Benbjo Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det er uansett ikke ving eller spiss det står om for at vi taper denne kampen. Vi blir eid på midten, og det er ikke vanskelig for Schalke å være gode når vi spiller så dårlig som lag som vi gjør i dag. Santos er vel noe av det verste jeg har sett av en proffesjonell fotballspiller på så lenge jeg kan huske denne kampen. Vi skaper null og niks. Front tre gjør absolutt ingenting hele kampen. Laget finnes ikke målfarlig. Vi har spilt en hel god kamp denne sesongen. Det var mot Southampton. Da burde varsellampene lyse. 1. Skadet, og nekter å signere ny kontrakt 2. Vært ræva og er skadet 3. Ræva 4. Spiss 5. LOL 6. LOOOOOOOOOOOL 7. Eneste reelle alternativet og får ikke spilletid. Da så. Tror du er i feil klubb. Klubben du leter etter, som bare bytter spillere om de har tre dårligere kamper finner du her. Snakker om å ha alternativer. De vi har nå holder ikke mål. Sier litt når Ramsey må dyttes ut på kant og Gervinho er spiss. Og om du tror vi har spilt dårlig i bare tre kamper må du se igjen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Front tre får ikke veldig mye å jobbe med heller. Gervinho er svak, som han alt for ofte er. Podolski var grei, men fikk lite hjelp, og Ramsey er jo et dårlig alternativ på kanten fra start av. Men både Arteta og Cazorla var langt under par, og ble effektivt tatt bort fra kampen av Schalke. Når vi da ikke har noen annen plan, og aldri treffer på et eneste innlegg fra kant når vi får rotet oss til det så går det som i dag. Schalke skal ha kred for å effektivt drepe Arsenal sin spillestil, og Santos bør ikke få spille igjen for førstelaget på en stund. Endret 24. oktober 2012 av archongamer Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Håpløst. Enkelt og greit. Ikke nok kvalitet på topp eller på noen av kantene. Podolski har fortsatt tilgode å få en rolle i laget hvor han kommer til rette, men som jeg har sagt i månedsvis nå så er den rollen dessverre fryktelig lik Cazorla sin rolle, men jeg syntes han burde få en sjanse på topp nå frem til januar. Han vil hvertfall komme mer til rette der enn ute på kanten. Slik jeg ser det mangler vi 3 kvalitetsspillere i troppen: 1 spiss, 1 venstrekant og 1 høyrekant. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Fy faen for en gjeng overbetalte faenskaper. Fortjener ikke bedre heller. Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Banens beste var Gnabry - en 17 år gammel reservelagsspiller. Det er flaut for resten av laget. Nå ser jeg virkelig ikke noe lys i tunnelen. I dag, som på lørdag, var alt ræva. Ingenting fungerte. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 In Arsene we trust? På tide han tar hatten sin og går nå. Sesongen startet bra, men vi er totalt evneveike til å avgjøre kamper. Faen heller. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 In Arsene we trust? På tide han tar hatten sin og går nå. Sesongen startet bra, men vi er totalt evneveike til å avgjøre kamper. Faen heller. Altså in Arsene we rust. Vi fikk inn Cazorla som var en spiller vi virkelig trengte, men solgte van Persie og Song. Erstattet førstnevnte med Giroud og sistnevnte med Diaby. Podolski ble hentet inn for å forsterke venstrekanten til tross for at han ikke er mye å skryte av når det gjelder kantspill. Et skritt frem. Tre skritt tilbake? Lenke til kommentar
