theHerd Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Ville ikke byttet Downing mot Squillaci engang. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Downing er topp topp klasse. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Downing er topp topp klasse. Nei. 4 Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Downing kan bare gå til QPR han Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Om dere slår Everton til uka, så slår vi tottenham. Deal? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Det må du nesten høre med Wenger om. Mulig han har andre planer... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Vi linkes sterkt til Huntelaar for latterlige £6m for tiden. Sign him up, Wenger, så slipper vi å bytte inn Coquelin når Giroud blir sliten. Håper forresten at Eisfeld snart får spilletid for førstelaget. Han er åpenbart alt for god for reservelaget. Med syv mål på ni starter fra midtbanen (fem på de fire siste), bør det ikke være lenge til han er foran Ramsey i køen, med tanke på hvordan han har spilt så langt denne sesongen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Vi linkes sterkt til Huntelaar for latterlige £6m for tiden. Sign him up, Wenger, så slipper vi å bytte inn Coquelin når Giroud blir sliten. Håper forresten at Eisfeld snart får spilletid for førstelaget. Han er åpenbart alt for god for reservelaget. Med syv mål på ni starter fra midtbanen (fem på de fire siste), bør det ikke være lenge til han er foran Ramsey i køen, med tanke på hvordan han har spilt så langt denne sesongen. Huntelaar inn for £6M hadde vært et knallkjøp. Ikke min favoritt da jeg ønsker en mer teknisk all-rounder som Jovetic, men Huntelaar er en oppgradering på Giroud på samtlige punkter. Ja takk. Ellers er jeg enig med Eisfeld og angående Ramsey. Hvordan Wenger fortsetter å gi Ramsey såpass med tillit skjønner jeg bare ikke. Gutten burde som Chamberlain og Coquelin få seg et lån ut sesongen. Trenger så mye spilletid som mulig og det helst ikke i en klubb som Arsenal hvor presset nå er veldig veldig stort.. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Her kan vi få tak i en målscorer av rang til en latterlig lav sum. Jeg tar i mot med åpne armer. Blir likevel overrasket hvis vi kjøper han. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Hvorfor skulle han ønske å ta et steg ned? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Jeg skulle ønsket at vi skiftet formasjon ASAP! I tillegg, slik at folk får spille i sine komfortable posisjoner.... Endret 26. november 2012 av infinety Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Hvorfor skulle han ønske å ta et steg ned? Hva får deg til å tro at Premier League er et steg ned fra Bundesliga? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Hva får deg til å tro at Premier League er et steg ned fra Bundesliga? Arsenal er et steg ned fra Schalke. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Arsenal er et steg ned fra Schalke. HAHAHAHAHAHA 5 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 HAHAHAHAHAHA Ja, for vi ble ikke eid av de i 3/4 omganger for bare et par uker siden? De var totalt overlegene. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Ja, for vi ble ikke eid av de i 3/4 omganger for bare et par uker siden? De var totalt overlegene. Det er ikke spillermaterialet. Det er taktikken, formasjonen og motivasjonen til Wenger som herper alt. At Arsenal er et langt bedre lag enn Schalke syntes jeg er soleklart, men at vi underpresterer noe så forbanna mye grunnet at Wenger har gjort oss 100% avhengige av at Cazorla skal ha en god dag på jobben og attpåtil ikke virker å klare og motivere spillerene sine så sier det seg selv at laget kan så mye bedre. Når alt klikker og toppnivået sitter så kan vi hamle opp med nærmest ethvert lag i verden, men når ting begynner å gå galt så har vi en manager som sliter med å rette opp skaden(e). Lenke til kommentar
Payung Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Når alt klikker og toppnivået sitter så kan vi hamle opp med nærmest ethvert lag i verden, men når ting begynner å gå galt så har vi en manager som sliter med å rette opp skaden(e). 100% enig. Spikern på hodet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Arsenal er et steg ned fra Schalke. Igjen; Nei. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Igjen; Nei. Hva legger du til grunn for det? Historie? Pdd er schalke et bedre lag. Fakta Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Hva legger du til grunn for det? Historie? Pdd er schalke et bedre lag. Fakta Historie, ligasystem, spillermateriale, støtteapparat. Jeg ser ikke hvilke sportslige grunner som står i veien hvis Huntelaar vil spille i en større liga. Hva legger du til grunn for at Schalke er et bedre lag? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå