Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter med litt blandede følelser nå. På den ene siden er jeg utrolig bitter fordi vi hadde så utrolig mange sjanser, og vi burde scoret flere mål.

På den andre siden må jeg innrømme at Hull, utifra forventninger og egne evner, etter min mening spilte tilnærmet perfekt, og begge måla var relativt bra. Har sluppet inn langt billigere mål etter diverse forsvarstabber tidligere.

 

Men det er vondt uansett :(

Lenke til kommentar

Tragiske greier. Kom nettopp hjem fra jobb til dette resultatet. Vi kan ikke tape slike kamper. En mot Hull og en mot Fulham. Vi kan nesten, jeg sier nesten, kysse gullet farvel og heller satse på CL eller FA cupen. Vi har enda ikke møtt særlig vanskelig motstand og vi burde ha hatt full pot.

 

Utrolig skuffet :(

Lenke til kommentar

Yes, da åpnes tråden igjen.

 

Om ikke folk klarer å skjerpe seg, så vil vi måtte vurdere å iverksette alternativer her.

 

Skal dere le, mobbe eller drive annen faenskap, hold dere til deres egne fine tråder. Ikke bryt retningslinjene til dette forumet - da vil nemlig tilgangen deres til forumet etterhvert forsvinne.

 

Om noen har kommentarer eller annet, setter jeg pris på PM. Om noen har forslag til hva vi kan gjøre bedre, setter jeg også pris på pm. Og om du eller noen andre sitter med et superforslag ang hvordan fjerne alle problemene, så, du gjetta det, pm :).

Lenke til kommentar

Det er rett og slett for dårlig å tape 2 kamper mot slike lag (hull og fulham), så tidlig i sesongen. Med seier over disse hadde arsenal ledet ligaen allerede med en komfortabel margin. Dette hadde vært et stort pluss nå som de etterhvert møter skikkelig motstand i ligaen. Bunnivået til arsenal er alt for dårlig, og på dødballer sliter de virkelig. Jeg regner med Wenger ser hva som skjer, og gir forhåpentligvis beskjed om at Gallas må skjerpe seg. Han har bommet på noen viktige markeringer nå, som har endt i baklengsmål. Sånne ting er utrolig frustrerende, men det viser at om man ikke er 100% konsentrert så blir man straffet uansett motstand.

 

2 tap så langt i sesongen, 2 tap på hele fjorsesongen holdt bare til en 3-plass. Bekymringsverdig? JA! Og vi har enda ikke møtt all verden til motstand.

 

Men det gjelder å ha trua fortsatt.

Lenke til kommentar

Er så enig med det du sier om Gallas. Ble så forbanna når han glapp markeringen for TREDJE gang sålangt i år at jeg pælma glasset i veggen så det sprakk. Mannen skal være et av våre sterkeste kort på defensiv dødball, men han har jo ikke kontroll i det hele tatt.

 

Akkurat nå har jeg mista trua gitt. Vi bør finne en winning streak som ikke ligner noen ting hvis vi skal ta opp dette her. Men umulig er det ikke.

Lenke til kommentar

Ja, det var en syk trist kamp sett med Arsenals øyne, selvom de hadde flest sjanser som Gallas header i Tverliggeren, Fabregas knaller til, keeper redder og van Persie blåser over, ufattelig trist. Men kampen mot Porto i morgen blir en veldig bra opplevelse vi kan vinne 2-0 eller 4-0, men hvis de unngår noen mål i mot, skal vi være bra fornøyd, håper ikke Denilson eller Adebayor, de er jeg lei av. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ja, det var en syk trist kamp sett med Arsenals øyne, selvom de hadde flest sjanser som Gallas header i Tverliggeren, Fabregas knaller til, keeper redder og van Persie blåser over, ufattelig trist. Men kampen mot Porto i morgen blir en veldig bra opplevelse vi kan vinne 2-0 eller 4-0, men hvis de unngår noen mål i mot, skal vi være bra fornøyd, håper ikke Denilson eller Adebayor, de er jeg lei av. :thumbdown:

Etter hva jeg har lest, var Denilson en av banens beste ...?

 

For øvrig glad det var akkurat denne kampen jeg var forhindret fra å se. Virker som det var relativt irriterende å se på. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...