JesharushanN Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 hva sa jeg? vi undervurderte hull til de grader, blir hvertfall ikke gull på oss med fulham og hull tap Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 hva sa jeg? vi undervurderte hull til de grader, blir hvertfall ikke gull på oss med fulham og hull tap Det var rett og slett et perlemål som ga Hull noe å spille for og derfor ble det sånn. Utrolig dårlig Gallas er på cornere da i forsvar. Og ja, du slipper bank nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kudos til den som får 12 rette på tippinga idag Haha GODT poeng. Noen kunne ha blitt rik i dag, vedder på at det er noen i Hull som har tjent en god del. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Var det ikke Arsenal som ikke tapte på hjemmebane ifjor, eller er jeg helt på jordet? edit: skriveleif. Endret 28. september 2008 av Raste Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Arsenal supportere skrev vel ikke sånt til oss etter vi føkket opp hjemme mot City i fjor så jeg skal ikke skrive provoserende innlegg. Det må være kjipt nok fra før av. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Var det ikke Arsenal som ikke har tapte på hjemmebane ifjor eller er jeg helt på jordet? Nei de tapte ikke på hjemmebane ifjor i PL. Så vi andre får svi for de prepubertale kidsa som drar dritten sin rundt i diverse tråder? Hæ? Jeg mente det jeg skrev. Dere skriver ikke proveserende innlegg i tråden vår når føkker opp/taper, så jeg skal ikke gjøre det her jeg heller. Kanskje det jeg skrev om tippingen var litt dumt, men ja, ikke ment å gni det inn eller noe. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ah sorry tc47. Misforsto det du skrev. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Men helt ærlig så var det pga. Arsenal ikke hadde lyst å score enkle mål. Måtte være litt spesielt. Dette oppsummerer litt. Leste det på BBC. ""Perhaps Arsenal will now realise that they have to score to win games rather than try and complete as many passes as possible."" Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Arsenal bunn nivå er ALTFOR lav til å vinne PL. F.eks; Chelsea på sitt dårligste kunne sikkert slått dette Hull laget 1-0. Dette viser tegn på ekte mestre. Prestasjonene til Arsenal varierer for mye. Gallas var jo helt forderdelig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Gallas var jo helt forderdelig på målet. Fikset. Hva annet gjorde han feil? Men ja, jeg vet at det var en stor del av kampen. Men jeg må takke for meg, stikker ut nå. Synd for dere i dag, broren min er Arsenal fan og derfor ser jeg hvor mye det smerter, ja. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Fy faen altså, skulle vert 5-0 til Arsenal ! Hull var eit vanskelig lag denne kampen som hadde mange i forsvar under eit arsenal angrep..Arsenal fortjente vertfall 1 poeng...... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Fy faen altså, skulle vert 5-0 til Arsenal ! Hull var eit vanskelig lag denne kampen som hadde mange i forsvar under eit arsenal angrep..Arsenal fortjente vertfall 1 poeng...... Hehe, jeg hadde ikke akkurat forventet at Hull skulle angripe med hele laget sitt. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Etter et par forsøk på å drukne meg selv i badekaret, sitter jeg slukøret igjen med 0 poeng. Sånn går det når Gallas ikke klarer å markere en potetsekk, Adebayor går konstant i offside og Eboue har tidenes mest ufortjente klippekort. Vi fortjente å vinne, men ENDA en glipp av Gallas, og ett øyeblikks brasiliansk magi ødelegger. Faen i helvete. Dette var begredelig. Så jævlig frustrerende! Og dere som bare poster skadefryd-innlegg kan stikke til hel**** ut herfra. Dere vet hvordan det er. :( Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 <Og dere som bare poster skadefryd-innlegg kan stikke til hel**** ut herfra. Dere vet hvordan det er. Litt enig. Vet det er masse folk inne i tråden vår og disser av og til. Ikke morro Hvem scåret de to første målene? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Selvmål fra han rødtopp-backen, og Giovanni. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Selvmål fra han rødtopp-backen, og Giovanni. Ikke Paul McShane? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jo, det var det han het. Husket det ikke. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Selvmål fra han rødtopp-backen, og Giovanni. Ikke Paul McShane? Hvis vi prater om hull sine mål, så ble det skåret av Geovanni, og Cousin som forøvrig er en spiss. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jo, det var det han het. Husket det ikke. Huff da. Gammel Manchester United spiller det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå