Corporal Jenkinson Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Veldig god første omgang, synd Cazorlas dive kommer i fokus. Giroud må ut, kan ikke spille med en halvskadet begrenset spiss. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Grei omgang. Fortjent, men feilaktig ledelse. Vi skaper fremdeles lite og front 3 er fryktelige. Sier mye når Gervinho har vært best av de. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Skryt til laget for en god omgang.Vel fortjent ledelse selv om den kom etter en tvilsom situasjon som ledet til straffen. Midtbanen våres har full kontroll og vi forsvarer oss langt mer som et lag enn vi har sett på lenge. Dette gir oss overgangene vi trenger, og en fullt fortjent ledelse. Gervinho kom seg veldig utover omgangen etter en dårlig start. Wilshere og Arteta kontrollerer midtbanen fullstendig. Endret 8. desember 2012 av archongamer Lenke til kommentar
Payung Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Bedre i denne kampen. En del trekk i angrepsspillet som endelig blir brukt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Herregud så jævla kleint det der var av Cazorla. Fy faen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Cazorla. Var det ikke han dere påsto skulle bli årets kjøp uten tvil? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Cazorla. Var det ikke han dere påsto skulle bli årets kjøp uten tvil? Det er han ikke i nærheten av. Har vært god i 2/15 kamper. Lenke til kommentar
holille Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Godt med 1-0 ledelse så langt. Men jeg har et spørsmål, som kanskje noen kan hjelpe meg litt med. Jeg skal til London i romjula, og har derfor sjekket ut terminlista i Premier League. Arsenal skal ha besøk av Newcastle 29. desember. Er det noen av dere som vet om det er mulig å skaffe billetter til denne kampen? Og i så fall, hvor? Ps: Er ikke medlem av gunners.no. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Strålende og strålende... Var god mot Pool og West Ham. Er er vel ca det han har fått til. Har vært håpløs i over en måned nå før han er grei igjen i dag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hææææ? Hvordan kan det være WBA frispark? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Har ikke sagt det er pga diven heller. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hææææ? Hvordan kan det være WBA frispark? Skjønte ikke en dritt jeg heller. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Skjønte ikke en dritt jeg heller. Tror ikke Alsaker gjorde det heller. Ble helt stille i 10 sekunder. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Dommeren er drita. 2 håpløse avgjørelser. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Herregud, var jo en fantastisk takling. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Latterlig frispark. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Mertesacker takler rent på ball. Nok et frispark til WBA. Wtf? Ellers skjønner jeg ikke hvorfor i helvete Wenger ikke tok av Giroud i pausen. Mannen klarer jo ikke å løpe skikkelig engang nå.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Mertesacker takler rent på ball. Nok et frispark til WBA. Wtf? Ellers skjønner jeg ikke hvorfor i helvete Wenger ikke tok av Giroud i pausen. Mannen klarer jo ikke å løpe skikkelig engang nå.. This. Dommeren er helt på bærtur nå Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Cazorla er blitt effektivt stoppet i mange kamper. Ikke fordi han er dårlig som du vil ha det til Benbjo, men fordi laget som helhet spiller dårlig, og han blir da enkel for motstanderne å tette opp for. Når laget spiller bra, får også Cazorla mer rom til å bruke sine kvaliteter og han gjør dermed også bedre kamper. Endret 8. desember 2012 av archongamer Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Oppløftende takter nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå