Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

 

Cool story bro. United har vært greit nøytrale i mange år, men kjøpet av van Persie gjør klubben deres usmakelig. Chelsea har roet seg de siste årene og spiller den fineste fotballen. Heller de enn den klubben du holder med.

 

For det første, siden du åpenbart er litt treg: det var ikke "håper Chelsea vinner istedenfor united" innleggene som var de dumme.

 

For det andre: Chelsea roet seg? Har du vært på isolat den siste tiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utd har ALLTID, jeg gjentar: ALLTID, vært den mest usmakelige klubben av alle. Selv din klubb som jeg "hater" mest av alle, har vært å foretrekke foran.

 

Meh, for meg har United alltid vært den ’beste’ av de verste. Tottene er den definitivt verste klubben, men de er ikke noe toppklubb.

 

For det første, siden du åpenbart er litt treg: det var ikke "håper Chelsea vinner istedenfor united" innleggene som var de dumme.

 

 

For det andre: Chelsea roet seg? Har du vært på isolat den siste tiden?

 

Jeg visste ikke at Jotun var like idiot som Benbjo. Ignorert. Boom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper alt går til helvete med Chelsea. Max ekkelhet. Håper SELVFØLGELIG at Man Utd vinner ligaen igjen i år, selv om jeg virkelig hater Ferguson og Man Utd. Men det meste er bedre enn chelsea. Da tenker jeg av de tre lagene som har en sjanse. Av topp fem-lagene hadde jeg helst sett Arsenal eller Tottenham vinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den andre "super-suben" startet og scoret 2.

 

Giroud er ikke sub. Han ble kjøpt inn som ren erstatter for van Persie. Burde dog vært super-sub da jeg syntes vi generelt sett blir veldig forutsigbare med han på topp, men i går var han veldig god. Scorer dog bare med hodet nesten. Kanskje derfor han ikke tok straffen? Blir litt vanskelig å kaste hodet på den. :p

Lenke til kommentar

Å lage straffe er ikke det samme som "hatrick Hernández" og "målmaskinen dzeko"

 

Hvis du mener Giroud er kjøpt inn for å være super sub må du grave deg lengre ned i virkelighetshullet ditt!

 

Hadde et innlegg som skaffet oss 3 poeng til slutt mot QPR. Skaffet straffe mot Fulham. Begge gangene var han på banen under 10 minutter. Kanskje ikke en målmaskin som Dzeko og Hernandez. Den rollen burde egentlig vært Theo sin i mine øyne.

 

Er du tjukk i hodet? Poenget er at vi burde hatt en bedre spiss enn Giroud på plass slik at han satt på benken. Suppehue.

Lenke til kommentar

Hadde et innlegg som skaffet oss 3 poeng til slutt mot QPR. Skaffet straffe mot Fulham. Begge gangene var han på banen under 10 minutter. Kanskje ikke en målmaskin som Dzeko og Hernandez. Den rollen burde egentlig vært Theo sin i mine øyne.

 

Er du tjukk i hodet? Poenget er at vi burde hatt en bedre spiss enn Giroud på plass slik at han satt på benken. Suppehue.

 

Vi har samme meninger sopp! Jeg svarte han Emils...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...