Stefan_B Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Irriterer meg grenseløst over den dårlige dekningen Arsenal tilbyr når det kommer til den yngre garden sin. I motsetning til Liverpool, Chelsea, City, Manchester United o.l. som faktisk viser disse kampene så har ikke Arsenal lenger det tilbudet. Ikke engang får vi tilbud om å se hele kampen i opptak i etterkant en gang.. forbanna latterlig spør du meg mtp. at interessen for ungdomsspillerene i Arsenal er temmelig høy. Prinsipielt enig, men de lagene du nevner har jo en egen kanal fordi etterspørselen er stor. Etterspørselen er ikke like stor for Arsenal, dessverre. Dog kunne de tilbytt kampene på Arsenal Player, men det er vel noe rettighetsgreier. Chelsea på verdensbasis har da ikke flere supportere enn Arsenal. Ei heller Manchester City. Manchester United ja, men Liverpool er på total basis ikke så veldig langt foran Arsenal. At det ikke går på TV i Norge kan jeg skjønne fullstendig, men det burde vitterlig vært noe Arsenal Player burde hatt. Vi hadde jo dekning av reservelagene o.l. før. Ufattelig kjedelig å ikke kunne følge med på utviklingen til de yngre spillerene i klubben. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Irriterer meg grenseløst over den dårlige dekningen Arsenal tilbyr når det kommer til den yngre garden sin. I motsetning til Liverpool, Chelsea, City, Manchester United o.l. som faktisk viser disse kampene så har ikke Arsenal lenger det tilbudet. Ikke engang får vi tilbud om å se hele kampen i opptak i etterkant en gang.. forbanna latterlig spør du meg mtp. at interessen for ungdomsspillerene i Arsenal er temmelig høy. Prinsipielt enig, men de lagene du nevner har jo en egen kanal fordi etterspørselen er stor. Etterspørselen er ikke like stor for Arsenal, dessverre. Dog kunne de tilbytt kampene på Arsenal Player, men det er vel noe rettighetsgreier. Chelsea på verdensbasis har da ikke flere supportere enn Arsenal. Ei heller Manchester City. Manchester United ja, men Liverpool er på total basis ikke så veldig langt foran Arsenal. At det ikke går på TV i Norge kan jeg skjønne fullstendig, men det burde vitterlig vært noe Arsenal Player burde hatt. Vi hadde jo dekning av reservelagene o.l. før. Ufattelig kjedelig å ikke kunne følge med på utviklingen til de yngre spillerene i klubben. Tja, etter at Chelsea ble nyrike har det brått dukket opp en bråte med Chelsea-fans i min vennegjeng. Regner med at det er slik over hele verden også. Godt mulig Arsenal har noen flere fans på verdensbasis. Uansett, er jo enig med deg med at Arsenal Player burde sende reservekampene Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Da har vi fått vår første skade denne landslagspausen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Virker litt alvorlig også, visstnok Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Trodde dere mente at han var svak, og at Per burde bli prioritert i stedet? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Trodde dere mente at han var svak, og at Per burde bli prioritert i stedet? Kos var vår nest beste spiller forrige sesong bak RvP, men han fungerer ikke sammen med Vermaelen, som "må" spille da han er kaptein. Begge er svært aggressive og offensive stoppere som trenger en Mertesacker som makker. 1 Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Alltid kjekt med å ha en god backup på benken dog. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Virker litt alvorlig også, visstnok Er visstnok kanskje klar til fredag, så skaden er ikke alvorlig. Touché au genou droit à l’entrainement, Laurent Koscielny ne souffre finalement d’aucune lésion grave selon une source proche du joueur. Il ne va pas passer d’examen ce jeudi. Le gunner a reçu un simple coup sur la rotule. Le défenseur international sera à disposition de Didier Deschamps pour les rencontres contre le Japon et l’Espagne. Fransken min er meget dårlig, men det siste der betyr noe sånt som at han er til disposisjon for Didier Deschamps til kampene mot Japan og Spania Lenke til kommentar
thomit Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Resten betyr i korte ordelag at skaden viste seg å ikke være så alvorlig. Endret 10. oktober 2012 av thomit Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det er min og, derfor oversetter jeg det på nettet: Key to the right knee to the drive, Laurent Koscielny does not suffer from ultimately of no serious lesions according to a source close to the player. He will not go to review this Thursday. The gunner has received a mere blow on the ball. The international defender will be available to Didier Deschamps for meetings against Japan and Spain. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=7Dnodp26oEQ Endret 11. oktober 2012 av Video Girl 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=7Dnodp26oEQ Lenken din sender meg bare til YT-forsiden. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Så synd for deg, da. Høhø. Prøv å kopier selve URLen og søk på den. Funker sikkert. Endret 11. oktober 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Så synd for deg, da. Høhø. Prøv å kopier selve URLen og søk på den. Funker sikkert. På tide at folk lærer seg å poste videoer da. [media]url[/media] = [media]http://www.youtube.com/watch?v=7Dnodp26oEQ[/media] Voila! http://www.youtube.com/watch?v=7Dnodp26oEQ Trist at flere spillere ikke bruker fritiden på å lære seg språket. Blir oppgitt over folk som f.eks. Tevez som har bodd der i årevis, men fortsatt ikke kan et ord av engelsk. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Gidder da ikke å stresse med det. Til vanlig funker det å bare poste en video uten å klusse med masse tull. De få gangene det ikke funker får folk kopiere og lime. Tar ikke akkurat veldig lang tid. Og ja, det er jævlig døllt med spillere som ikke gidde å lære seg språket. Jævlig mongo. Endret 11. oktober 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Trist at flere spillere ikke bruker fritiden på å lære seg språket. Blir oppgitt over folk som f.eks. Tevez som har bodd der i årevis, men fortsatt ikke kan et ord av engelsk. Men altså, det finnes folk med nedsatte evner til å lære språk, og når man ikke har lært engelsk som barn, så skjønner jeg at enkelte sliter med det. Alle har ikke dine forutsetninger for å lære nye språk. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Og noen (mange) er bare late sløve dasser som ikke gidder. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Trist at flere spillere ikke bruker fritiden på å lære seg språket. Blir oppgitt over folk som f.eks. Tevez som har bodd der i årevis, men fortsatt ikke kan et ord av engelsk. Men altså, det finnes folk med nedsatte evner til å lære språk, og når man ikke har lært engelsk som barn, så skjønner jeg at enkelte sliter med det. Alle har ikke dine forutsetninger for å lære nye språk. Klart det, men når man har bodd i england siden 2006 bør man ha klart å lære seg nok til å kunne gjøre seg forstått samt forstå andre til en viss grad. Tror dette problemet vil forsvinne av seg selv snart. Generasjonen som vokser opp nå og ble født på 90-tallet har fått Internett og engelske medier inn med morsmelka. Med mindre man kommer fra indre kyrgistan eller lignende. Jeg så faktisk på "An Idiot Abroad" her om dagen hvis Carl dro til Mongolia. Selv en av landsbyfolka der kunne greit engelsk. Vil si det er mye vanskeligere enn å lære seg engelsk i England Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ja, da var Walcott ute med brukne ribbein, antakelig. Noen som har hørt noe mer? Og hvordan tror dere det påvirker kontraktsituasjonen hans dersom han blir ute lenge? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg hater landslagspauser. Faen i helvette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå