Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er vel heller at vi har for mange med potensiale, og for få som får dette frem.

 

Tja ... i England synes jeg Arsenal ligger bra an når det gjelder å få fram talenter fra egen ungdomsavdeling og opp til førstelaget. Det er vel bare ManU som historisk slår oss på det området - av toppklubbene i hvertfall. Så jeg er ikke helt enig i det utsagnet.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Polakken i mål, Ox, Ramsey, Gibbs, Jenkinson har alle potensiale.

 

Har dessverre bare tatt steg bakover siden de kom. Ramsey er det for sent for. Blir championship player at best. Ox blir en middels PL spiller. De siste 6 eller så månedene har han vært grusom.

 

Gibbs er for skadeplaget til å noen gang blir en verdensstjerne. Grei backup.

 

Jenkinson kanskje, men han er meget dårlig fremover. Dette kommer kanskje etterhvert.

Lenke til kommentar

Forøvrig: Er det bare meg som virkelig ikke ønsker seg Zaha? Har ærlig talt ikke sett så vanvittig mye av han, men utifra statistikkene hans er han ikke akkurat noe spesielt og de kampene jeg har sett han i er han litt som en hodeløs kylling når det kommer til avgjørelser foran mål.

 

Antydes jo en pris på alt fra £10-20M og noe av det siste jeg ønsker i klubben er mye penger brukt på en spiller som kanskje blir god om 4-5 år. På den lave skalaen av den summen der finner man jo spillere som Cazorla for faen. Vil langt heller ha inn en spiller som kan prestere enn et talent. Se på Chamberlain som f.eks. er blant de dyreste spillerene i laget. Bortsett fra et par kamper så har han virkelig ikke bidratt med mye og han var langt mer imponerende i Southampton enn hva Zaha har vært i Palace.

 

Nei.. Zaha er virkelig ikke en spiller jeg syntes klubben kan unne seg å kjøpe når vi er så forbanna gniene på pengene. Jeg vil heller se de pengene bli brukt på en skikkelig spiller. Ikke et overpriset ungt engelsk talent.

Lenke til kommentar

Tja ... i England synes jeg Arsenal ligger bra an når det gjelder å få fram talenter fra egen ungdomsavdeling og opp til førstelaget. Det er vel bare ManU som historisk slår oss på det området - av toppklubbene i hvertfall. Så jeg er ikke helt enig i det utsagnet.

 

Jeg sikter vel mest til at svært få av disse unge talentene med potensiale blir virkelig klasse. Ofte stangnerer de på et nivå litt under der man skulle ønske de var.

Wenger er jo glad i å gi de spilletid selv om de kanskje ikke har nivået som trengs, så vanskelig å sette dette som kriterie for å si man får frem potensialet i talentene.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Jenks meget dårlig framover Benbjo? Seriøst?

 

Han er langt ifra en kløpper på og komme seg forbi motstanderen viss han ikke har mye rom da han bare kan sette på turboen. Utennom det er han strålende framover. Slår best innlegg på hele Arsenal og er løpsvillig samtidig som han er veldig god til og overlappe. Han er mer defensivt orientert enn Sagna, men jeg tipper det har mer med at han enda er ung og urutinert og får beskjed om og holde mer tilbake for det gjør jobben hans mye lettere mens han lærer seg "the tricks of the trade".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...