Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1 Manchester Utd 11 9 0 2 29-16 27

2 Manchester City 11 7 4 0 20-10 25

3 Chelsea 11 7 3 1 23-11 24

4 Everton 11 5 5 1 21-14 20

5 West Bromwich 11 6 2 3 17-12 20

6 West Ham 11 5 3 3 14-11 18

7 Tottenham 11 5 2 4 18-16 17

8 Arsenal 11 4 4 3 18-11 16

 

1-3 er kjørt. Det er for mye til at det kan hentes. Begynner å bli et stykke til 4. plassen også. 7 poeng (vi taper mot Spurs). Skandale at West Brom og West Ham er over oss.

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd, men jeg lurer på hvorfor får Jenkinson en ny kontrakt tidlig. Mens de fleste får ikke ny kontrakt før det er et år igjen. Da tenker jeg på Nasri, Van Persie, Sagna, Walcott osv.

 

Nasri, van Persie, Sagna og Walcott har alle vært veldig lite interessert i å diskutere kontrakttilbud når det begynte å nærme seg 2 år igjen på kontrakten.

 

Fellesnevneren er at alle sammen ville se hvilken vei det gikk med klubben før de signerte ny kontrakt. Dessverre så gikk det ikke riktig vei og de forsvant.

 

I mine øyne gjorde de et riktig valg mtp. troféer og det er rett og slett ikke umulig at Nasri eller van Persie ville ha forsvunnet på en 3-årskontrakt heller hvis budet var høyt nok bare.. se på Song.

Lenke til kommentar

Nasri, van Persie, Sagna og Walcott har alle vært veldig lite interessert i å diskutere kontrakttilbud når det begynte å nærme seg 2 år igjen på kontrakten.

 

Fellesnevneren er at alle sammen ville se hvilken vei det gikk med klubben før de signerte ny kontrakt. Dessverre så gikk det ikke riktig vei og de forsvant.

 

I mine øyne gjorde de et riktig valg mtp. troféer og det er rett og slett ikke umulig at Nasri eller van Persie ville ha forsvunnet på en 3-årskontrakt heller hvis budet var høyt nok bare.. se på Song.

 

Dog vi ville ha fått en høyere pris for dem. Tenkt på det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...