fox Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Vi lar deg være i fred, hva er problem? Det er arsenal tråd, ikke Chelsea tråd. Så vi kommer ikke akkurat og forstyrrer deg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Du skjønte ikke hva jeg svarte "La så være" til? Jeg svarte det til kommentaren om at ingen tror oss. Misforstå much? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Ugh.. Hvor skal en begynne? Føler meg helt tom. Klarer vi 4. plassen med dette laget? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Vi har nå mindre poeng enn på samme tid ifjor, det som var vår verste start gjennom 20 år med PL. Forward. http://www.blackscarfafc.co.uk/#/join/4568723806 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Vi har nå mindre poeng enn på samme tid ifjor, det som var vår verste start gjennom 20 år med PL. Forward. http://www.blackscarfafc.co.uk/#/join/4568723806 Har prøvd lenge å si at vi hadde en dårlig sesongstart i år. Ser langt dårligere ut nå enn i fjor. Etter november er nok cl plass utenfor rekkevidde. 10 poeng er breakingpoint Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Litt dårlig gjort, men gjør det allikevel: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Wenger out. Nå. Faen. Orker ikke mer. 2 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Wenger out. Nå. Faen. Orker ikke mer. Helt enig. Og i en perfekt verden hadde han tatt med seg Gazidis, Kroenke og PHW også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hvem er den perfekte erstatteren til Wenger? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hvem er den perfekte erstatteren til Wenger? Den perfekte? En 30 år yngre SAF. Den naturlige (og riktige); Steve Bould. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hva med Pep? Skal sies at han styrte et lag i medgang, men han oppnådde jo likevel en god del i Barcelona. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hvem er den perfekte erstatteren til Wenger? Den perfekte? En 30 år yngre SAF. Den naturlige (og riktige); Steve Bould. Bould? Nei nei. Vi så mot schalke at Bould har ingenting i managerstolen å gjøre. Enda en mann som danser etter tonene til styret Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hva med Pep? Skal sies at han styrte et lag i medgang, men han oppnådde jo likevel en god del i Barcelona. Om du har lest Zlatan boka virker det (på Zlatan) som Pep ikke er en trener som passer. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Wenger trenger helt andre kolleger i styret for at filosofien skal fungere. http://gunners.no/content/article.aspx?id=1909 <- Dette er interessant lesing. Endret 3. november 2012 av Liquidkey Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hvem er den perfekte erstatteren til Wenger? Den perfekte? En 30 år yngre SAF. Den naturlige (og riktige); Steve Bould. Bould? Nei nei. Vi så mot schalke at Bould har ingenting i managerstolen å gjøre. Enda en mann som danser etter tonene til styret Jeg så ingenting som Schalke som får meg til å tro at Bould er ukvalifisert for jobben. Du må også være klar over at Wenger var den som styrte alt det som skjedde på sidelinja i den kampen. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Flaks for oss at Spurs taper og Everton spiller uavgjort. Da er vi bare 2 poeng bak 4. plassen allikevel. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hvem er den perfekte erstatteren til Wenger? Jürgen Klopp er min favoritt. Guardiola syntes jeg også er en meget god kandidat. Ellers kan jo alltid Henry bli spillende trener. Det hadde vært no'! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Tro det eller ei, men så har Arsenal fortsatt det tetteste forsvaret i PL etter 10 serierunder. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Kan leve med denne runden resultatsmessig, men prestasjonen vår i dagens kamp bekymrer meg. Kantspillerne bidrar med niks og nada, og vi er utrolig tannløse. Girouds bevegelse er bortkastet når alle pasningene stort sett går sidelengs. Både Arshavin og Walcott bør få plass i førsteelleveren vår fremover, da de begge er fremovervendte spillere som kan bidra med sluttprodukt. Santos bør vrakes for Jenkinson, som faktisk blør for vår drakt i stedet for å be om motstanderens. Tror Santos er delvis skyldig i at både Podolski og Vermaelen har underprestert i det siste. Gibbs kan ikke komme tilbake fort nok. Ellers bekymrer det meg virkelig hvor lite ambisjoner det er i styret. Leste tidligere i uka at Wenger ville ha Lloris og at Lloris ville til Arsenal, men at overgangen ikke gikk igjennom på grunn av styret. Helt katastrofalt dersom det stemmer. Vi trenger friskt, ungt blod inn i styret som kan bidra med nye tanker og ideer. PHW og Gazidis har ingenting i Arsenal å gjøre. Sistnevnte sier stadig at ting vil begynne å gå vår vei i 2014 når vi vil få nye sponsoravtaler. Det kan godt stemme, men hva med de neste 1,5 årene? Hva får ham til å tro at resten av topplagene vil vente på oss? Hva om det vil være for sent? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Tro det eller ei, men så har Arsenal fortsatt det tetteste forsvaret i PL etter 10 serierunder. Det er synd den statistikken skal akkompagneres med tidenes dårligste start poengmessig, med Wenger som manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå