Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ikke målet, men jeg har på følelsen når jeg ser kamper at ethvert skudd fra utenfor 16meteren vil med 90% sannsynlighet gå i mål.

 

Han har plukket relativt mange langskudd i dag så med 90% sannsynlighet for mål ville vel Olympiakos ha vunnet med 6-7 mål. ;)

 

Men, svakheten hans er helt klart langskudd. Kan ikke skjønne hvorfor egentlig. Er jo helt rå på strek.

Lenke til kommentar

Der handser Chamakh. Blir rett og slett kvalm av å se en så bedritten spiller få spille for oss. Helt utrolig.

 

----

Szczesny -7- God kamp; svak på 2-1 målet, mange gode redninger. Pådrar seg også et unødvendig gult kort.

 

Jenkinson - 6- Helt ok, sover til tider men ellers ok.

 

Vermaelen -7- God.

 

Squilaci -6- Mye bedre enn det jeg forventet. Kunne ha fått rødt kort, etter to klebete taklinger

 

Meade -7- Flott debutt for dvergen, håper han blir å se mer til utover (Som backup for Gibbs)

 

Ramsey -5- Bedre enn vanlig, fortsatt mye dårlig.

 

Rosicky -8- Veldig god i første omgang. Spiller bra og får et fortjent mål. Glad jeg har han bak på ryggen idag.

 

Coquelin: Helt ok.

Oxlade -4- Anonym, mye dårlig. Skuffende å se en av våre mest lovende spillere gjøre svake kamper gang på gang.

 

Gervinho -1- Forferdelig dårlig, send han tilbake til Afrika å la han være der. Demotiverende spiller.

 

Chamakh -2- Svak, latterlig at han får spille.

 

Arshavin -4- Svakt og anonymt innhopp.

 

Skuffende av Wenger, taper kampen før den er starter, burde ha byttet inn Akpom i.la. kampen. La oss krysse fingrene for Shaktar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...