Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er den perfekte erstatteren til Wenger?

Den perfekte? En 30 år yngre SAF.

Den naturlige (og riktige); Steve Bould.

Bould? Nei nei. Vi så mot schalke at Bould har ingenting i managerstolen å gjøre. Enda en mann som danser etter tonene til styret

Jeg så ingenting som Schalke som får meg til å tro at Bould er ukvalifisert for jobben. Du må også være klar over at Wenger var den som styrte alt det som skjedde på sidelinja i den kampen.

Lenke til kommentar

Kan leve med denne runden resultatsmessig, men prestasjonen vår i dagens kamp bekymrer meg. Kantspillerne bidrar med niks og nada, og vi er utrolig tannløse. Girouds bevegelse er bortkastet når alle pasningene stort sett går sidelengs. Både Arshavin og Walcott bør få plass i førsteelleveren vår fremover, da de begge er fremovervendte spillere som kan bidra med sluttprodukt. Santos bør vrakes for Jenkinson, som faktisk blør for vår drakt i stedet for å be om motstanderens. Tror Santos er delvis skyldig i at både Podolski og Vermaelen har underprestert i det siste. Gibbs kan ikke komme tilbake fort nok.

Ellers bekymrer det meg virkelig hvor lite ambisjoner det er i styret. Leste tidligere i uka at Wenger ville ha Lloris og at Lloris ville til Arsenal, men at overgangen ikke gikk igjennom på grunn av styret. Helt katastrofalt dersom det stemmer. Vi trenger friskt, ungt blod inn i styret som kan bidra med nye tanker og ideer. PHW og Gazidis har ingenting i Arsenal å gjøre. Sistnevnte sier stadig at ting vil begynne å gå vår vei i 2014 når vi vil få nye sponsoravtaler. Det kan godt stemme, men hva med de neste 1,5 årene? Hva får ham til å tro at resten av topplagene vil vente på oss? Hva om det vil være for sent?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...