Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en kamp! Dette skal vi ta med inn mot Man Utd og knuse de røde djevlene!

Please.

Spesielt mtp. at det trolig ikke er mer enn kanskje 1-2 av disse spillerene som muligens starter mot United. :p

Ellers scoret Walcott 3 mål på overtid i 3 forskjellige omganger. Som kind of record? :p

Lenke til kommentar

Latterlig. Helt latterlig. Kunne ikke slutte å le da Chamakh satte sitt andre (!!) for dagen og vi ledet 7-5 (!!!!!!!!!). Walcott MotM uten tvil. Mange mente at han viste i dag at han bør spille spiss, men for meg gir ikke det mening. To mål og tre assists fra høyrekanten i dag, og vi skal bruke ham i en annen posisjon? Han er perfekt i den rollen han spilte i dag, og jeg håper inderlig at han starter på Old Trafford.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen jeg elsker Arsenal. Dette er hva det handler om. Tenk at COC-kamp skulle få meg til å si noe slikt. Hva i helvete var vi vitne til i dag, folkens? Helt ufattelig. Utrolig stemning på puben da Koscielny satte inn 3-4. Da levde håpet for alvor. Fra 4-4 og ut har jeg ikke ord. Det var bare så sykt. God natt og drøm om Arshavin og Walcott.

Lenke til kommentar

Walcott MotM uten tvil. Mange mente at han viste i dag at han bør spille spiss, men for meg gir ikke det mening. To mål og tre assists fra høyrekanten i dag, og vi skal bruke ham i en annen posisjon? Han er perfekt i den rollen han spilte i dag, og jeg håper inderlig at han starter på Old Trafford.

Uten tvil Man of the Match. Særlig mtp. at han scoret 3 mål og fikk 2 målgivende. ;)

Men, Walcott spilte ikke ren høyrekant i går. Han var i løpet av andreomgangen nærmest alltid å finne sentralt eller flytende rundt omkring på banen. Det var kun et fåtall ganger at han holdt seg på høyresiden. Jeg kan forsåvidt være enig i at han enten til høyre eller litt til venstre kan være hakket bedre enn som ren midtspiss (da han kan plukke opp ballen og sette fart), men vi mister da praktisk talt en høyrekant og høyrebacken må i så fall kompensere noe veldig for Walcott sitt fravær.

Dog glemmer du det aller viktigste: Walcott selv vil spille midtspiss og sier at det er mangelen på tillit fra Wenger til at han kan spille spiss som gjør at han ikke signerer ny kontrakt og kampen i går var i mine øyne et eksempel på at han har både teknikken, styrken, bevegelsene og sist, men ikke minst de avslutteregenskapene som skal til for å spille midtspiss for Arsenal.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Walcott MotM uten tvil. Mange mente at han viste i dag at han bør spille spiss, men for meg gir ikke det mening. To mål og tre assists fra høyrekanten i dag, og vi skal bruke ham i en annen posisjon? Han er perfekt i den rollen han spilte i dag, og jeg håper inderlig at han starter på Old Trafford.

Uten tvil Man of the Match. Særlig mtp. at han scoret 3 mål og fikk 2 målgivende. ;)

Men, Walcott spilte ikke ren høyrekant i går. Han var i løpet av andreomgangen nærmest alltid å finne sentralt eller flytende rundt omkring på banen. Det var kun et fåtall ganger at han holdt seg på høyresiden. Jeg kan forsåvidt være enig i at han enten til høyre eller litt til venstre kan være hakket bedre enn som ren midtspiss (da han kan plukke opp ballen og sette fart), men vi mister da praktisk talt en høyrekant og høyrebacken må i så fall kompensere noe veldig for Walcott sitt fravær.

Dog glemmer du det aller viktigste: Walcott selv vil spille midtspiss og sier at det er mangelen på tillit fra Wenger til at han kan spille spiss som gjør at han ikke signerer ny kontrakt og kampen i går var i mine øyne et eksempel på at han har både teknikken, styrken, bevegelsene og sist, men ikke minst de avslutteregenskapene som skal til for å spille midtspiss for Arsenal.

I den situasjonen vi er i for øyeblikket taper vi hvertfall ingenting på å la han prøve seg. Det er ingen tvil om at han er en god spiller, om enn ustabil. Galskap å la en 23 åring som har så mye erfaring som Walcott gå.

Lenke til kommentar

Enig. Sånn som det er nå har vi mer å tape på å ikke la han prøve seg. Til og med Gervinho har jo fått prøvd seg der..

Tror nok dette gjør ting vondere for Walcott også når til og med Gervinho får mer spilletid på topp i løpet av 6-7 kamper enn hva Walcott har gjort på 6-7 sesonger i Arsenal..

Lenke til kommentar

Veldig enig. En heltent Walcott i favoritt-posisjon tror jeg kan være et løft for hele laget. Og et signal fra Wenger om at vi ønsker å beholde ham, i tillegg til at det viser tillit til en spiller i form. I en kamp mot United der vi har til vane for å slite, synes jeg tiden er inne for å prøve det ut.

Må si jeg ble imponert over Giroud i går også. Jobbet meget godt og laget hevet seg betraktelig etter at han kom innpå. Nydelige løp og plasseringer og god forståelse av spillet. Det at han fikk et vitalt mål i tillegg er en ekstrem bonus for både han og oss.

Arshavin var også veldig god i går (andre omgang vel og merke). Ja, mannen har litt for mange feilpassninger, men han tilføyer mange smarte løsninger jeg har savnet sårt de siste kampene. Litt mer presisjon i spillet så er han der. Han virker mye friskere og mer tent enn på lenge, så håper å se mer av ham fremover.

Jeg blir mer og mer imponert av Gnabry og Eisfeld. Sistnevnte hadde et herlig driv og gav alt i går. Blir gøy å få rutine på de talentene der.

Lenke til kommentar

03 Sat Barclays Premier League A Manchester United

06 Tue UEFA Champions League A Schalke 04

10 Sat Barclays Premier League H Fulham

17 Sat Barclays Premier League H Tottenham Hotspur

21 Wed UEFA Champions League H Montpellier

24 Sat Barclays Premier League A Aston Villa

28 Wed Barclays Premier League A Everton

Dette blir en tøff måned.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...