Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Jeg snakket om £50 Torres. Du vet, han som har 2,5 PL-mål pr. manager i Chelsea. Litt morsomt at Chelsea-fansen drar fram det han gjorde flere år siden for Liverpool for å forsvare £50-kjøpet. Tidenes bomkjøp.

50 mill Torres er uansett enn bedre spiller enn hva Moa er. Litt morsomt at du også skal begrense alt så veldig for at dine argumenter skal ha noe å si. Om du tar spilleren Torres og tiden hans i PL så skal det virkelig mye til for at Moa i det hele tatt kommer i nærheten av det.

Tidenes bomkjøp er uten tvil Caroll. Fyren har ikke bevist 1 / 10 av det Torres har bevist. Itillegg så var Torres på tiden hvor Chelsea kjøpte han regnet som en av verdens ypperste spisser. Fyren da ikke noen junior heller. VM, EM, CL osv har han jo vunnet.

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg snakket om £50 Torres. Du vet, han som har 2,5 PL-mål pr. manager i Chelsea. Litt morsomt at Chelsea-fansen drar fram det han gjorde flere år siden for Liverpool for å forsvare £50-kjøpet. Tidenes bomkjøp.

Ganske sikker på at store deler av den prislappen betalte seg da han scoret mot Barca

Lenke til kommentar

Triste nyheter, men forhåpentligvis betyr det at vi endelig får se Cazorla på kanten.

Szczesny

Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Arteta - Wilshere

Cazorla - Rosicky - Chambo

Giroud

Frykter dog at det blir Gervinho som starter på venstrekanten.

Han har vært mye skadet i det siste da. 25 mål på 55 kamper i Bundesligaen står det respekt av. Moa > Giroud > Gervinho > Chamakh.

Håper virkelig ikke at du kun baserer deg på målstatistikk nå?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Triste nyheter, men forhåpentligvis betyr det at vi endelig får se Cazorla på kanten.

Sier seg selv at Cazorla ikke vil bli satt på kanten. Blir Ramsey eller Rosicky på venstre. Chambo på høyre. Garantert.

Benbjo sitter nok dessverre med fasiten her. Starter Rosicky så er det nærmest garantert at det blir ute på venstre. Av Gervinho og Chamberlain så er det dritt eller dritt. Førstnevnte har faktisk klart å bidra iblant mens sistnevnte ikke har fått til særlig mye hele kalenderåret. Nesten sånn at jeg håper på Ramsey..

Lenke til kommentar

Synes det høres ganske fornuftig ut at spillere må ned i lønn om de ikke presterer godt nok til å ta seg til CL jeg da. Ganske mye penger det er snakk om at klubben taper. Er jo ikke som de får dårlig betalt uansett.

Ang. Walcott så betydde jo ikke pengene noe, men posisjon på banen skal vi tro han. Så ikke lett å vite om man skal tro mye på det som stod der. Er pengene så viktig for han vil han nok gå og bli benkvarmer et annet sted uansett klausul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...