Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Benbjo, det hadde kanskje vært litt enklere å ta deg seriøst dersom utgangspunktet for en diskusjon med deg er at du presenterer dine meninger som subjektive, ikke fakta. For det er det ikke. At du baserer din påstand på at Schalke (ifølge deg) spilte best i kampen mot Arsenal for noen uker siden, blir for dumt. … dette var bare en oppfordring til Benbjo her og nå, ikke noe personlig. Det er mange som gjør akkurat det samme. Skulle det forekomme ytterliggere metadiskusjon i denne tråden, så kan vi ta det videre her. Endret 26. november 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Noen som vet hva som skal til for at det skal blir, så store skjevheter i Arsenalstyret at den ene pakker kofferten og går? Tenker på hvordan det er mulig å få Ivan Gazidis vekk fra sin posisjon, oppkjøp av aksjene hans? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Interessant artikkel: Handler om Wengers forhold til media http://www.onlinegooner.com/article.php?section=exclusive&id=2824 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (1) Historie, (2) ligasystem, (3) spillermateriale, (4) støtteapparat. Jeg ser ikke hvilke sportslige grunner som står i veien hvis Huntelaar vil spille i en større liga. Hva legger du til grunn for at Schalke er et bedre lag? 1. Har ingenting å si for hvor gode klubben er pdd. Leeds har mye historie f.eks. 2. Tja. Engelske ligaen er helt klart på vei nedover mens tysk fotball er på vei oppover. Bare å se på CL det. 3 tyske lag videre der alle sannsynligvis vinner gruppa si, mens 2 engelsk lag videre der bare et av lagene går videre fra gruppa si (Ja, Chelsea har en ørliten mulighet så kanskje 3 lag). For ikke mange år siden dominerte engelsk lag med 2 lag i finalen og 3 lag i semiefinaler. De svakeste lagene i bundesliga er antagelig svakere enn de svakeste i PL dog. PL har også noe fler jevne lag i sjiktet 8-4 plass. Likevel, forskjellen mellom ligaene er ikke lenger enorm. 3. Jevnt her. Schalke har mye bedre angrep enn oss. Vi har nok et litt vassere forsvar, 4. Vet jeg ingenting om egentlig, men da Nordtveit forlot oss så kommenterte han i media at støtteapparatet i Mönchengladbach var bedre enn i Arsenal. Jeg kan moderere meg til at Schalke er jevnt gode med oss. Likevel, de var de klart beste laget over to kamper for kun få uker siden. De kom også lengre enn oss i CL i fjor. Man kan ikke lenger leve på gammel "storhet", men se realiteten i øynene. Arsenal har blitt et helt gjennomsnittelig lag og er på vei nedover. Schalke på sin side er et lag i fremgang. Derfor vil jeg si at det er et steg ned, et steg til siden at best, for Hunterlaar 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Benbjo, det hadde kanskje vært litt enklere å ta deg seriøst dersom utgangspunktet for en diskusjon med deg er at du presenterer dine meninger som subjektive, ikke fakta. For det er det ikke. At du baserer din påstand på at Schalke (ifølge deg) spilte best i kampen mot Arsenal for noen uker siden, blir for dumt. … dette var bare en oppfordring til Benbjo her og nå, ikke noe personlig. Det er mange som gjør akkurat det samme. Skulle det forekomme ytterliggere metadiskusjon i denne tråden, så kan vi ta det videre her. Tok det ikke personlig, men det er nytt for meg at hvor godt et lag er er en subjektiv mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Takk for et vel begrunnet innlegg, Benbjo. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Takk for et vel begrunnet innlegg, Benbjo. Litt usikker på om du var sarkastisk, men jeg tror/håper du siktet til innlegget over Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Theo er ikke på 2013 kalendern Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hva legger du til grunn for det? Historie? Pdd er schalke et bedre lag. Fakta Men det å komme til en av de store i England er uansett mer verdifult. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Men det å komme til en av de store i England er uansett mer verdifult. Hvorfor? og hva legger du i verdifullt? Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Theo er ikke på 2013 kalendern Sagna er heller ikke det. Arsenal skal ha lagt inn et bud på Wilfried Zaha, så kan godt hende i hvert fall Walcott stikker. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Sagna er heller ikke det. Arsenal skal ha lagt inn et bud på Wilfried Zaha, så kan godt hende i hvert fall Walcott stikker. Hvis Zaha direkte erstatter Walcott er jo det enda et bevis på at Wenger er helt ute og kjøre. Man kan ikke erstatte en erfaren spiller med en unggutt som har litt erfaring i championship... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Blir bare så oppgitt over det som skjer md Arsenal for tiden, i tillegg til rastløs, fordi det er ingen internt i klubben som gjør noe med det... Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Zaha og Downing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Saha og Downing. Dette hadde vært noe! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hvis Zaha direkte erstatter Walcott er jo det enda et bevis på at Wenger er helt ute og kjøre. Man kan ikke erstatte en erfaren spiller med en unggutt som har litt erfaring i championship... Personlig mener jeg at vi innen 1. januar burde ha en ny manager, men det kommer nok ikke til å skje. At Wenger "bytter" ut Walcott med Zaha er meget meget realistisk. Muligens på lang sikt så vil Zaha kunne måle seg med Theo, men pdd. så er han så mange mil unna at enhver sammenligning bare blir dum. Klarer vi ikke å beholde Walcott så skal det kjøpes inn skikkelig kvalitet. En spiller som går rett inn på laget og kan prestere. For de pengene det er snakk om at Zaha vil koste så får man for bittelitt mer spillere av temmelig høy kvalitet. Problemet er bare at disse har et "stort" navn og det er noe Wenger misliker vettu. Blir bare så oppgitt over det som skjer md Arsenal for tiden, i tillegg til rastløs, fordi det er ingen internt i klubben som gjør noe med det... Amen. Er så forbanna lei. Ligger og irriterer meg over det når jeg skal sove til og med.. ikke akkurat en god situasjon. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Rake motsetningen skjer jo i Chelsea fortiden. Cech støtter vrakingen av Di Matteo bare fordi de hadde tatt 2 poeng på 4 kamper på rad, led av formsvikt, osv. Sier ikke at det var rett eller galt. Men, de er i allefall fleksible til forandringer og de har jo vunnet pokaler også... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Personlig mener jeg at vi innen 1. januar burde ha en ny manager, men det kommer nok ikke til å skje. Vil heller bytte ut Ivan i styret Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Når har Cech sagt at han støtter RDM sin avgang? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Når har Cech sagt at han støtter RDM sin avgang? Sjekk Chelsea tråden, men han sa vel ikke han støttet det. Han sa bare at det trengtes å gjøre grep. Nettavisen klarte å skrive at det er det samme som å støtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå