Benbjo Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vel, vi har ikke slått Hull på 93 år. Tror denne kampen ender uavgjort Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vel, vi har ikke slått Hull på 93 år. Tror denne kampen ender uavgjort Arsenal spilte og vant mot Hull i semifinalen i FA-cupen i 1930 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vel, vi har ikke slått Hull på 93 år. Tror denne kampen ender uavgjort Vi har heller aldri slått bedriftslaget til Pizzabakeren, men det betyr ikke at vi vil tape mot dem. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vi har heller aldri slått bedriftslaget til Pizzabakeren, men det betyr ikke at vi vil tape mot dem. Truer words have never been spoken Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg håper for Guds skyld Vela får spille idag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tviler på at han starter, men det kan jo hende. Hvis ikke så blir jeg ikke forundret hvis han spiller hele andre omgangen hvis stillngen er 2-0+ til pause. (noe som det blir ) Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hadde vært gøy med et innhopp av Vela, og det tror jeg vi får også. Men han starter nok ikke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Faen heller, blir forbanna over "HD-satsinga" til Canal Digital. Har en egen kanal dedikert til Sport i HD, men hver PL-runde klarer de kun sende en enkelt kamp, og jeg har enda til gode å se Arsenal i høy oppløsning. Denne gang er det Liverpool som blir prioritert, men med lørdagens kampprogram kunne faktisk både Liverpool, ManUnited og Arsenal fått sendetid. Det er ikke Canal+ som velger kamp. Det er Sky sine HD kamera som blir brukt. Sky viser bare 13.45 på lørdager. Søndager er vanligvis 14.30 og 17.00, men det kan variere litt på søndager tidsmessig. Som regel er alltid toppkampene i HD så du vil merke at de går på disse tidspunkter som oftest. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hvis denne lørdagen ender med at United spiller 0-0 mot Bolton og vi gruser Hull, kommer jeg til å ha ereksjon hele helga long. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hold kjeft men kan tenke meg ja, men du kjenner Utd, venter til rivalene er fornøyde og scorer sent! Håper det skjer igjen Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hehe, jeg har brent meg på det et par ganger ved å sende diverse lite hyggelige SMS'er til United-fans, for så å se ut som den idioten når de scorer på corner i det 94 minutt. Man skulle tro at jeg har lært å ikke ta ting på forskudd, men nei, det har jeg ikke Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) haha ja, og nå var det straffe EDIT: Good work Hegland, vi sier at det var deg som lagde det målet. Og Styles da Endret 27. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Bare å slå på tråden når du vil at United skal score Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Dårlig start av oss Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja ikke så veldig spennende. Kanskje litt unge fra CC skulle vært med i dag? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er jo total overskjøring egentling. Mange store sjanser. Fabregas har vært dårlig i år, men det har vel noe med skadene å gjøre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er jo total overskjøring egentling. Mange store sjanser. Fabregas har vært dårlig i år, men det har vel noe med skadene å gjøre. Dårlig? Absolutt ikke. Han har bare ikke gjort noe mega spesielt, mye som Scholes i år. Men ja, jeg ser på fotball på litt forskjellig måte. Merker lille ting i kampene og Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Dette ender nok 0-0, vi skaper ikke noe og var redd dette ville skje før kampen Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Mangler flyt i spillet.. kommer til en del halvsjanser, men blir litt nøling i avslutningsfasen.. Typisk 0-0 kamp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå