theHerd Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Gervinho, Chamakh, Squillaci og Arshavin må bort så fort som mulig, bare søppel. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/121204/exclusive-stewart-robson-believes-arsenal-should-sack-arsene-wenger-if-t-1867 Bra intervju! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ja spark Wenger og ansett Bould eller Burton som hovedtrener. Høres ut som riktig måte å få Arsenal til å vinne igjen. . Eller kanskje ikke... 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Bould vil jeg hvertfall ikke ha. Har jo kjørt forsvaret i grøfta Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det forsvaret lå vel alt godt i grøfta før hans tid også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Skjer med at dere plutselig er kritiske til Bould? Husker han ble hyllet for arbeidet sitt etter tre clean sheets på rad. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Skjer med at dere plutselig er kritiske til Bould? Husker han ble hyllet for arbeidet sitt etter tre clean sheets på rad. Jeg er vel forholdsvis positiv til han etter han tok over, selv om det ikke skulle så mye til å overgå arbeidet til Rice de siste årene. Men med spillere som Jenkinson, Mertesacker og Santos for å nevne noen er det ikke rart forsvaret vårt blir rævkjørt. Så selv ikke Bould kan utføre mirakler. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Bould vil jeg hvertfall ikke ha. Har jo kjørt forsvaret i grøfta Det har han ikke. Det har kommet tydelig frem at Bould ville fokusere mer på forsvaret for å drille det skikkelig. Wenger mente dette ikke skulle prioriteres. Ellers har Arsenal flest personlige feil som har ført til mål. Som f.eks. pasningsfeil, balltap o.l. ikke akkurat noe som er så lett for Bould å gjøre noe med. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Henry visstnok klar fra januar. Tror det kan være kjempebra for Giroud og få en fransk helt som Thierry inn på laget. Han kan vokse på det. Jeg forventer overhodet ikke at Thierry kommer for å gjøre en stor forskjell på banen, det gjorde han ikke forrige sesong heller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Sikret oss to seiere i alle fall. Gleder meg allerede til å se kongen i aksjon. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Håper hans tilstedeværelse kan bidra til å spre litt sårt trengt selvtillit i spillergruppa igjen. Uansett, alltid godt å se han tilbake i drakta han hører hjemme i. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Bare så det er sagt; Jeg gleder meg villt til å se han tilbake igjen der han hører hjemme. Men jeg er skeptisk til hva han kan utrette i PL, og spesielt når vi spiller med kun én spiss på topp. Han er blitt 35 år, husk det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Dette bør ikke være Wengers eneste move i januar. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Dette bør ikke være Wengers eneste move i januar. "Rosicky and Wilshere has just started getting into their stride and besides we have Diaby coming back which basically is like a new signing." Wenger style.. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Frykter for helsa til Benbjo om Wenger ikke gjør noe stort i januar. 3 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Henry visstnok klar fra januar. Tror det kan være kjempebra for Giroud og få en fransk helt som Thierry inn på laget. Han kan vokse på det. Jeg forventer overhodet ikke at Thierry kommer for å gjøre en stor forskjell på banen, det gjorde han ikke forrige sesong heller. Ny skjorte på meg i 2013 da Håper vi selger Diaby, elsker spilleren, men er skadet 24/7.. wenger skaff meg en slik spiller til januar, men som holder seg frisk!! Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Paris SG Malaga B. Dortmund Juventus B. Munchen Barcelona Trekning 20. des Her er det bare å håpe på PSG eller Malaga. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Gi meg Malaga. Resten ryker vi mot. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Dere tar Barca og vi tar Real, så møtes vi i kvarten. Deal? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå