Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel det som er det store spørsmålet ja. I så fall så må vi senke salgsprisen temmelig greit. Kan ikke akkurat forvente å få mer enn £3-5M for han. Gikk jo rykter om at Fenerbache ville hente han i sommer for 10 millioner euro. Kjipt at vi ikke slo til, men han ville vel neppe ha bestått den medisinske testen uansett tipper jeg. :p

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Så vidt inne på topp 10? Hahaha, seriøst?

 

Har du sett oss spille i det siste? Vi holder nivået til et middels PL lag jevnt over. Det betyr 8-12 plass. Antagelig i toppsjiktet i det intervallet.

 

Det er en umulighet å komme foran United, Chelsea, City, Tottenham, WBA, Everton, Newcastle. Det er 8 plass allerede. Er ikke umulig at Fulham og Pool kommer foran heller.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Man skal nok ikke undervurdere Everton, de har absolutt potensiale til å havne over Arsenal. Spurs har ikke imponert i år og har så og si bare møtt dårlig motstand, november blir en nøkkelmåned for å se hvor gode vi egentlig er. Har heller ikke tro på at Newcastle kan havne over Arsenal. Nei er egentlig skuffet over hvor dårlige lagene bak teten har blitt de siste årene, før var det jo spenning ganske langt inn i sesongen men nå til dags ser man jo allerede etter ti kamper hvem som tar plass 1-3. Men ja jeg er enig med Benbjo om at slik Arsenal spiller om dagen så skal dere få hard konkurranse om 4. plassen, ikke nødvendigvis pga at andre lag har blitt så mye bedre men mer pga hvor dårlige Arsenal har blitt.

Lenke til kommentar

Morsomt at du (Benbjo) sier vi må sikte på en 6. plass, men nevner 7 lag som det er umulig å komme forann? Logic much?

 

Når det er sagt så er eg enig i at det ser ut til at det blir svært vanskelig å ta 4. plassen i år, men det er faktisk bare 4 poeng opp. Tipper vi havner et sted mellom 4-6 plass.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Morsomt at du (Benbjo) sier vi må sikte på en 6. plass, men nevner 7 lag som det er umulig å komme forann? Logic much?

 

Når det er sagt så er eg enig i at det ser ut til at det blir svært vanskelig å ta 4. plassen i år, men det er faktisk bare 4 poeng opp. Tipper vi havner et sted mellom 4-6 plass.

 

Sikte på 6. plass som absolutt topp av det vi kan klare. Ting skjer og et par av lagene jeg nevner kan tryne.

 

Mest sannsynlig havner vi bak der og utenfor all europacupspill neste sesong.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

For min del er det City. Det er to grunner til det; det var Chelsea som startet denne kjøpsgalskapen, City og PSG er lag som har kommet i etterkant, muligens pga. inspirasjon fra Chelseas eier. Den andre grunnen er at de er Uniteds største rival (evt.Lierpool), samt naboklubb. Det er bra å se nedbrutte United-fans etter at City tar gullet, selv om City er et ubeskrivelig kvalmt lag. Og ikke faen om RvP skal ta gull nr. 20 med United MED trøye nr. 20. Faen heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...