Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klar straffe, men AoC skulle hatt frispark mot seg. Dagen for håpløs dømming dette.

 

Sorry Benbjo, men der er jeg sterkt uenig. WBA spilleren er ute etter et frispark og diver like mye som det Cazorla gjorde på straffen. Minimalt med kontakt og han kaster seg ned i håp om et frispark. En god avgjørelse av dommeren å la den gå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sorry Benbjo, men der er jeg sterkt uenig. WBA spilleren er ute etter et frispark og diver like mye som det Cazorla gjorde på straffen. Minimalt med kontakt og han kaster seg ned i håp om et frispark. En god avgjørelse av dommeren å la den gå.

 

Fair enough. Jeg mener dog at å dytte spillere over ende bør være frispark =)

Lenke til kommentar

Fair enough. Jeg mener dog at å dytte spillere over ende bør være frispark =)

 

Spørsmålet er hvor mye dytt spilleren gir da. Det var virkelig ikke to hender i ryggen fra Chamberlain på WBA spilleren. Det var en hånd fra en ubalansert Chamberlain. Tviler på at det var særlig mye kraft i den dytten og WBA spilleren ville kastet seg for enhver kontakt der.

Lenke til kommentar

Ikke for å være motbydelig, men jeg synes Giroud sutrer utrolig mye, men gjør lite.

 

Håper virkelig vi henter Ba i januar. Giroud har noen gode kvaliteter, men syntes han ikke passer i Arsenal sin spillestil og mannen er så treg som sirup. De gode løpene og bevegelsene hans fra starten av Arsenal karrieren hans er heller ikke like mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...