Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva sa jeg? vi undervurderte hull til de grader, blir hvertfall ikke gull på oss med fulham og hull tap

Det var rett og slett et perlemål som ga Hull noe å spille for og derfor ble det sånn. Utrolig dårlig Gallas er på cornere da i forsvar. Og ja, du slipper bank nå.

Lenke til kommentar
Var det ikke Arsenal som ikke har tapte på hjemmebane ifjor eller er jeg helt på jordet?

Nei de tapte ikke på hjemmebane ifjor i PL.

Så vi andre får svi for de prepubertale kidsa som drar dritten sin rundt i diverse tråder?

Hæ? Jeg mente det jeg skrev. Dere skriver ikke proveserende innlegg i tråden vår når føkker opp/taper, så jeg skal ikke gjøre det her jeg heller. Kanskje det jeg skrev om tippingen var litt dumt, men ja, ikke ment å gni det inn eller noe.

Lenke til kommentar

Men helt ærlig så var det pga. Arsenal ikke hadde lyst å score enkle mål. Måtte være litt spesielt. Dette oppsummerer litt. Leste det på BBC.

""Perhaps Arsenal will now realise that they have to score to win games rather than try and complete as many passes as possible.""

Lenke til kommentar
Gallas var jo helt forderdelig på målet.

Fikset. Hva annet gjorde han feil? Men ja, jeg vet at det var en stor del av kampen. Men jeg må takke for meg, stikker ut nå. Synd for dere i dag, broren min er Arsenal fan og derfor ser jeg hvor mye det smerter, ja.

Lenke til kommentar

Etter et par forsøk på å drukne meg selv i badekaret, sitter jeg slukøret igjen med 0 poeng. Sånn går det når Gallas ikke klarer å markere en potetsekk, Adebayor går konstant i offside og Eboue har tidenes mest ufortjente klippekort.

Vi fortjente å vinne, men ENDA en glipp av Gallas, og ett øyeblikks brasiliansk magi ødelegger. Faen i helvete. Dette var begredelig. Så jævlig frustrerende!

Og dere som bare poster skadefryd-innlegg kan stikke til hel**** ut herfra. Dere vet hvordan det er.

:(:(:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...