Latias Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Samme idiotien som sørger for at parabol-eiere i Norge kun får se en av kampene på tv regner jeg med? Nei, ikke h*n gjøken. England har hatt det forbudet i 20 år nå tror jeg. Lørdag kl. 16 skal ikke gå på tv, dette for at flere skal ta turen til stadion. Den episoden med pubeieren oppstod nettopp på grunn av dette forbudet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Nei, ikke h*n gjøken. England har hatt det forbudet i 20 år nå tror jeg. Lørdag kl. 16 skal ikke gå på tv, dette for at flere skal ta turen til stadion. Den episoden med pubeieren oppstod nettopp på grunn av dette forbudet. Ah da er jeg med, ignorerte ordet "rettigheter".. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg foretrekker dog Sagna foran Jenkinson. I hvertfall så lenge sistnevnte driver å løper med ballen 40 meter mot eget mål, bare for å gi den til en mostander og sørge for baklengs. Enig, men er fortsatt et skuffende tall av Sagna, håper vi tar litt tak i dette og trener på innlegg framover. Da tror jeg Giroud ender med 20+ mål. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) JA! straffe!!!Søppel billig Endret 8. desember 2012 av infinety Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Ja jeg har klaget på innleggene våres i mange sesonger, da jeg synes dette er et åpenbart problem som også kan trenes på for forbedring. Desverre virker det ikke som enten treningen hjelper, eller at dette ikke er noe som blir vektlagt på trening. Straffe Endret 8. desember 2012 av archongamer Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Straffe! Så billig ut ja. Vansklig å se Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det der luktet fryktelig dive... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Straffe jo. Billig? Mitt inntrykk også, ikke at det sikkert kommer som noe sjokk. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 JAAAAAA! Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Herregud, ny filming av Cazorla. Får faen meg brekninger. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Forferdelig dårlige straffer Arteta tar... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Lukta litt Young av den der ja. Kan hende motspelar så vidt er borti, men det er likevel noko med fallteknikken som bør gje dommaren ein peikepin. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Haha, for en latterlig billig straffe! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Du ser jo knottene til spilleren skraper på siden av leggen til Cazorla, men han faller lett. Edit: Vel ble mer usikker da jeg så det fra en annen vinkel. Endret 8. desember 2012 av archongamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Sånt liker vi ikke å se. Fortjent ledelse, dog. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Cazorla bør holde seg for god til slik overspilling, syns jeg. Litt bismak på dette målet. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Skuffende at Cazorla filmer, er ikke slikt vi bør gjøre :/ Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Håper FA gir Cazorla 3 kampers karantene for det der, skulle vært slått i trynet. Men for all del, 1-0! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 For en dive av Cazorla. Herregud. Begynner å mislike ham mer og mer. Ellers synes jeg det er gode tendenser. Mye bedre enn på lenge hvertfall. Front 3 er fremdeles helt håpløse dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå