Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, han har sagt at han blir i klubben ut kontraktstiden (2011). Etter det ønsker han å trappe ned. Rykter sier at han vil sitte i styret i PSG.

 

Jeg tror det vil bli både positivt og negativt å få en ny manager. Vi kommer nok til å miste en del av spillerne våre. Fabregas har blant annet sagt at han bare blir i klubben så lenge Wenger er der.

Lenke til kommentar

DA er det ikke så jævlig lenge til kampen mot Porto. Denne kampen er nok vinn eller forsvinn for oss. viktig er det hvertfall å vinne og spille overbevisende etter det flaue tapet mot Hull.

 

Wenger har sagt at han vil endre på laget siden helgen, men jeg har vel egentlig ikke trua på det.

 

Sannsynlig lag:

Almunia

Sagna Gallas Toure Clichy

Eboue Fabregas Denilson Nasri

Bendtner Adebayor

 

Håper på dette laget:

 

Sagna Djourou Toure Clichy

Eboue Fabregas Denilson Nasri

Bendtner Vela

 

I andre omgang kommer Walcott inn for Eboue rundt 70 minutter. Da er nok Porto ganske slitne. Walcott er best da.

Har vi en ok ledelse ønsker jeg at Ramsey kommer inn for Denilson. RvP trenger også litt spilletid. Inn for Bendtner eller Vela avhengig av hvordan de har spilt.

 

Tviler sterkt på at dette skjer da Wenger ikke vil finne på å benke idioten Gallas eller den vandrene katastrofen denne sesongen Adebayor...

Lenke til kommentar
Det er så gøy å lese dine poster. Har aldri sett makan til negativ supporter :p

 

Hva mener du? Synes ikke den posten du referer til var spesielt negativ, men snarere fakta. taper vi mot Porto i dag blir det _veldig_ vanskelig. Hverken kampene mot Fenerbache eller bortekampen mot Porto blir enkle. Derfor bør vi skaffe oss et godt utgangspunkt med seier i dag!

 

Jeg synes Djourou har vært mer stabil en Gallas hvertfall som gjør tabbe etter tabbe. Han er faktisk skyld i nesten samtlige av målene i mot. Song er vel blitt skadet også mener jeg å ha lest?

Lenke til kommentar

Song er skadet ja. Ja, jeg vet at det blir vanskelig men uansett så er det ikke så ille hvis dere spiller uavgjort i dag (men jeg tror dere vinner ganske lett nå som Porto ikke har Quaresma en gang). Tenkte på andre postene dine om hvordan du kunne garantere tap mot Porto borte tror jeg det var. Men uansett,

 

"

Tviler sterkt på at dette skjer da Wenger ikke vil finne på å benke idioten Gallas eller den vandrene katastrofen denne sesongen Adebayor..."

 

Gallas, greit nok, to tabber, veldig unødvendig og dumt. Men er Ade katastrofe denne sesongen? Da ser vi på forskjellige kamper. Fyren har blitt mye mer av en team player denne sesongen, og riktignok så hadde han (må sies at nesten hele laget hadde det) en dårlig kamp mot Hull. Ellers har han vært med på nesten alle målene og har hatt assist og til og med et hat-trick. Skjønner ikke Arse-supportere og hvor stygge de er mot Ade. Han ble jo til og med buet ganske heftig i pre-season. Har sikkert sagt tusenvis av ganger men broren min er stor Arsenal supporter og han er også det samme med Adebayor. Hver gang Arsenal ikke scorer eller har noen problemer på banen så er det "Ade løp ikke. Ade leste det ikke."

 

Syns synd om fyren, han jobber ganske hardt for laget og er alltid postiiv i intervjuer og sånt, og får ikke tilbake samme sympati fra Arsenal supportere.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Song er skadet ja. Ja, jeg vet at det blir vanskelig men uansett så er det ikke så ille hvis dere spiller uavgjort i dag (men jeg tror dere vinner ganske lett nå som Porto ikke har Quaresma en gang). Tenkte på andre postene dine om hvordan du kunne garantere tap mot Porto borte tror jeg det var. Men uansett,

 

"

Tviler sterkt på at dette skjer da Wenger ikke vil finne på å benke idioten Gallas eller den vandrene katastrofen denne sesongen Adebayor..."

 

Gallas, greit nok, to tabber, veldig unødvendig og dumt. Men er Ade katastrofe denne sesongen? Da ser vi på forskjellige kamper. Fyren har blitt mye mer av en team player denne sesongen, og riktignok så hadde han (må sies at nesten hele laget hadde det) en dårlig kamp mot Hull. Ellers har han vært med på nesten alle målene og har hatt assist og til og med et hat-trick. Skjønner ikke Arse-supportere og hvor stygge de er mot Ade. Han ble jo til og med buet ganske heftig i pre-season. Har sikkert sagt tusenvis av ganger men broren min er stor Arsenal supporter og han er også det samme med Adebayor. Hver gang Arsenal ikke scorer eller har noen problemer på banen så er det "Ade løp ikke. Ade leste det ikke."

 

Syns synd om fyren, han jobber ganske hardt for laget og er alltid postiiv i intervjuer og sånt, og får ikke tilbake samme sympati fra Arsenal supportere.

 

Joa, sant det der om Ade. Han løper alt for mye i offside, og er ofte for generelt ødeleggende for angrepet. Greit nok, han er enda ganske ung 23/24. Kan fortsatt lære. Har fortsatt ikke heeeelt tilgitt ham for tullet i sommer. Satser på at det bedrer seg utover sesongen.

 

Angående Porto borte så hadde jeg glemt at de hadde solgt sine antatt beste spillere, men de har vært relativt gode i år så langt. Tror fortsatt at den kampen blir svært vanskelig, men vi får se. Kommer helt an på hvordan Arsenal spiller.

Lenke til kommentar

Porto hjemme i dag bør egentlig ikke være altfor vanskelig. De har mistet Quaresma og Bosingwa.

 

Og når gutta fikk seg en (velfortjent) oppvekker i helga, så tror jeg dette går veien. 3-0! Håper Bendtner og Vela får sjansen på topp. Adebayor og van Persie har rett og slett ikke levert, og da fortjener andre spillere muligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...