Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer med at dere plutselig er kritiske til Bould? Husker han ble hyllet for arbeidet sitt etter tre clean sheets på rad.

 

Jeg er vel forholdsvis positiv til han etter han tok over, selv om det ikke skulle så mye til å overgå arbeidet til Rice de siste årene.

 

Men med spillere som Jenkinson, Mertesacker og Santos for å nevne noen er det ikke rart forsvaret vårt blir rævkjørt. Så selv ikke Bould kan utføre mirakler.

Lenke til kommentar

Bould vil jeg hvertfall ikke ha. Har jo kjørt forsvaret i grøfta

 

Det har han ikke. Det har kommet tydelig frem at Bould ville fokusere mer på forsvaret for å drille det skikkelig. Wenger mente dette ikke skulle prioriteres.

 

Ellers har Arsenal flest personlige feil som har ført til mål. Som f.eks. pasningsfeil, balltap o.l. ikke akkurat noe som er så lett for Bould å gjøre noe med.

Lenke til kommentar

Henry visstnok klar fra januar. Tror det kan være kjempebra for Giroud og få en fransk helt som Thierry inn på laget. Han kan vokse på det. Jeg forventer overhodet ikke at Thierry kommer for å gjøre en stor forskjell på banen, det gjorde han ikke forrige sesong heller.

 

Ny skjorte på meg i 2013 da :)

 

Håper vi selger Diaby, elsker spilleren, men er skadet 24/7.. wenger skaff meg en slik spiller til januar, men som holder seg frisk!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...