Xanman Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Driter ærlig talt i hvem som produserer draktene våre. Det viktigste er at vi får en god avtale, og det ser det ut til at vi har fått her. Selve draktene kommer ikke til å endre seg drastisk uansett, og jeg er enig med Latias i at draktene til Nike de siste årene ikke har vært noe særlig. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Kanskje Adidas kan hjelpe Arsenal i å vinne titler framover? Driter i om det er Ligacupen... Nike har i alle fall dabbet av i det siste mens Adidas alltid er jevnt over, + gode penger i kassa. Jeg er all-in. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Mye penger, men vi må leve med navnet en stund til.. http://www.arsenal.com/newemiratesdeal As part of the deal Arsenal’s home will continue to be known as Emirates Stadium up to 2028. æsj.. Vil jo ha heller ha Ashburton Grove. Endret 23. november 2012 av laurell Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 æsj.. Vil jo ha heller ha Ashburton Grove. Kommer du ikke til og få. Hadde det ikke vært Emirates, hadde det vært noen andre. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 David Ornstein @bbcsport_david Gazidis: Arsenal have agreed with Emirates to bring payments forward so additional money is available to invest this year #bbcsportsday #afc Gazidis: "Decision to invest up to AW, but now more resources available to him. We've got funds to make the right decisions for club." #afc Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 David Ornstein @bbcsport_david Gazidis: Arsenal have agreed with Emirates to bring payments forward so additional money is available to invest this year #bbcsportsday #afc Gazidis: "Decision to invest up to AW, but now more resources available to him. We've got funds to make the right decisions for club." #afc Dette har de sagt i så usannsynlig mange år nå at jeg vet det bare er piss. Best case: Walcott signerer ny kontrakt og "is like a new signing". Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Emirates som navn på stadion og som sponsor på draktene er motbydelig, JVC var legendarisk, og det skulle vært mulighet til å få tvingt gjennom Ashburton Grove som navn på stadion. Tar heller en avtale verdt halvparten med et Londno-basert selskap enn araber/sjeik-dritt. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Dette har de sagt i så usannsynlig mange år nå at jeg vet det bare er piss. Best case: Walcott signerer ny kontrakt og "is like a new signing". Akkurat på det punktet her tror jeg det er helt sant at en del av pengene fra Emirates blir gjort tilgjengelig for overganger. Om de blir brukt eller ikke er jo en helt annen sak. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Emirates som navn på stadion og som sponsor på draktene er motbydelig, Hvorfor er det motbydelig? Et av de best drevne selskapene verden har sett de siste x årene. Fantastisk sponsor for klubben og de betaler for varemerket sitt. Støtter det 110%. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Emirates som navn på stadion og som sponsor på draktene er motbydelig, JVC var legendarisk, og det skulle vært mulighet til å få tvingt gjennom Ashburton Grove som navn på stadion. Tar heller en avtale verdt halvparten med et Londno-basert selskap enn araber/sjeik-dritt. Så du er imot at klubben ønsker å utvikle seg? Vi er ganske heldige som har fått et nytt flott stadium og har en klubb som drives forsvarlig. Vi har betalt mye for det nye stadiumet, og kan vel se mot lysere tider nå fremover. Jeg personlig synes ikke emirates er så ille å ha på drakta, og det finnes mange verre navn/forkortelser. Jeg personlig er ikke så glad i forkortelser. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 I starten syntes jeg det smakte dårlig å ha Emirates på drakta og som navn på stadion. Nå har jeg blitt så vant med det at jeg ikke tenker mye over det, og som nevnt her har Emirates vært en god samarbeidspartner som også har gitt klubben mulighet til å utvikle seg. At det nå blir Adidas i stedet for Nike bruker jeg ikke mange kaloriene på, så lenge vi får godt betalt av den leverandøren vi velger. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 -Lasse: Ja, jeg er i mot at klubben utvikler seg... For min del hadde jeg heller tatt litt mindre inntekter fra et lokalbasert selskap/firma/sponsor enn ekstremt mye fra et arabisk selskap. Kanskje det er bare jeg som frykter sjeiker og styrtrike folk skal blande seg inn. Personlig liker jeg ikke "Emirater" på stadionnavn og klistret på draktene til et engelsk fotballag heller. Sponsornavn på et stadion er uhørt, om det er rivaliserende klubber eller ei. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Skulle gjerne sett at stadion het Ashburton Grove, etter sitt område hvor stadion ligger, men i dagens fotball har vi rett og slett ikke råd til å gå glipp av disse inntektene. Heldigvis endte vi opp med et "bra" navn, fra et bra selskap. Kunne endt mye verre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Heldigvis endte vi opp med et "bra" navn, fra et bra selskap. Kunne endt mye verre. Apple Stadium. 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Det kunne gått verre ja, Payung, vi kan vel si vi er heldige sånn sett. Håper virkelig Fifa/Uefa/FA osv. på et eller annet vis klarer å skvise ut de enorme mengdene med penger som har lurt seg inn i sporten de siste årene, men det er vel et håpløst prosjekt. Endret 23. november 2012 av theHerd Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 (endret) -Lasse: Ja, jeg er i mot at klubben utvikler seg... For min del hadde jeg heller tatt litt mindre inntekter fra et lokalbasert selskap/firma/sponsor enn ekstremt mye fra et arabisk selskap. Kanskje det er bare jeg som frykter sjeiker og styrtrike folk skal blande seg inn. Ikke bland hovedsponsor og eier, please. JVC som du nevnte tidligere er forøvrig et selskap fra Japan, det hadde ikke akkurat vært noe bedre imo. Målet til klubben må da være å få inn mest mulig penger fra sponsor, uten at det ødelegger drakt etc. Det gjør Emirates. Endret 23. november 2012 av MartinF Lenke til kommentar
thomit Skrevet 24. november 2012 Rapporter Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Det er noen få klubber igjen her i verden som ikke har kommersielle sponsorer på skjorta, deriblant Barcelona. Og det kunne vært verre enn flyselskapet Emirates. Grandiosa på brøstet, og Stabburet Stadion, anyone? Vi deler vel sponsingen fra Emirates med flere store klubber; Milan og PSG har vel også Emirates som hovedsponsor? Endret 24. november 2012 av thomit Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 24. november 2012 Rapporter Del Skrevet 24. november 2012 Barca har Qatar Foundation Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 24. november 2012 Rapporter Del Skrevet 24. november 2012 Hehe, stilig. Artig at noen husker slike scoringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå