Benbjo Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 @TilleysArse: As it stands we could be drawn against Porto, Malaga, Dortmund, Bayern, Barcelona or Shakhtar in the last 16. Porto er vel det eneste av de lagene vi kan slå over to kamper. Kanskje malaga og shaktar også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Malaga please. Men blir nok Messi. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Deilige mål i dag. Varierende prestasjon, men det er ett fett når vi gjør jobben skikkelig med to mål og rent bur bak polakken. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Coquelin ute og klager igjen på lite spilletid: http://www.express.co.uk/football/view/359639? Hvem skal han liksom starte i steden for? Arteta? Wilshere? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Sykt lekent, rundens mål? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Sykt lekent, rundens mål? Synes ikke det er penere enn Mexes sitt. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Personlig har jeg alltid synes at samspill som det over kiler bedre enn syke enkeltmannsprestasjoner, men det er meg. 2 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Dagens overraskelse: Diaby is three/four weeks away. No shit, Sherlock. Når er han ikke det? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Haha, har han ikke vært 3 or 4 weeks away i 2mnd ish nå? For meg er det utrolig at det er mulig å ha en så god fysikk samtidig som man er laget av glass. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 For hver oppdatering rundt skader er han 3/4 uker unna. Han har flere problemer, ankelen er jo et kjent problem etter den horrible taklingen han ble utsatt for. I tillegg er det noe galt med muskelfibrene eller noe sånt. Husker ikke helt nøyaktig hvordan det var, men Wenger har snakket om det tidligere. Rosicky begynner å trene med laget fra mandag av. Det er i det minste noe positivt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Coquelin ute og klager igjen på lite spilletid: http://www.express.c...ll/view/359639? Hvem skal han liksom starte i steden for? Arteta? Wilshere? Det der er over et år gammelt intervju. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Coquelin ute og klager igjen på lite spilletid: http://www.express.c...ll/view/359639? Hvem skal han liksom starte i steden for? Arteta? Wilshere? Mtp. at Ramsey får innhopp nærmest i hver bidige kamp uten å prestere (hadde dog endelig en god kamp igjen i går syntes jeg) så kan jeg skjønne Coquelin sin frustrasjon. Han burde få noen flere innhopp for Arteta syntes jeg. Arteta har ikke vært på det samme nivået han var på tidligere i sesongen syntes jeg. Pluss at han har virket sliten i slutten av kampene. Har vel spilt samtlige 90 minutter i hver eneste kamp så langt og hvis vi leder med 2 mål så er det som regel langt langt mer skummelt å kaste innpå Ramsey enn det er Coquelin. Cazorla er også et annet eksempel på en spiller Wenger spiller til det ytterste. 90 minutter i hver kamp bortsett fra mot Stoke hvor han ble byttet ut etter omtrent 82 minutter. Mot Montpellier og Schalke ble han tatt av banen, men først etter 90 minutter. Edit: Ser at cfthompson har påpekt at intervjuet er et år gammelt, men syntes poengene mine fortsatt er valid. Nøkkelspillere som Arteta og Cazorla burde ikke spille 90 minutter i enhver kamp mtp. hvor viktige de er og hvor krevende jobben deres er. Endret 22. november 2012 av Stefan_B Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Enig med deg Stefan_B. Tar Coquelin over Ramsey any day of the week! Ramsey burde sendes ut til Norwich/Southampton på lån for å få regelmessig spilletid og komme seg i nærheten av nivået han kan være på. EDIT: Wenger bekreftet for øvrig at Rosicky er tilbake i full trening igjen på mandag, Oxlade-Chamberlain skal være klar og Walcott skal være tilbake til Everton kampen. Gleder meg til å se Rosicky tilbake i aksjon, husker han mot Spudsene i februar der han var stor! Endret 22. november 2012 av cfthompson Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Adidas-drakter fra 2014 ser det ut til. Skal visstnok ha sikret oss en god avtale. Annonseres fra klubben i morgen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Adidas-drakter fra 2014 ser det ut til. Skal visstnok ha sikret oss en god avtale. Annonseres fra klubben i morgen. Ikke verst. Synes Nike har tapt seg de senere årene. Stygge krager, bordduk-opplegg, de prøver å gjøre for mye ut av ting. Chelsea sin i år er f.eks. fin og enkel. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Coquelin har variert fra svak til råtten i de kampene han har hatt i år. Jeg har aldri helt skjønt hvor hypen hans kommer fra. Den eneste kampen jeg husker at jeg ble imponert av han var 8-2-gate hvor han var den minst råtne i en kurv med særdeles råtne egg. Han trenger et lån mer enn Ramsey. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Coquelin har variert fra svak til råtten i de kampene han har hatt i år. Jeg har aldri helt skjønt hvor hypen hans kommer fra. Den eneste kampen jeg husker at jeg ble imponert av han var 8-2-gate hvor han var den minst råtne i en kurv med særdeles råtne egg. Han trenger et lån mer enn Ramsey. Han var god i andre omgang mot Reading Dog elendig i første Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Adidas-drakter fra 2014 ser det ut til. Skal visstnok ha sikret oss en god avtale. Annonseres fra klubben i morgen. Skuffende tror jeg, nike+arsenal=sant for meg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Adidas-drakter fra 2014 ser det ut til. Skal visstnok ha sikret oss en god avtale. Annonseres fra klubben i morgen. Æsj. Tar Nike over Adidas any day. (Selv om jeg er oppvokst med RBK og Adidas) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå