere hakk over samtlige kantspillere dere har.

 

Håper han ikke blir solgt. Hvis han drar så bør det faen meg ikke være til en konkurrent.

 

Du anser oss som en konkurrent? Uansett tror jeg Ferguson heller lar an råtne til 2014 enn å selge til Arsenal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Erhm... Okei? Nani har 25 mål og 55 assists på 8829 PL-minutter siden 07/08. Målpoeng pr. 110. minutt. I samme periode har Walcott 30 mål og 33 assists på 9321 minutter. Målpoeng pr. 148. minutt. Nani er flere hakk over samtlige kantspillere dere har.

 

Håper han ikke blir solgt. Hvis han drar så bør det faen meg ikke være til en konkurrent.

Hvor henter du alle statistikkene dine i fra? :)

Lenke til kommentar

Åja, lurt! Regner du ut mål per minutt selv? Fant ikke det på siden.

 

Savner en skikkelig side med oversikt over alle konkurranser. Har brukt whoscored endel men de mangler tidligere sesonger.

 

Bare å dele antall minutter på antall mål så har man svaret. En slik statistikkside hadde vært konge, ja. Statistikk er gøy.

Lenke til kommentar

Untitled-1_68.jpg

 

Hva viser statistikken? Vel.. Walcott er grusomt mer effektiv enn Nani foran mål hvertfall, men langt mindre kreativ. Dog viser også antall driblinger at han er langt mer uforutsigbar enn Nani. Litt sjokkert over den faktisk.

 

Forøvrig: Walcott er 3 år yngre enn Nani og slik jeg ser det pdd. så er Nani et steg ned fremfor et steg opp når det kommer til Walcott/Nani. Største attributen til Nani er jo innlegg og i United så får han som regel en god del spillere å sikte på mens i Arsenal så er det som oftest bare 1 i boksen når innlegget kommer. Attpåtil er Nani en sutrekuk og vil garantert kreve mer penger enn det Walcott gjør.

 

Kan ikke se noe annet enn tap-tap ved å hente inn Nani for Walcott.

Endret av Stefan_B
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...