tc47 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg er med. Veldig skeptisk til at RvP og Ade er bedre spisser enn Rooney, Berba og Tevez. VELDIG skeptisk, faktisk helt uenig men SPESIELT siden RvP har vært skadet så mye. Men ja, er faktisk enig om backene til sammen er bedre hos Arsenal, men at Evra alene over begge backene deres syns jeg. Fabregas er vel bedre enn Scholes nå som han har gammel men Scholes har gjort jobben sin, nå er han bare der for å hjelpe laget. Anderson og Carrick til sammen er jo bedre å ha enn bare Fabregas men det er vel ikke helt relevant I guess. Vi har ihvertfall bedre totalt sentralt midtbane nå som Flamini dro, det er sikkert. Ving er jo ingen vits i å diskutere når vi har verdens beste + utviklingstalent i Nani, Giggs som reserve og Park som arbeidshest. Hadde kanskje vært bedre diskusjon hvis Hleb var fortsatt der, men det er jo ikke et faktum så. Midtforsvar er det ikke vits i å sammenligne heller Keeper, hmm. Almunia er bedre enn PIG (Kuszkak eller watever), og er mer "sikker" enn VDS men VDS er jo bedre keeper. Men dere vinner med Fabianski i reserve, han kan bli knallgod. Altså, akkurat nå så er vi mer sikret i alle posisjoner enn dere men dere har kvalitet i "beste" 11 + kanskje et par, mens vi har kvalitet i troppen ned til 16-17 spillere. Syns ikke du kan være uenig i akkurat det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Tc47, du glemte Hazza. Pure world class. Fletcher hadde også glatt glidd inn i Arsenals 11'er. Sikkelig cheesy og ekkel kommentar fra Grandma på slutten der. Det værste glisetrynet! Sånt kan man nesten ikke la stå ubesvart... Men h*n skal få leve i sin egen lille boble... Vi andre veit sannheten hehe Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ja var pga. det jeg skrev alt, det glisetrynet Men ja, jeg nevnte ikke han, det er et veldig godt poeng. Nja, Fletcher hadde sikkert vært på benken hos de, tenk at han er nesten fra England! Det er jo faen meg farlig Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Samme hvor mye jeg skulle ønske at jeg tar feil her, så har Man Utd i mine øyne en sterkere stall og en sterkere 11-er. Jeg klarer ikke helt å se hvordan RvP og Ade er bedre på papiret enn Rooney, Tevez og Berbatov. Våre spisser er gode de, men de trekker det korteste strået i mine øyne mot Rooney & co. Backene er den eneste lagdelen der seg synes vi er merkbart bedre enn United. Og Cesc er selvfølgelig bedre enn alle sammen, men United har en bedre midtbane totalt sett. Jeg kan virke negativ her nå, men jeg prøver å ha lave forventninger til november, da vi skal få testa oss mot de store gutta. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Akkurat nå driter jeg i hvilke ledd Arsenal er dårlig i. Nå trenger jeg kun se filmen under så kommer jeg i gledelig rus med en gang: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Herregud. Average 19år?! Wenger kan sakene sine.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Helvete, Ramsey har hovmesterblikk til tusen. Duoen Bendtner/Vela ser dessuten meget farlig ut. Definitivt to spillere som kommer til å bli store stjerner i årene som kommer. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Helvete, Ramsey har hovmesterblikk til tusen. Typisk at Liverpool ikke fikk han fordi klubben krevde £1m for han. Litt overdrivelse, men ja. Sant nok. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Haha. Da får vi vel "agree to disagree" da. Jeg synes hvertfall Adebayor er bedre enn enhver av deres spisser, men whatever. Jeg er enig i at dere har en bedre total sentral midtbane, men Fabregas er bedre enn hvem det skulle være på deres sentrale midtbane. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Her kan dere se highllights, for dere som ikke har fått sett målene: http://www.sportizo.com/football/carling-c...ted-highlights/ Fantastisk! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 FANTASTISK kamp av juniorene i går. Helt utrolig og det er bare å bøye seg i støvet for Wenger og unggutta! Vela`s andre scoring var rett og slett fantastisk, utrolig kald avslutning Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 En utrolig prestasjon! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Digg å se at fremtiden vår presterer, ja Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Faen heller, blir forbanna over "HD-satsinga" til Canal Digital. Har en egen kanal dedikert til Sport i HD, men hver PL-runde klarer de kun sende en enkelt kamp, og jeg har enda til gode å se Arsenal i høy oppløsning. Denne gang er det Liverpool som blir prioritert, men med lørdagens kampprogram kunne faktisk både Liverpool, ManUnited og Arsenal fått sendetid. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vi satser på å gruse Hull idag. Tror at det skal gå greit, men er ganske nervøs. Hadde vært fint å gått på en winning-streak nå før november måned. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Faen heller, blir forbanna over "HD-satsinga" til Canal Digital. Har en egen kanal dedikert til Sport i HD, men hver PL-runde klarer de kun sende en enkelt kamp, og jeg har enda til gode å se Arsenal i høy oppløsning. Denne gang er det Liverpool som blir prioritert, men med lørdagens kampprogram kunne faktisk både Liverpool, ManUnited og Arsenal fått sendetid. Jeg så Arsenal-WBA i HD, men har hørt de kun sender på lørdager kl 13:45 og søndager 15:00 og 17:00 Vi må ikke undervurdere Hull, tror vi vinner, men håper vi får et mål så tidlig som mulig Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hull hjemme på Emirates bør være plankekjøring. Jeg kan ikke se hvordan vi skal tape dette. Vi har allerede sløst bort 2 unødvendige poeng i dass mot Fulham. Håper på et tidlig mål, da er vi gode. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vi har sløst bort 3 poeng, Hegland. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Selvfølgelig har vi det, I stand corrected Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå