Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Du kan gjette to ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Du kan gjette to ganger. Hvis ett av de er mitt innlegg om at jeg håper Chelsea tar seriegullet, hvordan kan det være så dumt? Nå beveger vi oss for øvrig off-topic, så jeg skal gi meg her. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Man er aldri on topic i en diskusjon med Jotun. 7 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Nathalie sweetheart: Har eg noengang sagt at noe du sier er dumt? Man er aldri on topic i en diskusjon med Jotun. Du er så søt der du knuser siste lille glassbit i glasshuset ditt. Endret 10. november 2012 av Jotun 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Bare så det er klinkende klart; jeg HÅPER ikke at City vinner. Jeg håper de vinner FRAMFOR Chelsea/United. Jeg håper Arsenal tar gull. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Tillegg: Har ingen problemer med å forstå at arsenal supportere misliker United. Hadde eg og gjort hadde Arsenal kjøpt eneste brukbare spilleren på United, og sett dertil nydelige suksess på banen i etterkant. Og spillergleden. Osv osv osv.... Det svir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Nathalie sweetheart: Har eg noengang sagt at noe du sier er dumt? Hvis ett av de er mitt innlegg om at jeg håper Chelsea tar seriegullet, hvordan kan det være så dumt? Nå beveger vi oss for øvrig off-topic, så jeg skal gi meg her. ___________ Sånn. Ferdig. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Tillegg: Har ingen problemer med å forstå at arsenal supportere misliker United. Hadde eg og gjort hadde Arsenal kjøpt eneste brukbare spilleren på United, og sett dertil nydelige suksess på banen i etterkant. Og spillergleden. Osv osv osv.... Det svir. For Arsenal-fans så svir akkurat det du prater om like mye som det svir for United-fans (norske) når Aguero ødelegger gulldrømmen på overtid. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Helt ærlig: det har eg null tro på. Hvis rvp er like viktig og påvirker supporterne like mye som å tape pl gullet på den måten så er noe galt i klubben deres. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Skjer med at Arsenal-fansen foretrekker City? Husk at det er på grunn av tegneserieklubber som City og Chelsea at dere ikke er lenger med og kjemper om gullet. Uten disse to så hadde det vært United, Arsenal og Liverpool som hadde dominert engelsk fotball de siste ti årene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Eg skjønner hva du mente med innlegget ditt men det er for far fetched til at det finnes noe sannhet i det. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Nå er det kun en Arsenal-fan som har uttalt seg, så ville ikke lagt så veldig mye vekt på akkurat det. For min del håper jeg United vinner. De har alt vi ikke har for øyeblikket, og forskjellen mellom dem og City/Chelsea er at de har kommet seg dit på ærlig vis. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Eg skjønner hva du mente med innlegget ditt men det er for far fetched til at det finnes noe sannhet i det. Kan ha noe med at jeg overdriver, det skjønte alle. Poenget er egentlig for meg selv; at jeg har elendig erfaring med norske United-fans født på 90-tallet. Jeg kjenner ingen på dette forumet tho. Latias: Det blir mer eller mindre som å velge mellom pest og kolera (City/Chelsea), men jeg er oppvokst med at United er den skitne hunden. Man kan velge å tro at det ville vært et paradis for Pool, United og Arsenal, men fotballen utvikler seg stadig. Jeg mener at Chelsea utløste helvetet, så heller City enn dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg mener at Chelsea utløste helvetet, så heller City enn dem. Du kan ikke akkurat skylde på Chelsea, det må i så fall være Abramovich. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Ja, det er det jeg mener. Men det skjedde gjennom Chelsea. Endret 10. november 2012 av theHerd Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 On topic: Kunne jeg velge imellom city, chelsea og arsenal som pl-vinner hadde jeg tatt arsenal LETT! Why? Jo, for i likhet med oss (som nevnt tidligere) så er di der di er idag uten pengedoping. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hvor er du Solaar? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hahaha... To av de dummeste innleggene i denne tråden på samme side. Cool story bro. United har vært greit nøytrale i mange år, men kjøpet av van Persie gjør klubben deres usmakelig. Chelsea har roet seg de siste årene og spiller den fineste fotballen. Heller de enn den klubben du holder med. 5 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 +1 MartinF. Mye bedre om Chelsea eller City tar gullet fremfor United. Usmakelige fans, både i Norge og i England. I tillegg kjøpte de Judas i sommer. 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Skjer med at Arsenal-fansen foretrekker City? Husk at det er på grunn av tegneserieklubber som City og Chelsea at dere ikke er lenger med og kjemper om gullet. Uten disse to så hadde det vært United, Arsenal og Liverpool som hadde dominert engelsk fotball de siste ti årene. Kanskje det endelig har gått opp for de at CL er den store stygge ulven, ikke olje/gangster/gangnam-money? Motgang bygger karakter, dere kan trøste dere med at en vakker dag får dere deres del av det også Cool story bro. United har vært greit nøytrale i mange år, men kjøpet av van Persie gjør klubben deres usmakelig. Chelsea har roet seg de siste årene og spiller den fineste fotballen. Heller de enn den klubben du holder med. Utd har ALLTID, jeg gjentar: ALLTID, vært den mest usmakelige klubben av alle. Selv din klubb som jeg "hater" mest av alle, har vært å foretrekke foran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå