Snurreleif Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Blir ikke akkurat voldsomt imponert av Arsenal etter denne kampen. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Flakseseier men fy faen så deilig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Viktige 3 poeng, men herregud så dårlige vi er. Spiller som nedrykkskandidat i dag igjen. Svakt. Burde også blitt 0-0 da scoringen til Arteta var klar offside. Ikke imponert over dette Arsenallaget. Mertesacker vår beste? Julio Cæsar BB. Blir slakt på OT om vi spiller slik der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Det der må kalles for flaks... Grattis! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Mannone - 6.5 Gjør vel ikke særlig med feil i dag. Får godkjent absolutt. Santos - 4 Helt åpent i hans posisjon alt for mange ganger Mertesacker - 7.5 God kontroll i dag Vermaelen - 6 Grei, blir herjet med i et par situasjoner som gjør at poeng trekkes. Sagna - 6 Ser han er rusten. Gjennomfører greit Artata - 7 Scorer (offside) og avgjør dermed kampen. Ellers ok. Wilshere - 6 Inn og ut. Virker frisk. Får håpe han ikke er skadet. Cazorla - 5 Skuffende igjen. Er nok litt streng, men i dag var han virkelig ikke bra Ramsey - 1 Må ut av klubben asap Podolski - 4 får ikke til noen ting Giroud - 4 Ingen kommentar. Gervinho - Skader seg, dessverre Arshavin - For lite tid Walcott - 6 Ok, virker frisk. Håper han signerer ny kontrakt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Ikke den mest overbevisende seieren jeg har sett, men vi var helt klart det beste laget over 90 minutter. QPR viste ikke en dritt før målet, og hadde utvilsomt siktet seg inn på ett poeng. Tre poeng og gode prestasjoner fra Sagna og Wilshere. Håper dette var et lite vendepunkt! Herregud, Oppskrytte Cazorla bommer på en 100% sjanse Nå gidder jeg ikke mer. Hvordan ignorerer man brukere? Endret 27. oktober 2012 av Le Professeur 6 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Nå gidder jeg ikke mer. Hvordan ignorerer man brukere? Trykk på navnet ditt oppe på skjermen og velg Ignorerte brukere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Nå gidder jeg ikke mer. Hvordan ignorerer man brukere? Trykk på navnet ditt oppe på skjermen og velg Ignorerte brukere. Jupp. Lykke til! =) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Nå gidder jeg ikke mer. Hvordan ignorerer man brukere? Trykk på navnet ditt oppe på skjermen og velg Ignorerte brukere. Oh, takk! 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Synd jeg ikke får underholde dere mer Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 De er vel fornøyd med Arsenal sin underholdende fotball 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 De er vel fornøyd med Arsenal sin underholdende fotball Vi spiller overhodet ikke underholdende fotball for tiden. Nesten tre kamper uten scoring beviser det ganske godt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) De er vel fornøyd med Arsenal sin underholdende fotball Hehe, kan være. Over til noe annet. Reading nå på tirsdag i Capitol One Cup. Regner med at vi får se en del unggutter som vil vise seg frem. Reading spilte ikke så verst mot Fulham i dag og det blir ingen enkel match, men tror vi har en god mulighet til å vinne. Martinez Jenkinson - Koscielny - Djourou - Miquel Coquelin - Frimpong Gnabry - Wilshere - Arshavin Walcott Meh, lagde like så greit en kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1467255 Endret 27. oktober 2012 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Potensielt lag mot United: Szczesny Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs Arteta - Wilshere Walcott - Cazorla - Podolski Giroud Fullstendig toppet, med andre ord. Når var sist gang vi hadde den muligheten? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Walcott? Han starter jo aldri. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Potensielt lag mot United: Szczesny Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs Arteta - Wilshere Walcott - Cazorla - Podolski Giroud Fullstendig toppet, med andre ord. Når var sist gang vi hadde den muligheten? Svakheter: Szczesny = Kamprusten. Mertesacker = For treg. Hjelper ikke om han er god til å renske unna høye baller, og er ok til å posisjonere seg. Kan ikke fordra å se trege spillere på mitt Arsenal, overhodet. Trege spillere har ingen plass på et lag som gjerne vil kalle seg, eller har ambisjoner om å kalle seg et topplag i dag, etter min mening. Trege spillere får finne seg et dårligere lag eller en lavere divisjon. Basta. Gibbs = Rett og slett for dårlig defensivt. Kanskje den plassen jeg aller helst skulle ha sett et innkjøp av en klassespiller til. André Santos bør selges for £1 til laget til Solbakken eller noe. Sagna = Kamprusten Arteta = Som defensiv midtbane; for veik og for treg. Wilshere = Meget kamprusten. Og ellers samme svakheter som Arteta når det gjelder den defensive delen av midtbanen. Disse to posisjonene - så lenge Wenger fortsetter å spille 4-2-3-1 - der trenger vi minst 1 gigant, et defensivt beist å bryne seg på som samtidig er kreativ og gjennombruddsterk framover. Og kjapp. Noen som husker Vieira? Som jeg savner en slik spiller på dagens Arsenal! En som samtidig er en moralsk motiverende bauta å støtte seg på når ting ikke går som de skal. Blir dette fikset, så har vi en sjanse. Da tror jeg at vi har basen som behøves for at de lenger fram på banen fikser resten. Edit: tenker ikke på ManU-kampen spesifikt, selvfølgelig, men på framtiden. Endret 27. oktober 2012 av thomit Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hvorfor ønsker dere Giroud på topp fremfor Walcott? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Walcott? Han starter jo aldri. Han bør dog starte neste helg. Gervinho er sannsynligvis skadet og Chambo har ikke vært helt seg selv så langt denne sesongen. Dessuten er Theo sannsynligvis den beste avslutteren i stallen, og vi har ikke akkurat hamret inn mål i det siste. Endret 27. oktober 2012 av Le Professeur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå