Quote Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 P-P-P-P-P-P-PODOLSKI! Herlig! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Fokus defensivt nå, så kan vi ha gode kontringsmuligheter og mulighet for å drepe kampen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Hvorfor må Wenger sitte på tribunen? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Ut med Ox inn med Walcott, og så dreper vi denne kampen på kontringer. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Hvorfor må Wenger sitte på tribunen? Wenger kritiserte dommeren etter kampen mot Barca. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Ox har vært veldig svak i mange kamper nå. Lån me thinks Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Han var best i fjor som en supersub, som boostet laget de siste 20. Lån? Nei. At han har vært dårlig i mange kamper til nå kvalifiserer ikke til et lån. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Yes, Podlolski! Såklart ser jeg ikke på når vi score Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Hørte jeg seriøst buing på Giroud? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Hørte jeg seriøst buing på Giroud? Olympiakos fansen buet på gervinho som tok seg god tid på å komme seg av. Giroud fikk klapp da han avleverte første ballen, så la ikke merke til noe negativt mot han, Endret 3. oktober 2012 av archongamer Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Olympiakos' tilskuere buet Arsenal-spillerene da navnene ble lest opp før kampen, ville ikke overraske meg om de buet nå også. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Ok. Synes han fikk så blandet mottakelse da navnet hans ble lest opp. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Gutten er uheldig også da! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Gutten er uheldig også da! Satt akkurat og sa det. Han gjør veldig veldig mye riktig. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Håpe det der bare var krampe på Coq. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Lekkert! Lurer på hvem som stryker med nå ... :-P 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Ramsey! Herlig scoring. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Deilig! Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Meget fint forarbeid(LES: duell mot en som holdt ham i halsen, det er ikke lett) av Giroud Endret 3. oktober 2012 av Fox Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg er fortsatt bombesikker på at Giroud vil bli en klassespiller for oss. Bare i løpet av 20 minutter kom han til to store sjanser og fikk en assist. Avslutningene sitter ikke helt enda, men så lenge han fortsetter å skape sjanser både for seg selv og de rundt seg, er jeg ikke bekymret. Han styrker oss også på dødballer, både offensivt og ikke minst defensivt. Gervinho har imponert i det siste, men jeg stemmer for at Giroud starter på topp mot West Ham. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå