Xanman Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Vet noen om et bra live-sted som vil oppdatere hva som skjer under kampen? Kan ikke høre på radio, det sier jo sitt Jeg kan prøve å skrive ned det viktigste som blir sagt. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Usikker på hvem jeg vil ha i midtforsvaret mot Chelsea. Mertesacker sliter litt mot dribblefanter og med Mata, Torres, Hazard og muligens Oscar ville Verm/Kos virka som et bedre valg men Mertesacker sin erfaring og posisjonering er virkelig ikke noe jeg ikke vil være foruten. Tipper det blir Merte/Verm. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Tror arsenal sin twitter vil følge kampen Noen andre som har trøbbel med arsenal player? Har ikke noe lyd Samme problemet her. Edit: Der kom den. Endret 26. september 2012 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Tror arsenal sin twitter vil følge kampen Noen andre som har trøbbel med arsenal player? Har ikke noe lyd Samme problemet her. Fiksa seg nå Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Nå fikk jeg lyd. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Vet noen om et bra live-sted som vil oppdatere hva som skjer under kampen? Kan ikke høre på radio, det sier jo sitt Jeg kan prøve å skrive ned det viktigste som blir sagt. Hyggelig at du vil hjelpe til, takk Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Sky Sports? Også tror jeg Arsenal vil oppdatere på Twitter og på nett. EDIT: Hva er det med meg i dag. Poster lenge etter alle andre. My bad! Endret 26. september 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Coventry med megasjanse Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 http://live.skysports.com/ScoreCentre/live.html?id=football Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Tror arsenal sin twitter vil følge kampen Noen andre som har trøbbel med arsenal player? Har ikke noe lyd Samme problemet her. Fiksa seg nå Har du skaffet daypass? Får beskjed om at jeg allerede er medlem. Hadde samme problem sist også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Tror arsenal sin twitter vil følge kampen Noen andre som har trøbbel med arsenal player? Har ikke noe lyd Samme problemet her. Fiksa seg nå Har du skaffet daypass? Får beskjed om at jeg allerede er medlem. Hadde samme problem sist også. Funket med daypass ja. Brukte en annen epost Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Må nok gi opp å holde dere oppdatert. Nettet på kaserna er søppel, og det mobile bredbåndet har bestemt seg for å fucke seg opp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Coventry det beste laget så langt Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Coventry det beste laget så langt Har som sagt ikke fått med meg mye av sendingen, men i følge Arsenal på twitter er det vi som dominerer? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Fungerte da jeg kjøpte kampen gjennom Arsenal-appen. Da går betalingen gjennom appstore og ikke via medlemskapet. Så det er et tips for de som sliter med det samme. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Coventry det beste laget så langt Har som sagt ikke fått med meg mye av sendingen, men i følge Arsenal på twitter er det vi som dominerer? Virker som Coventry har hatt felst/størst sjanser. Vi har tatt litt mer over nå Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Giroud!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 GIROUD! ENDELIG! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 YES! Perfekt. <3 Giroud, din sexy jævel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå