Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er med. Veldig skeptisk til at RvP og Ade er bedre spisser enn Rooney, Berba og Tevez. VELDIG skeptisk, faktisk helt uenig men :p SPESIELT siden RvP har vært skadet så mye. Men ja, er faktisk enig om backene til sammen er bedre hos Arsenal, men at Evra alene over begge backene deres syns jeg. Fabregas er vel bedre enn Scholes nå som han har gammel men Scholes har gjort jobben sin, nå er han bare der for å hjelpe laget. Anderson og Carrick til sammen er jo bedre å ha enn bare Fabregas men det er vel ikke helt relevant I guess. Vi har ihvertfall bedre totalt sentralt midtbane nå som Flamini dro, det er sikkert. Ving er jo ingen vits i å diskutere når vi har verdens beste + utviklingstalent i Nani, Giggs som reserve og Park som arbeidshest. Hadde kanskje vært bedre diskusjon hvis Hleb var fortsatt der, men det er jo ikke et faktum så. Midtforsvar er det ikke vits i å sammenligne heller ;) Keeper, hmm. Almunia er bedre enn PIG (Kuszkak eller watever), og er mer "sikker" enn VDS men VDS er jo bedre keeper. Men dere vinner med Fabianski i reserve, han kan bli knallgod.

 

Altså, akkurat nå så er vi mer sikret i alle posisjoner enn dere men dere har kvalitet i "beste" 11 + kanskje et par, mens vi har kvalitet i troppen ned til 16-17 spillere. Syns ikke du kan være uenig i akkurat det.

Lenke til kommentar

Samme hvor mye jeg skulle ønske at jeg tar feil her, så har Man Utd i mine øyne en sterkere stall og en sterkere 11-er. Jeg klarer ikke helt å se hvordan RvP og Ade er bedre på papiret enn Rooney, Tevez og Berbatov. Våre spisser er gode de, men de trekker det korteste strået i mine øyne mot Rooney & co. Backene er den eneste lagdelen der seg synes vi er merkbart bedre enn United. Og Cesc er selvfølgelig bedre enn alle sammen, men United har en bedre midtbane totalt sett.

 

Jeg kan virke negativ her nå, men jeg prøver å ha lave forventninger til november, da vi skal få testa oss mot de store gutta.

Lenke til kommentar

Faen heller, blir forbanna over "HD-satsinga" til Canal Digital. Har en egen kanal dedikert til Sport i HD, men hver PL-runde klarer de kun sende en enkelt kamp, og jeg har enda til gode å se Arsenal i høy oppløsning. :(

 

Denne gang er det Liverpool som blir prioritert, men med lørdagens kampprogram kunne faktisk både Liverpool, ManUnited og Arsenal fått sendetid.

Lenke til kommentar
Faen heller, blir forbanna over "HD-satsinga" til Canal Digital. Har en egen kanal dedikert til Sport i HD, men hver PL-runde klarer de kun sende en enkelt kamp, og jeg har enda til gode å se Arsenal i høy oppløsning. :(

 

Denne gang er det Liverpool som blir prioritert, men med lørdagens kampprogram kunne faktisk både Liverpool, ManUnited og Arsenal fått sendetid.

 

Jeg så Arsenal-WBA i HD, men har hørt de kun sender på lørdager kl 13:45 og søndager 15:00 og 17:00

 

 

Vi må ikke undervurdere Hull, tror vi vinner, men håper vi får et mål så tidlig som mulig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...