Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pdd. vil jeg faktisk se Jenks istedet for Sagna. Franskmanen begynner å dra på årene, og jeg ønsker heller å se en ungutt spille. Han har bedre innlegg og de har tilnærmet like god fart.

Selvfølge er det viktig å unngå skader på Jenks, og derfor er det nok lurt å la Sagna spille noen kamper, men føler meg tryggere med Jenks enn med sagna. Føler òg at Sagna ikke har vært like god eller dominerende som før skaden, og derfor kan vi vinne på å la den unge finske/engelske høyrebacken spille.

Lenke til kommentar

Jenkinson viste vel sist han spilte han enda gjør for mange dumme ting og mangler masse rutine. Han er på ingen måte klar for å bli førstevalg.

Sagna er langt tryggere i begge faser av spillet, og bør være soleklart førstevalg så lenge han er skadefri med de alternativene vi har.

 

Denne innleggsfoten til jenkinson som det skrytes av her er virkelig ikke så god som man skal ha det til heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jenkinson sin innleggsfot er god etter Arsenal-standarden, men ikke veldig overbevisende sammenlignet med f.eks en Baines.

 

Baines er 27 og etablert på landslaget og i Everton. Jenkinson er 20, ikke helt etablert i Arsenal og har noen minutter på landslaget. Ikke sammenlignbart imo.

 

Dog, jeg har ikke tro på Jenkinson som noe erstatter for Sagna.

Lenke til kommentar

Jenkinson er fantastisk, se bare hvordan han herjer med shitty!

 

Se gjerne hvordan han løper fra motstanders halvdel mot eget mål og snubler i sine egne føtter som gir Swansea 2-0 målet også.

Han har gode ting på gang, men som med det målet mot Swansea viser han også at han på ingen måte er klar for å bli førstevalg.

Om ikke Arsenal og fansen da er villig til å la han koste oss poeng mens han skaffer seg erfaringen som trengs.

Han er en god squad player, men absolutt ikke klar for å ta ansvaret som førstevalg.

Lenke til kommentar

Enig i det meste du sier, men du klandrer ham etter den eneste(?) store tabben han har hatt av sesongen.

 

Det han viste i starten av sesongen er mer en nokk for meg til å få starte noen kamper.

 

Sagna har ikke helt kommet seg etter skaden sin vil jeg si. Han har vært daff defansivt og gitt bort ballen. Når Sagna skal være den erfarne av disse to, har jenkinson imponert meg mere.

Lenke til kommentar

Nei jeg klandrer han ikke, som jeg hadde f.eks klandret Sagna om han hadde gjort det samme. For det handler om å ha rutine nok til å holde hodet kaldt.

Men den viser at Jenkinson enda har et stykke igjen før han velger det trygge og fornuftige i situasjoner det er forventet av han at han gjør det.

 

Ser litt for ofte Jenkinson får ballen i god posisjon i angrepet, for så virke som han mister fullstendig overblikk og velger dumme alternativer som medfører stor risiko.

Jeg digger fyren som person og håper virkelig han blir en suksess. Men han må bli langt bedre med ball i bena og få mer rutine.

Jeg er ikke overbevist om at han blir noen stor hit, men jeg mener han er såpass god at han fortjener sjansen når muligheten byr seg, og så får tiden vise.

Arsenal trenger nytt blod på begge back plassene, og så får da Sagna og Jenkinson kjempe om plass nr 2 bak den som forhåpentlig kommer inn.

Lenke til kommentar

Erhm... Okei? Nani har 25 mål og 55 assists på 8829 PL-minutter siden 07/08. Målpoeng pr. 110. minutt. I samme periode har Walcott 30 mål og 33 assists på 9321 minutter. Målpoeng pr. 148. minutt. Nani er flere hakk over samtlige kantspillere dere har.

 

Håper han ikke blir solgt. Hvis han drar så bør det faen meg ikke være til en konkurrent.

Lenke til kommentar

Erhm... Okei? Nani har 25 mål og 55 assists på 8829 PL-minutter siden 07/08. Målpoeng pr. 110. minutt. I samme periode har Walcott 30 mål og 33 assists på 9321 minutter. Målpoeng pr. 148. minutt. Nani er flere hakk over samtlige kantspillere dere har.

 

Håper han ikke blir solgt. Hvis han drar så bør det faen meg ikke være til en konkurrent.

Pluss en langt mer uforutsigbar spiller enn hva Walcott er. Mye lettere for motstandere å ta seg av Walcott enn Nani.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...