Benbjo Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Lol Jones. Klage på den? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Hvorfor faller alltid spillerene våre? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Hvorfor faller alltid spillerene våre? Vått gress, feil type knotter. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Men det skjer flere ganger i hver eneste kamp. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Men det skjer flere ganger i hver eneste kamp. Kanskje klubben har bestemt seg for at de sparer 10 pund i året på å kjøpe de kortere knottene? You know.. every penny counts. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Olympiakos A poeng med oss nå. Vi må slå de borte. Det gjør vi aldri. Frykter for sjansene våre til å kvalifisere oss. Ser mørkt ut nå Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Hva var det der for et bakholdsangrep? Så blir han selv skadet, tosk. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Schalke 04, vær så snill og vinn kampen. Arsenal fortjener det ikke, ikke med det elendige spillet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Hva er det her for noe piss? Hvilke profesjonelle fotballspillere mister ballen på midtbanen så mye som de vi har gjør? Latterlig. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Hva er det her for noe piss? Hvilke profesjonelle fotballspillere mister ballen på midtbanen så mye som de vi har gjør? Latterlig. Bare fordi man er profesjonell betyr det ikke at man er noe god. For min del så syntes jeg Wilshere og Cazorla burde blitt byttet ut for nesten en halvtime siden. Begge to virker veldig slitne.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 SANTOS?!?!? DEN FITTA!?!?!?!?!?!!?!??! HVOR I HELVETE ER ARSHAVIN? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Wenger kommer til å kjøre Wilshere i grøfta igjen Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 SAntos har gjort seg til skamme. Når kampen er over, da skal byttene komme! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Wenger kommer til å kjøre Wilshere i grøfta igjen Garantert. Men du vet.. vi har jo Diaby på vei tilbake. Wenger har stor tro på at han denne gangen (om 3-.4 måneder) kommer til å holde seg skadefri. For han er ikke skadeplaget vet du. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Wenger må ta hatten og gå, sammen med Santos. Sistenevnt gjør meg kvalm, jeg vil ikke se ham i Arsenal drakt. Han fortjener det ikke. Wilshere har vært udugelig i hele dagen idag, likevel får han spilletid. Overvurdert spiller, jeg foretrekker faktisk Ramsey foran ham. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Jævla bra Giroud. Herregud... Wenger må ta hatten og gå, sammen med Santos. Sistenevnt gjør meg kvalm, jeg vil ikke se ham i Arsenal drakt. Han fortjener det ikke. Wilshere har vært udugelig i hele dagen idag, likevel får han spilletid. Overvurdert spiller, jeg foretrekker faktisk Ramsey foran ham. kek Fy faen Walcott... Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Benjo, ja? Aaron James Ramsey fra Wales, ham foretrekker jeg foran Wilshere. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Seriøst Walcott? Bruk den andre foten for faen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Javel. Vår absolutt dårligste spiller denne sesongen... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Det kan du ikke mene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå