Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Skjønner ikke hvorfor keepere aldri velger å stå på staffer. Utrolig hvor mange som går for midt på mål for tiden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ruller 3-4 ganger etter å bli streifet av knotter på oversiden av foten, spaniard-style. Kan sammenligne med straffe-situasjonen i Chelsea-kampen der det mest sannsynlig ikke ble dømt straffe fordi spilleren holdt seg på beina. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ruller 3-4 ganger etter å bli streifet av knotter på oversiden av foten, spaniard-style. Kan sammenligne med straffe-situasjonen i Chelsea-kampen der det mest sannsynlig ikke ble dømt straffe fordi spilleren holdt seg på beina. Kalles faktisk bare Bale style. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Skjønner ikke hvorfor keepere aldri velger å stå på staffer. Utrolig hvor mange som går for midt på mål for tiden. Enig, som keeper "valgte" jeg aldri side, til tross av oppfordringer fra spisser og trener, føler jeg reddet mange flere enn jeg ville ha gjort hvis jeg hadde valgt. ..men nå skyter PL-spillere litt hardere enn folk flest. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Dere spiller uansett utrolig bra fotball, Wilshere er nøkkelen kanskje? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Kalles faktisk bare Bale style. Som adopterte stilen av sør-amerikanere og sør-europeere, eller får man ikke lov å påpeke andre lag sine etiske floskler fordi man har en selv? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg vil si det defensive som er langt bedre enn på lenge i dag er nøkkelen først og fremst. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Som adopterte stilen av sør-amerikanere og sør-europeere, eller får man ikke lov å påpeke andre lag sine etiske floskler fordi man har en selv? Diving har alltid eksistert på hvilket som helst kontinent (vel utenom Antarktis) så å kalle det "spaniard-style" er bare tull selv om Barcelona sine spillere nå i moderne tid har vært veldig ivrige på det. "Bale style" var bare for å provosere. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Poldi har overtatt jakka til Wenger, ser jo vær ut på han en Wenger jo... WILSHERE .... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Diving har alltid eksistert på hvilket som helst kontinent (vel utenom Antarktis) så å kalle det "spaniard-style" er bare tull selv om Barcelona sine spillere nå i moderne tid har vært veldig ivrige på det. Nuvel, tror ikke det er utenkelig at visse ligaer er verre enn andre, og nasjonaliteter. "Bale-style" var bare for å provosere No shit Woolwich Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Gervinho er så ubrukelig dårlig. Hver gang han skal ta en avgjørelse tar det så alt for lang tid og det går til helvette. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Wilshere da... Der er vi uheldig! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Gervinho er så ubrukelig dårlig. Hver gang han skal ta en avgjørelse tar det så alt for lang tid og det går til helvette. Synes det der var veldig bra jeg, slo jo et klasseinnlegg, synd Wilshere ble litt for sen. Kom ikke godt nok rundt ball Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Synes det der var veldig bra jeg, slo jo et klasseinnlegg, synd Wilshere ble litt for sen. Kom ikke godt nok rundt ball Kunne slått til en mye bedre posisjonert Giroud flere sekunder før måfå innlegget. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Synes det der var veldig bra jeg, slo jo et klasseinnlegg, synd Wilshere ble litt for sen. Kom ikke godt nok rundt ball Enig der. Han gjorde det riktige i den situasjonen når Giroud aldri kom seg i noen åpen og god posisjon. Har gjør dog alt for mye enkle feil og har gjort det denne kampen også. Endret 8. desember 2012 av archongamer 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Gervinho har vært mye bedre enn til vanlig idag! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Akkurat der gjør han det greit. God redning Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Skjer med at Giroud ikke blir byttet ut? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Skjer med at Giroud ikke blir byttet ut? Wenger bytter ikke før 70 minutt Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fotballen er rund dere, Norwich eier Swansea borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå