Big Tone Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Vi vinner ikke turneringa uansett, så kan likegodt ta Barca for min del. Om vi imot alle forutsetninger går videre da hadde det smakt bedre enn noe noensinne, kanskje. Juventus hadde vært klart verst for min del, men da mer for personlige grunner ettersom de alltid har vært mitt "andre" lag så langt som det lar seg gjøre. Samt det at de kommer til og voldta oss i alle stadier selvsagt. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Gi meg hvem som helst COYG! Taper vi, mens vi ga 100% på matta er jeg fornøyd. Vinner vi mot en eller flere av de største er det som å vinne hele dritn. Endret 6. desember 2012 av infinety Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Frykter for helsa til Benbjo om Wenger ikke gjør noe stort i januar. Tipper fort at helsa mi i januar når et nytt bunnivå også. Håper vi selger Diaby, elsker spilleren, men er skadet 24/7.. wenger skaff meg en slik spiller til januar, men som holder seg frisk!! Derfor jeg håper på Moussa Sissoko. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Paris SG Malaga B. Dortmund Juventus B. Munchen Barcelona Trekning 20. des Her er det bare å håpe på PSG eller Malaga. Tror egentlig ikke vi har sjans på noen av de der. Malaga har vært strålende i CL denne sesongen. Munchen og Barca er det hvertfall bare å glemme. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 For meg er de 4 nederste lagene bare å avskrive med en gang, vi er like sjanseløse mot de som en plastpose mot en atomrakett. De to andre er vi ikke sjanseløse mot, men det er tydeligvis to lag som ligger et par hakk over Arsenal for tiden. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Alt kan skje og ingenting er umulig. Vi får uansett hvem vi trekker noen veldig bra kamper å se frem i mot. Av lagene vi kan møte er eneste jeg håper å unngå Barcelona. Ikke fordi vi er sjanseløse, men fordi jeg begynner å bli lei av å alltid møte de. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hadde kampen blitt spilt idag hadde vi nok røket ut uansett hvem vi hadde møtt, men heldigvis er det lenge til den skal spilles. Forhåpentligvis er laget komt i form til da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 For meg er de 4 nederste lagene bare å avskrive med en gang, vi er like sjanseløse mot de som en plastpose mot en atomrakett. De to andre er vi ikke sjanseløse mot, men det er tydeligvis to lag som ligger et par hakk over Arsenal for tiden. Du vil heller møte Ibra? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Meanwhile, another report on talkSport links both Arsenal and Premier League club West Ham United with a move for Mohammed Abdellaoue, a 27 year old striker presently with Bundesliga club Hannover 96. Lol. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hva er lol med det? Moa er en klassespiss. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hva er lol med det? Moa er en klassespiss. Så klasse at han ikke engang spiller fast for Hannover... 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja det har funket mye bedre å satse på den franske toppskåreren. Moa som backup i stedet for Gervinho og lignende er jo ikke en umulighet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Så klasse at han ikke engang spiller fast for Hannover... Han har vært mye skadet i det siste da. 25 mål på 55 kamper i Bundesligaen står det respekt av. Moa > Giroud > Gervinho > Chamakh. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Skal vi bruke ubrukelige stats kan vi jo nevne at Giroud har 25 mål på 43 kamper i fjor. Bruker vi din logikk da kan vi si at Giroud > Moa. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ubrukelige stats? Tysk fotball er milevis bedre enn fransk. Dessuten kom målene til Giroud for seriemesteren, Moa scoret for et lag som endte på 7-8. plass. Vil si det er en større prestasjon om Ba scorer 25 mål enn om van Persie gjør det samme. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Men Moa er da ikke god nok for en toppklubb i PL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Tror han hadde gjort det bedre enn £50m Torres. Ikke hadde han kostet en brøkdel av den summen heller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Moa er like oppskrytt i norsk media som Solbakken er. Haha, men før du blander inn Torres: 2007–2011 Liverpool 102 apps, 65 goals. Moa bere enn det altså? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg snakket om £50 Torres. Du vet, han som har 2,5 PL-mål pr. manager i Chelsea. Litt morsomt at Chelsea-fansen drar fram det han gjorde flere år siden for Liverpool for å forsvare £50-kjøpet. Tidenes bomkjøp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg snakket om £50 Torres. Du vet, han som har 2,5 PL-mål pr. manager i Chelsea. Litt morsomt at Chelsea-fansen drar fram det han gjorde flere år siden for Liverpool for å forsvare £50-kjøpet. Tidenes bomkjøp. Shevchenko har jo akkurat samme historie. Jævlig god i Milan, var hesblesende rævva i Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå