Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor keepere aldri velger å stå på staffer. Utrolig hvor mange som går for midt på mål for tiden.

 

Enig, som keeper "valgte" jeg aldri side, til tross av oppfordringer fra spisser og trener, føler jeg reddet mange flere enn jeg ville ha gjort hvis jeg hadde valgt.

 

..men nå skyter PL-spillere litt hardere enn folk flest.

Lenke til kommentar

Som adopterte stilen av sør-amerikanere og sør-europeere, eller får man ikke lov å påpeke andre lag sine etiske floskler fordi man har en selv?

 

Diving har alltid eksistert på hvilket som helst kontinent (vel utenom Antarktis) så å kalle det "spaniard-style" er bare tull selv om Barcelona sine spillere nå i moderne tid har vært veldig ivrige på det.

 

"Bale style" var bare for å provosere. :D

Lenke til kommentar

 

 

Diving har alltid eksistert på hvilket som helst kontinent (vel utenom Antarktis) så å kalle det "spaniard-style" er bare tull selv om Barcelona sine spillere nå i moderne tid har vært veldig ivrige på det.

 

 

Nuvel, tror ikke det er utenkelig at visse ligaer er verre enn andre, og nasjonaliteter.

 

"Bale-style" var bare for å provosere :p

 

No shit Woolwich :p

Lenke til kommentar

Synes det der var veldig bra jeg, slo jo et klasseinnlegg, synd Wilshere ble litt for sen. Kom ikke godt nok rundt ball

 

Enig der. Han gjorde det riktige i den situasjonen når Giroud aldri kom seg i noen åpen og god posisjon.

 

Har gjør dog alt for mye enkle feil og har gjort det denne kampen også.

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...