Payung Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Etter første omgang var jeg faktisk ganske optimist. Syns vi hadde bra kontroll i første omgang, og trodde vi skulle kjøre på i andre omgang. Det ender i stedet med at Schalke stepper opp noen hakk og vi blir på stedet hvil. Minner mye om Norwich, ingenting blir skapt fremover. Vi har vel to skudd på mål og de kommer ikke før det er gått 80 min. Enig med Stefan i at Podolski blir borte i vårt system. Jeg ser også helst at han ikke spiller ving, men heller spiss/bak spiss. Siden Cazorla har sin rolle er vi bedre tjent med Podolski som spiss. Gervinho har nok en katastrofekamp. Tidenes mest frustrerende spiller. At han og Giroud skal være våre eneste alternativer på topp blir rett og slett for dumt. Hva Santos drev med i dag lurer jeg veldig på. Helt bak mål alt han gjør i dag. Per var kongen i dag, noe han stort sett har vært hele denne sesongen. Santos opphever offsiden på 1-0 fordi han rett og slett er for lat. Må skje store endringer foran neste kamp. Fra West Ham, Liverpool, City-kampene vet vi at det bor mye i dette laget. Akkurat nå er vi på helt motsatt side. Gud som jeg savner en viss nederlender akkurat nå. Vi må rett og slett ha en ny spiss i januar, med mindre Podolski får spille spiss. I så fall trenger vi ny ving. Helst begge deler. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Banens beste var Gnabry - en 17 år gammel reservelagsspiller. Det er flaut for resten av laget. Nå ser jeg virkelig ikke noe lys i tunnelen. I dag, som på lørdag, var alt ræva. Ingenting fungerte. Vel, han hadde tre svake feilpassninger på rad hvorav én resulterte i kontring i mot og mål. Men han virket frisk. Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Banens beste var Gnabry - en 17 år gammel reservelagsspiller. Det er flaut for resten av laget. Nå ser jeg virkelig ikke noe lys i tunnelen. I dag, som på lørdag, var alt ræva. Ingenting fungerte. Vel, han hadde tre svake feilpassninger på rad hvorav én resulterte i kontring i mot og mål. Men han virket frisk. Sant nok, men han tok i hvert fall initiativ og virket målfarlig. Det kan man ikke si om resten av laget. Spesielt da Podolski og Gervinho, som faen ikke fikk til noe som helst. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Seriøst, skal folk begynne å gnåle om at Wenger må gå igjen allerede? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Sånn har det desverre blitt: helt når ting går veien, syndebukk når vi spiller dårlig. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Kom over denne lille snutten, mulig den er blitt postet her før men absolutt verdt å se igjen. Endret 26. oktober 2012 av Payung Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Michael Owens siste blogg. Han (eller hans rådgivere??) fremmer veldig mye av det jeg har tenkt/prøvd å få frem angående spilleroverganger, fotballfans definisjon av ordet lojalitet og den brutale industrien som heter fotball. http://www.michaelowen.com/blog.html Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 John Cross sier at Jack STARTER i dag. Det hadde vært konge! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 @GeoffArsenal: News; Just had it confirmed Jack Wilshere STARTS. 14 måneders ventetid er over! Gullgutten er tilbake! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Lurer på hva slags posisjon han starter i. Ved siden av Arteta? Eller som offensiv midtbane? Coquelin gjorde jo en god kamp mot Schalke på tross av tapet og Cazorla er vel ikke akkurat en spiller som man skulle tro ble droppet i en kamp vi må vinne? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Motstanderne våre har i det siste skjønt at å stoppe Cazorla er nøkkelen til å stoppe det offensive spillet vårt. Tror muligens han ville fått mer frihet og rom på kanten, hvor han faktisk har spilt mesteparten av karrieren sin. At Wilshere har fått draktnummer 10, kan også indikere at han er tiltenkt rollen bak spissen. Coquelin - Arteta Cazorla - Wilshere - Podolski Giroud Tror dette ville fungert meget bra. Endret 27. oktober 2012 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Laget: Mannone Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Santos Arteta - Wilshere Ramsey - Cazorla - Podolski Giroud Skulle gjerne sett Sagna på LB og Jenks på RB med "frontsekseren" jeg postet ovenfor, men jeg kan slettes ikke klage! Herlig å ha Sagna og Wilshere tilbake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå