Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Ser man på hvordan Arsenal blir styrt fra styret og ned er prestasjonene til Wenger sterke.

Ja vi har feilet å få den pokalen som er så himla viktig for folk, men vi har da vært svært nærme.

Vi har kjempet mot pengemaskiner vi ikke kan sammenlignes med, og vært nærmest av alle samtlige år.

 

Jeg sier ikke Wenger nødvendigvis er rett mann for all fremtid. Men jeg synes det er rimelig lavmål å be Wenger fucke off i starten av desember.

Han har fortjent bedre enn såpass, og det tror jeg han heldigvis får også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se hva som har skjedd i PL siden 2006 også når du først har oppe synsvikelen da.

 

At en ny manager betyr pokaler er jo optimistisk i beste fall..

 

Det betydde pokaler for chlski...Nå sier jeg vil at Arsenal skal kopiere de, men konstanter bare at det funket å skifte manager.Ja, og når vi først er inn på temaet "hva som har skjedd i det siste" - er vell ikke å selge alle sine gode spillere siden *gud vet hvor lenge* strategien som har slått bra ann. fått opp øynene nå eller?

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Men nå kan vel ikke Arsenal sammenlignes med de på svært mange andre aspekter. Betalingsviljen til ledelsen blandt annet.

 

Jeg skjønner frustrasjonen over den dårlige perioden, men å sparke Wenger for en 10 plass på tabellen 1 desember?

Etter alt det mannen har gjort for Arsenal så er det for meg bare trist å se så mange mene dette bør skje.

 

Men men, hver sin mening,

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er kanskje veldig stygg nå men what the hell.

PWH hadde et hjerteinfrakt i dag(?), leste i det minste akkurat om det på twitter. Kanskje dette vil gjøre at vi får inn noen nye i styret som ikke er så elendig som han. Stygt og si og jeg ønsker selvsagt at han klarer seg bra, men jeg håper fremdeles litt på at han må trekke seg nå.

Lenke til kommentar

Er kanskje veldig stygg nå men what the hell.

PWH hadde et hjerteinfrakt i dag(?), leste i det minste akkurat om det på twitter. Kanskje dette vil gjøre at vi får inn noen nye i styret som ikke er så elendig som han. Stygt og si og jeg ønsker selvsagt at han klarer seg bra, men jeg håper fremdeles litt på at han må trekke seg nå.

 

SSN meldte tidligere at han hadde infarktet på fredag, og ble sjekket ut på søndag.

Lenke til kommentar

Mandag viderebringer vi ryktene om at José Mourinho kan bli ny Paris Saint-Germain-manager allerede i januar. Portugiseren er imidlertid ikke den eneste som kobles til den jobben. Også Arsène Wenger skal være aktuell, hevder rmcsport.com.

(RMC Sport)

 

Håper de tar Wenger, slik at vi kan få inn hvem som helst.. alt er relativt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...