Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Det her var faktisk utrolig trist å se på.

For noen sesonger tilbake var det nesten alltid mulig å skylde på enkeltindivider som dreit seg ut, måtte det være Almunia, Squid, Fabianski, Clichy eller noen andre. Nå om dagen er det hele laget som ikke greier å fungere som en enhet. I det hele tatt. Feilpasninger florerer og halve laget står og slår i lufta med hendene og er irriterte, gjerne på hverandre. Det er ingen spesielle dommeravgjørelser som går uhelig imot heller. Fikk faktisk en kjempebillig straffe mot Fulham, som ikke ble satt og ble spart for en straffe imot idag.

This!

Fullstendig enig med deg, og jeg mener at Ramsey skal IKKE få hele skylda for at laget ikke fungerer. Wenger sin tid er forbi, han skulle ha tatt hatten sin og gått for to år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-----------Szczesny--------------

Jen-----Mer-------Ver-------gibbs

---------------------------------

-----------Coquelin--------------

--OX----arteta/arsh/wils---Carz--

----Giroud/podoslki----walcott---

Hvordan jeg håper vi spiller på lørdagen!

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Piersy fortalte på talkshowet sitt i natt at han ville brukt ’every single penny’ om han vant Powerball-jackpoten i natt på Cristiano Ronaldo og Messi til Arsenal. Dessverre vant han ikke. Ingen Messi og CR7 til London med det første, med andre ord... :/

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Håper Poldi starter på topp, selv om det mest sannsynlig er Gervinho. Uansett fornuftig å hvile Giroud, som har vært sliten i det siste.

Chelsea ser ut til å tape mot West Ham, noe som vil si at vi bare er to poeng bak dem om vi vinner. I tillegg har vi muligheten til å ta igjen Everton og Tottenham som møter henholdsvis City og Fulham, begge på bortebane.

UTA!

Edit: Haha, 3-1!

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Dette er en ganske interessant stat:

We have conceded the 2nd most goals directy from mistakes (8), behind Southampton (9) and ahead of Liverpool (7)

Forøvrig er vi potensielt nede på 10 plass etter dagens kamper.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

"Lukas Podolski comes in in place of Olivier Giroud", så det betyr vel at Poldi starter på topp. Men eg aner ikke hvor denne quoten er fra..

EDIT:

Gervinho replaces Aaron Ramsey, while Lukas Podolski comes in in place of Olivier Giroud, who drops to the bench.

http://www.arsenal.com/news/news-archive/46133/team-news-wenger-makes-four-changes

:)

Endret av Kleivis
Lenke til kommentar

Håper at det ringer en bjelle hos spillerne at man faktisk ligger på 8. plass og at et tap sender laget minst ned på 9. plass, samt at U er heller ikke godt nok. Om laget ikke skulle prestere til pause så tror jeg at det er på tide at Wenger begynner å bli sint og kaste ting i garderoben, for innsatsen over de siste kampene er absolutt ikke bra nok. Hvor ble det av det laget som slo Milan 3-0 på Emirates?

Lenke til kommentar

Håper at det ringer en bjelle hos spillerne at man faktisk ligger på 8. plass og at et tap sender laget minst ned på 9. plass, samt at U er heller ikke godt nok. Om laget ikke skulle prestere til pause så tror jeg at det er på tide at Wenger begynner å bli sint og kaste ting i garderoben, for innsatsen over de siste kampene er absolutt ikke bra nok. Hvor ble det av det laget som slo Milan 3-0 på Emirates?

Van Persie tok det med seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...