Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Fascinerende hvor mye nivået på innleggene her i tråden øker i motgang. Meget bra innlegg fra både Hegland og thomit på denne siden.

Håper forresten inderlig at Tony Adams får en eller annen rolle i klubben snart. Der har vi en mann med vinnermentalitet som i tillegg er Arsenal through and through. Henry må også inn så fort han har gjort seg ferdig i USA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det siger sakte men sikkert inn at Wenger har gjort sitt som manager for klubben. Vi stiller oss stadig vekk i verre og verre situasjoner enn noen gang før, og lite ser ut til å bli gjort for å gjøre oss til tittelutfordrere.

Tanken om å få en ny manager kommer stadig oftere. Jeg syns det er synd for jeg er helt sikker på at Wenger kunne tatt oss til toppen av PL igjen hvis han bare hadde satset skikkelig.

For min del er det kun Klopp jeg vil ha.

Lenke til kommentar

Neste skritt er å begynne med 4-4-2 istedenfor 4-3-3, så sette opp Walcott som spiss. :)

Tror det ville lønnet seg mer å få Podolski vekk fra kanten. Muligens på topp sammen med Walcott mer som hengende? Er helt utrolig hvor tafatt venstresiden vår er offensivt uten Gibbs. Gutten der er hele drivskraften på venstresiden vår..

Lenke til kommentar

Ajax leder 2-0 over City :-D

Man bare ber om å bli jinxa når man gjør sånt som det der. Tok virkelig ikke lang tid før Shitty reduserte. :p

Ellers er Giroud og Podolski virkelig ikke innflytelsesrike. Giroud hadde meget meget flaks med at den ballen spratt til Walcott etter han dreit seg ut.

Edit: Akkurat når man poster så kommer Giroud med andre målet!

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...