Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Kommentator på Setanta sa at det ikke bør bli blåst en gang, glem gult. Han sa at taklingen var egentlig bare med en fot og at han tok nesten bare ballen. Jeg vet egentlig ikke jeg, var ikke standard to fots takling, så tror ikke det skal være rødt. Men helt ærlig, så vet jeg ikke. Må vel se den flere ganger enn bare de to-tre jeg så det.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er lørdagen min redda :D Liverpool fikk ikke mere enn 1 poeng, start tapte, og Arsenal vant :D Hvis det blir poeng deling på broa i morra og Odd vinner, så kommer jeg til å grine av glede :D

 

Nydelig innhopp av Walcott, jeg vet jeg ikke trenger å si det, men fy faen han har fart! :D

 

Nå håper jeg bare på at Clichy ikke er skikkelig skada, og at han blir bra igjen på kortest mulig tid ;)

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Rett og slett så er det sånn at Denilson blir bedre etter hver kamp. Men kan Fabregas og Denilson bli et par sentralt i midtbane som er langvarig? Eller er det Song som skal være fast med Fabregas? Syns det ikke blir nevnt nok hvor bra Song spiller når han først er med på laget.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Rett og slett så er det sånn at Denilson blir bedre etter hver kamp. Men kan Fabregas og Denilson bli et par sentralt i midtbane som er langvarig? Eller er det Song som skal være fast med Fabregas? Syns det ikke blir nevnt nok hvor bra Song spiller når han først er med på laget.

 

Enig i at Denilson blir bedre for hver kamp han spiller og i dag spilte han bra til tross for noen feilpasninger.

 

Song spilte solid i dag og jeg tror han blir fast ved Cesc om ikke så lenge. Veldig sterk i kroppen

Lenke til kommentar

Ingen fare med Clichy ser det ut til.

 

Sakset fra Arsenal.com:

 

Gael Clichy suffered only bruising to his shin during the game at Bolton on Saturday.

 

The left back went off just before half time feeling the effects of a challenge by Kevin Davies. He went to hospital for a scan but they found no fracture.

 

As a result, Gael was able to join up the rest of the Arsenal squad for the journey home.

Lenke til kommentar
Denilson har hittil gjort det veldig bra imo.

 

Ikke for å være frekk men :p

 

Fy faen så elendig Denilson har vore. Ein klar einar på spelarbørsen.

 

Overall. :p

 

(Skyldar på øl)

 

 

Men det er sant. I den kampen var han grusom. Det virka som han ikkje klarte å få ei einaste pasning til ein medspelar. (I likheit med det meste laget)

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...