Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

John Cross ‏@johncrossmirror

#afc missing from training Gibbs, Sagna, Arteta, Mertesacker, Koscielny, Cazorla, Walcott, Giroud, Santos, Podolski. Wilshere may join later

Her skal det hviles.

John Cross ‏@johncrossmirror

Wilshere not in. Seniors going to Athens: Jenkinson Arshavin Rosicky Vermaelen Ramsey Squillaci Chamakh Gervinho Ox Szczesny. Rest are kids

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mtp. hvor naiv/dum/snill (pick 'n choose) Wenger har vært tidligere med spillere som ikke har holdt mål o.l. (Denilson, Diaby, Ramsey) så tviler jeg på det.

Spillerene virker ikke å frykte Wenger's vrede. Rett og slett fordi det ikke virker å være noe vrede der..

Lenke til kommentar

Jeg tror nok Wenger kan ha en streng side også, men han viser den aldri utad, noe jeg synes både er proffesjonelt og riktig av han.

At han gir visse spillere for mye tillit er et irritasjonsmoment hos meg og de fleste andre fans. Men når lagoppstillingen viser at Wenger faktisk har byttet ut en spiller fansen har ergret seg over få starte for ofte, viser det seg jo at spilleren som har vært ropt etter som erstatning om mulig er i enda verre form enn spilleren man ønsket ut av lagoppstillingen.

Poenget er vel her at vi fans ikke vet hva som skjer på trening, og hvordan spillerne presterer der. Noe Wenger gjør, og som sikkert betyr en hel del når laget skal tas ut.

Et langt større problem med Wenger er at han ikke endrer taktikk når noe ikke virker under kampens gang, og det virker ikke som man har noen plan B.

Så er det bra at man hører Bould har gitt spillerne en vel fortjent hårføner i helgen, men det trenger ikke bety at ikke Wenger har gitt spillerne det samme før uten at vi har hørt om det.

Uansett, spillerne som faktisk er utpå banen burde skjønne selv hvor lista ligger, og burde ikke være avhengig av en trener som skjeller de ut i pausen etter en dårlig omgang.

Jeg hadde et håp om at Vermalen ville gå foran som en sterk kaptein som pisket laget sitt i krigen. Foreløpig vil jeg si han har skuffet der, og Arsenal trenger en utpå banen som går foran og viser resten av laget at det faktisk betyr noe, og at skal man ha noe utpå gresset å gjøre må det presteres.

Arsenal har om dagen mange problemer, og selv om Wenger har ansvaret og sikkert skyld i noe av det, blir det for enkelt å si han er skyld i dem alle.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Interessant, men hvordan har det seg at han vet om Wenger er for snill i garderoben eller ei? Jeg tror faktisk Wenger er veldig autoriter i Arsenal..

For ordens skyld; artikkelforfatteren er en hun, ikke en han.

Når det gjelder Wenger; jo, jeg tror han har mye autoritet i Arsenal, på den måten at han nok har en finger med i spillet i det aller meste som gjelder klubben, på alle områder. Skulle egentlig bare mangle - jeg tror han er nesten på nivå med Sir Alex, på den fronten. Men jeg tror ikke han er den typen manager som truer med å slite hodet av spillere som ikke presterer - slik som jeg (og artikkelforfatteren) tror både Sir Alex og Mourinho er troende til. Kanskje er det en slik type manager som behøves i Arsenal's nåværende situasjon. Men spørsmålet er bare; er det lurt å skifte ut Wenger bare for å oppnå en slik (kortvarig) effekt?

Men nå kan det jo se ut som om Wenger selv har innsett at han ikke er den fødte kjeftesmella, og har overlatt akkurat den delen til Bould ... til og med Adams fryktet å få forsvarspartner Bould's vrede på seg, en gang i tiden.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Altså, Wenger kommer nesten aldri med en hårføner. Jeg kan huske tilbake til desember 09 når vi spilte mot Pool borte og leverte en forferdelig første omgang og lå under 1-0 og snudde til 1-2 med en fantastisk andreomgang. Da kom Cesc ut etter kampen og sa han aldri hadde opplevd Wenger så sinna som i pausen da. Og inntrykket man fikk av Cesc var at Wenger nesten aldri kom med en hårføner, noe som nok stemmer med inntrykket man får av mannen totalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...