tc47 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Kommentator på Setanta sa at det ikke bør bli blåst en gang, glem gult. Han sa at taklingen var egentlig bare med en fot og at han tok nesten bare ballen. Jeg vet egentlig ikke jeg, var ikke standard to fots takling, så tror ikke det skal være rødt. Men helt ærlig, så vet jeg ikke. Må vel se den flere ganger enn bare de to-tre jeg så det. Endret 20. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Helt enig, slike taklinger hører ikke til noen steder. Plutselig så treffer han "godt" og kvester beinet totalt... Feigt av dommeren. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Og Davies burde blitt utvist, så det jevner seg ut på en eller annen rar måte. hehe, du vet at det ikke fungerer sånn Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Noen som vet hvorfor van persie ikke spiller idag da? Rotering? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jepp, VP hviles. Evt gir Wenger Bendtner en sjanse Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Clichy er på sykehuset for å ta røngten. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Denilson! Herlig spill av Theo og Ade Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Eg har sett at Denilson har blitt kritisert på ein del Arsenal-forum for å ikkje gjere sine defansive oppgåver. Dei kan sei kva dei vil, Denilson har hittil gjort det veldig bra imo. I dag fekk han igjen ein assist, og også eit mål. Herleg comeback frå Arsenal! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Nå er lørdagen min redda Liverpool fikk ikke mere enn 1 poeng, start tapte, og Arsenal vant Hvis det blir poeng deling på broa i morra og Odd vinner, så kommer jeg til å grine av glede Nydelig innhopp av Walcott, jeg vet jeg ikke trenger å si det, men fy faen han har fart! Nå håper jeg bare på at Clichy ikke er skikkelig skada, og at han blir bra igjen på kortest mulig tid Endret 20. september 2008 av stizzen Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Om tabellen endar slik skal eg vere fornøgd resten av livet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Denilson har hittil gjort det veldig bra imo. Ikke for å være frekk men Fy faen så elendig Denilson har vore. Ein klar einar på spelarbørsen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Dumt det der å henge seg opp i en kamp Jefecito, enig med TomWhittaker (Ihvertfall av det jeg har sett av Denilson). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Rett og slett så er det sånn at Denilson blir bedre etter hver kamp. Men kan Fabregas og Denilson bli et par sentralt i midtbane som er langvarig? Eller er det Song som skal være fast med Fabregas? Syns det ikke blir nevnt nok hvor bra Song spiller når han først er med på laget. Endret 20. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Rett og slett så er det sånn at Denilson blir bedre etter hver kamp. Men kan Fabregas og Denilson bli et par sentralt i midtbane som er langvarig? Eller er det Song som skal være fast med Fabregas? Syns det ikke blir nevnt nok hvor bra Song spiller når han først er med på laget. Enig i at Denilson blir bedre for hver kamp han spiller og i dag spilte han bra til tross for noen feilpasninger. Song spilte solid i dag og jeg tror han blir fast ved Cesc om ikke så lenge. Veldig sterk i kroppen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Dumt det der å henge seg opp i en kamp Jefecito, enig med TomWhittaker (Ihvertfall av det jeg har sett av Denilson). Var en ren spøk. Hadde jo smiley og greier Arsenal var gode i dag, grattis med 3 poeng (noen må jo få det ). Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hehe, daså. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ingen fare med Clichy ser det ut til. Sakset fra Arsenal.com: Gael Clichy suffered only bruising to his shin during the game at Bolton on Saturday. The left back went off just before half time feeling the effects of a challenge by Kevin Davies. He went to hospital for a scan but they found no fracture. As a result, Gael was able to join up the rest of the Arsenal squad for the journey home. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Veldig gode nyheter! Men han blir vel ute noen kamper? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Denilson har hittil gjort det veldig bra imo. Ikke for å være frekk men Fy faen så elendig Denilson har vore. Ein klar einar på spelarbørsen. Overall. (Skyldar på øl) Men det er sant. I den kampen var han grusom. Det virka som han ikkje klarte å få ei einaste pasning til ein medspelar. (I likheit med det meste laget) Endret 20. september 2008 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Denilson er altfor ustabil for å danne par med Fabregas på sentralen spør du meg. Var vel planlagt lenge at Arsenal burde fått en ny defensiv midtbane anker. Denilson er en fyr for fremtiden (hele Arsenal er jo det da...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå