tom watt Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Tipper et stort resultat i dag, hva med 5-0? 9547790[/snapback] Flott levert. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ok, nå ser det litt lysere ut 3-3 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Tipper et stort resultat i dag, hva med 5-0? 9547790[/snapback] Derby slo 'Castle. Ikke et dårlig lag. Viser at Derby ikke bare er det guttelaget som Liverpool slaktet. 9547800[/snapback] Skrekkelig feil, Derby er et guttelag. Blir vel kanskje 100 baklengs på dem i år. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg tror faktisk at Derby kan vinne noen kamper, det er bare når de får et mål mot seg så tidlig i kampen sliter de. Du så mot Newcastle de klarte å kjempe seg til et mål og seier.. De har mer på lager Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Tipper et stort resultat i dag, hva med 5-0? 9547790[/snapback] Hah, er du synsk :!: Veddet en 50lapp før sesongen begynte på att arsenal vant serien i år, ser bra ut til nå, mye grunnet min EPL favoritt, Fabregas Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Gratulerer med nok og en seier og serieledelse, Arsenal fans. Fabregas scorer igjen. Og Adebayor scorer nok en gang praktfulle mål. Messi91: Er ikke du Liverpool fan? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Årets første hattrick, solid seier, og fortsatt tabelltoppen, kan det bli bedre Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Aldri hatt no stor tro på Adebayor, han har alltid brukt for mange sjangser til å produsere mål spør du meg, men i år har han virkelig imponert og ikke minst i dag\går. Jeg må nok bøye meg i støvet og si at han kommer til å bli en stor spiller. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Gratulerer med nok og en seier og serieledelse, Arsenal fans. Fabregas scorer igjen. Og Adebayor scorer nok en gang praktfulle mål. Messi91: Er ikke du Liverpool fan? 9552642[/snapback] Jau. men jeg er også Fabregas fan. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 JaJa, snart skal manu - chelsea spille og da håper jeg på at det blir uavgjort så de blir liggende lengst bak Arsenal som mulig. Håper på at Everton går på et tap mot Villa.. Bolton - Tottenham.. Ingen av dem ligger så veldig fare truende til på Tabellen, så resultatet kunne nesten vært det samme. I Blackburn - Portsmouth håper jeg pompy tar en seier.. ... Nå har Denilson fått tilbudt ny kontrakt fra Arsenal i følge skysports Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Noobish_Geek, er du gunners eller hva?!? Er du likegyldig om tottenham?!!?!??Alle gunners skal heie på Bolten idag, vi hater Tottenham og håper at de skal rykke ned. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Noobish_Geek, er du gunners eller hva?!? Er du likegyldig om tottenham?!!?!??Alle gunners skal heie på Bolten idag, vi hater Tottenham og håper at de skal rykke ned. 9554665[/snapback] LoL,,JaJa Håper så klart at de skal tape men resultatet er likegyldig.. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva mener dere er best for Arsenal? Newcastle går på et tap eller seier? Westham har 10p atm og Newcastle har 8p atm. Viss Newcastle vinner nå. Tror dere de kan slå Arsenal? Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hmm.. Jeg selv håper at West Ham vinner, pga jeg har stor respekt for deres manager enn jeg har for Castles.. Big Sam er i mine øyne en kødd, selv om han har oppnådd masse ting for Bolton. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvordan har Rosicky gjort det til nå denne sesongen? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Han har gjort det bra, men kunne ha gjort det bedre. Uheldigvis gikk han på en skade. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvor alvorlig er skaden? Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Som han har sleit med før sommer, hvis det ikke var for skaden ville han være en utrolig spiller nå Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det rapportert at han skulle være ute i 2 uker etter Sevilla kampen grunnet en "harmstring" skade.. Husker ikke helt hva harmstring er på norsk Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) hamstring det er et latin ord, så det er det samme i norsk Endring; Jeg er ikke 100% sikker, men mener å huske at det er riktig.. Rett meg gjerne opp hvis jeg tar feil Endret 23. september 2007 av Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå